Nederlands MediaNetwerk

Blogbijdragen Augustus 2013 (3)

Samen Bereik je Meer en Samen heb je Meer Bereik

Samen Sterk Ondernemen !

 

 Het is onze ambitie om voor starters, ZZP’ers en (kleinere) bedrijven hét digitale informatieplatform te zijn. 

 Eén ingang waar de ondernemer terecht kan voor de antwoorden op al zijn/haar vragen. Dé plek om actuele

 en betrouwbare informatie te…

Doorgaan

Toegevoegd door pedro jose op 29 Augustus 2013 op 8.22 — Geen reacties

Limburg in Beeld

Deze week is 'Limburg in Beeld' verschenen, het fonkelnieuwe en vooral gratis magazine over de natuur in Limburg. Het eerste nummer van Limburg in Beeld is te vinden op www.limburg-in-beeld.nl. Door gratis lid te worden, kunnen de volgende nummers, alsmede een printvriendelijke versie van het tijdschrift en de erin opgenomen wandelroute gedownload worden. In het eerste nummer aandacht voor de Beegderheide, de beuk, het ecoduct over de A2 bij…

Doorgaan

Toegevoegd door Bob Luijks op 22 Augustus 2013 op 13.48 — Geen reacties

5 Misvattingen over media relaties

Er is in de afgelopen jaren veel veranderd in de wereld van PR en de journalistiek. Sommige misvattingen zijn echter dezelfde gebleven. Een greep uit de meest voorkomende:

1. Het gaat er om wie je kent

Niet echt. Hoewel ook PR professionals zich schuldig maken aan ‘namedropping’, zijn het vooral de opdrachtgevers die denken dat dit de succesfactor is, de…

Doorgaan

Toegevoegd door Berith Behrens-Selling op 19 Augustus 2013 op 11.00 — Geen reacties

Maandarchieven

2020

2019

2018

2017

2016

2015

2014

2013

2012

2011

2010

2009

2008

2006

1999

Interviews

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Jildou van der Bijl over WE Fashion X LINDA.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

[Cross Media Case 2020] Fleur Haen over Chantals Pyjama Party

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. RTL draagt Chantals Pyjama Party voor als Cross Media Case We spreken met Fleur Haen, manager live entertainment

[Cross Media Bureau 2020] Dolly van den Akker vertelt over MPG.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. MPG. dingt mee naar de award voor Cross Media Bureau van het Jaar

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Wordt jouw nieuws gestolen? Hoe 'doe' je diversiteit? Wie heeft jouw data? Test je mee op Blip?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Cor Hospes: Corona en het demasqué van het merkdenken

Om te lachen zijn ze, ja echt. De reclamefilmpjes waarmee merken in tijden van corona proberen sympathie te winnen

Jeroen Verkroost: Redt de Autoriteit het nieuws? CSI AdTech? Post-corona trendrapport lezen? Hoe paait Google oudjes?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Laat die FOMO maar komen

Bij De Speld gaan de deuren ook langzaam weer open. We beginnen klein en hanteren strikte regels. Hoewel ik gewend ben geraakt aan thuiswerken, kijk ik ernaar uit om straks weer samen te werken met driedimensionale collega’s

[Column] Jacqueline Smit: The one who sees it differently

Liever the one who sees it differently, dan alleen maar Van Persies in het team

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden