Nederlands MediaNetwerk

Blogbijdragen Mei 2013 (8)

Fairtrade Original kiest Stroom

Na een uitvoerige bureau-oriëntatie heeft Fair Trade Original gekozen voor Stroom om haar mediastrategie en inkoop te behartigen. Vanwege de herpositionering van het merk wilde Fair Trade Original een herijking van de mediastrategie en deze onder de loep nemen.

Paula van de Kamp, Marketing Manager Fair Trade Original: “Wij verwachten van ons mediabureau dat ze een sparringpartner voor ons is, die creatief en resultaatgericht omgaat met de beschikbare middelen. Wij hebben…

Doorgaan

Toegevoegd door Titus Eikelboom op 28 Mei 2013 op 11.39 — Geen reacties

Nico Dijkshoorn en Ronald Giphart openen nieuwe vleugel Hotel Merlet

 

Eerste hotel ter wereld met FreshBed

 Op 27 mei 2013 openen Nico Dijkshoorn en Ronald Giphart om 18.30 uur de nieuwe vleugel van hotel Merlet in Schoorl.  Hotel Merlet is tevens het eerste hotel ter wereld met FreshBed, een bed met ingebouwd zuiveringssysteem dat de temperatuur reguleert en permanent zorgt voor een schoon matras en schone omgeving.

 

Hotel Merlet

Hotel Merlet werd in 1984 opgericht door Bert en Nelleke van…

Doorgaan

Toegevoegd door Karin Dijksman op 21 Mei 2013 op 16.50 — Geen reacties

Cookiewet wordt verruimd

Dit is goed nieuws van het cookiefront.

Wat het precies betekent is nog niet helemaal duidelijk. Het lijkt er wel op dat er geen toestemming meer gevraagd hoeft te worden voor (Google) analytics en affiliate advertenties. Of het advertentienetwerk van Google Adsense daar dan ook onder valt zal hopelijk duidelijk worden in het wetsvoorstel zelf.…

Doorgaan

Toegevoegd door Evelin Schylander op 20 Mei 2013 op 21.27 — Geen reacties

Top programma bij eerste Amsterdam Series Weekend!

Top aanbod Amsterdam Series Weekend!

Tijdens het Amsterdam Series Weekend worden de eerste afleveringen van nieuwe seizoenen, compleet nieuwe series en 'season finales' vertoond.  De opening van het Series Weekend vindt plaats op vrijdagavond 24 mei met de bioscooppremière van Borgen 3, in aanwezigheid van de hoofdrolspelers van deze populaire politieke Deense serie. Ook zal er een…

Doorgaan

Toegevoegd door Hein Barnhoorn op 18 Mei 2013 op 20.04 — Geen reacties

Mei is maand van de TV-series bij UPC

Amsterdam, 17 mei 2013 - UPC besteedt in mei extra aandacht aan TV-series die te zien zijn binnen het digitale zenderaanbod van UPC en bij UPC On Demand. Daarnaast bieden UPC en het Amsterdam Series Weekend iedereen de mogelijkheid om van 24 tot en met 26 mei nationale en internationale topseries te bekijken op het terrein van de Westergasfabriek.…

Doorgaan

Toegevoegd door Hein Barnhoorn op 18 Mei 2013 op 19.59 — Geen reacties

World Summit Award Global toernooi open

PERSBERICHT

De zesde editie van de World Summit Award Global 2013 is weer geopend. Deze tweejaarlijkse wereldwijde competitie is een wereldwijd invitatietoernooi, waarvoor producenten, bedrijven en instellingen de Nederlandse organisatie kunnen attenderen op hun e-content producten, diensten en installaties. Suggesties voor de Nederlandse inzendingen zijn welkom tot 15 juni 2013.

e-Media & Journalism is een nieuwe categorie.

De World Summit Award Global 2013…

Doorgaan

Toegevoegd door Jak Boumans op 16 Mei 2013 op 22.32 — Geen reacties

Een nieuwe look voor Tia Maria



Tia Maria, de stijlvolle donkere likeur met een vleugje Jamaicaanse rum, een aangename vanillegeur en de allerbeste koffie-extracten, zet nu de grote stap naar een nieuw merkimago. Een weloverwogen terugkeer naar de roots van het merk om de kracht van een totaal unieke persoonlijkheid te benadrukken.

     Door een slimme, nieuwe verpakking verkrijgt dit topproduct,…

Doorgaan

Toegevoegd door Karin Dijksman op 13 Mei 2013 op 17.23 — Geen reacties

Amsterdam RAI lanceert Virtual Tour app

Gisteren was het zo ver. We gingen er mee naar buiten. De app waar we hard aan gewerkt hebben en die we zelf heel cool vinden. De virtual Tour app.

Vanaf nu is het mogelijk om beurs- en congrescentrum Amsterdam RAI te ervaren zonder er zelf aanwezig te zijn! Met de Virtual Tour app bezoek je het RAI complex en hoort, ziet en beleef je evenementen alsof je er zelf bij bent.

Of je op je eigen kantoor bent, in Amsterdam of…
Doorgaan

Toegevoegd door Joost van Eupen op 3 Mei 2013 op 10.52 — Geen reacties

Maandarchieven

2019

2018

2017

2016

2015

2014

2013

2012

2011

2010

2009

2008

2006

1999

Interviews

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

[Interview] Maarten Post (Hornbach): De keuze voor bioscoopreclame was snel gemaakt

Maarten Post is marketingmanager van Hornbach. Begin 2019 lanceerde hij een wervingscampagne in samenwerking met Jean Mineur Mediavision, om personeel aan te trekken in de regio Duiven. Naast lokale print-uitingen, koos Maarten voor de bioscoop om zijn boodschap te verspreiden. Wij vragen hem naar de campagne, de resultaten en de bioscoop als advertentiekanaal

[Interview] Jeroen Koopman: SVOD en de bioscoop groeien dichter naar elkaar toe

Jeroen Koopman is founder en Creative Producer bij NewBe. Met onder meer Misfit behaalde hij ongekende internationale successen. We spreken hem over produceren voor on-demand en de groei van SVOD

[Interview] Wilco Wolfers: Bioscoop blijft het belangrijkst voor de lancering van films

Wilco Wolfers begon onlangs zijn eigen filmdistributiemaatschappij WW Entertainment. Het bedrijf verzorgt onder meer de marketing en distributie van Entertainment One-films in de Benelux. We spreken hem over deze nieuwe start

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Maartje Blijleven: Dan schrijf je toch een boek?

De suggestie leek zo simpel: gewoon even een boek schrijven. Als je om je heen kijkt, dan lijkt het of tegenwoordig iedere professional een boek schrijft. In een weekend (hoe dan!?), in drie weken, drie maanden, of net wat langer. Mijn doel was drie maanden, maar het kostte me uiteindelijk ruim een jaar bloed, zweet en tranen

[Column] Paola Cassone: Empty nesters

Hoera! Mijn puberzoon is geslaagd en vanaf september gaat hij op kamers. Er zijn ongeveer 400.000 ouders die vorige maand dit goede nieuws hebben gehoord. Dit is bijna 20 procent van de gezinnen met thuiswonende kinderen in Nederland

[Commercial Review] Folkert Langeveld: jaloersmakend Zeeman, over the top Vedett en advercontentpublishing van Campina

De grote overwinning gaat de afgelopen maand natuurlijk naar Zeeman. De campagne waarin we aan het denken werden gezet over exclusieve versus goedkope sneakers steeg in creativiteit en uitvoering boven al het andere uit

[Column] David de Jong: Wat is de (on)zin van het Commissariaat voor de Media?

Begin 1988 ging het Commissariaat voor de Media van start als onafhankelijke toezichthouder en opvolger van de zogeheten regeringscommisaris voor de Omroep. Maar is anno 2019 een apart Commissariaat voor de Media nog nodig?

[Column] Annemarije Tillema: Duurzaamheid door de ogen van de consument

Ook dit jaar is er weer onderzoek gedaan naar wat de consument vindt van bedrijven en merken als het gaat over duurzaamheid. Annemarije Tillema duikt in deze materie

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden