Nederlands MediaNetwerk

Blogbijdragen Oktober 2013 (6)

Binnenlands Bestuur - Debat over participatie, Burgerkracht, en zelfsturing in het sociale domein

De sprekers: Evelien Tonkens, bijzonder hoogleraar in actief burgerschap, Karin Sok, senioradviseur bij Movisie, Jos van der Lans, cultuurpsycholoog, Anja Timmer, wethouder in Almelo, Machteld Koelewijn van BMC, Cees Raaijmakers, voorzitter raad van bestuur van Heliomare, Marjet van Houten van MOVISIE, Ton van Geelen van TG Gezondheidszorg

In 2015 zal het zover zijn. Dan zullen drie decentralisaties een feit moeten zijn: de gemeenten…

Doorgaan

Toegevoegd door Geertjan Benus op 25 Oktober 2013 op 13.26 — Geen reacties

Consument besteedt meer dan 350.000 uur aan online reclamefolders

Uit onafhankelijk onderzoek* blijkt dat de Nederlander gemiddeld 38 uur per jaar aan papieren reclamefolders besteedt. De huidige trend waarin print uitingen ook digitaal beschikbaar zijn, neemt ook het lezen van online reclamefolders een grote vlucht. Reclamefolder.nl maakt de online leesgegevens inzichtelijk.

De consument leest wekelijks gemiddeld 6 minuten reclamefolders via de website van Reclamefolder.nl  en in de…

Doorgaan

Toegevoegd door Esther Quak-Papendorp op 24 Oktober 2013 op 11.39 — Geen reacties

Adblockers maken het Internet kapot

Misschien een beetje 'boude' stelling, maar dat is de strekking van een artikel dat ik vandaag voor twittermania.nl schreef. Ik deel ze niet vaak hier, dus daar moet een reden voor zijn ;-)

lees: witter gegijzeld door advertentieblokker!

Toegevoegd door herman couwenbergh op 15 Oktober 2013 op 22.48 — Geen reacties

Top 25 meest bekeken programma's van september 2013

Top 25 meest bekeken programma’s, 6 jaar en ouder, gehele dag (02-26 uur)

Pos

Datum

Dag

Titel…

Doorgaan

Toegevoegd door Robert Claus op 7 Oktober 2013 op 17.30 — Geen reacties

De roddel als managementinstrument - zelfstandigen, de overheid en zijn vertegenwoordigers

Inspiratie zit soms in een luttel moment of in een serie luttele momenten. In dit geval gaat het om mijn inspiratie voor dit artikel die voortkwam uit een ongewone vluchtige blik van een eigenaar van een netwerkgroep, het lang uitblijven van een uitnodiging aan alle netwerkleden, een sfeer die veranderd is in een groep die juist zo vertrouwd begon te worden, een ander onderkomen voor de groep, een mede netwerker die ik voor de deur tegen het lijf loop en mij begint uit te leggen dat ik op…

Doorgaan

Toegevoegd door Geertjan Benus op 6 Oktober 2013 op 17.45 — Geen reacties

Armin van Buuren lanceert eigen Mentos kauwgum

DJ Armin van Buuren presenteert in Utrecht zijn eigen Mentos kauwgum tijdens de bekendmaking van A State of Trance 650 – New Horizons tour. Uit alle Mentos kauwgum varianten heeft Armin zelf zijn favoriete kauwgum geselecteerd met een frisse en milde mint smaak.

Armin en Mentos zetten de samenwerking voort na het succes van vorig jaar. Dit is echter de eerste keer dat…

Doorgaan

Toegevoegd door Karin Dijksman op 6 Oktober 2013 op 15.51 — Geen reacties

Maandarchieven

2019

2018

2017

2016

2015

2014

2013

2012

2011

2010

2009

2008

2006

1999

Interviews

[Cross Media Man] Arthur Herpel: De tijd dat je met een enkel mediumtype een complete doelgroep activeert, ligt achter ons

Arthur Herpel is Head of Business en partner bij Brand New Telly, dat onlangs is overgenomend door Talpa Network. Hij is genomineerd voor Cross Media Man van het Jaar 2019. Wij spreken hem over zijn visie op crossmedia

[Cross Media Case 2019] Aaltje Wiersma over VROUW.nl en EasyToys

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. TMG zendt VROUW.nl en EasyToys: VROUW-lezeressen testen sekstoys in als Cross Media Case. We spreken met Aaltje Wiersma, manager crossmedia & projectmanagement bij TMG

[Cross Media Case 2019] Thijs Muller over Hyundai & The Media Optimizer

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Havas zendt Hyundai & The Media Optimizer in als Cross Media Case. We spreken met Thijs Muller, CEO bij Havas Media

[Cross Media Vrouw] Hendrikje Crebolder: Het Rijksmuseum is aanwezig op abri's, maar ook op Zwarte Cross

Hendrikje Crebolder is Director of Development & Media bij het Rijksmuseum. Ze is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2019. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Cross Media Case 2019] Joan Hoekstra over de introductie van Mora Tostini

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Dentsu Aegis Network zendt de introductie van Mora Tostini van hun bureau Carat in als Cross Media Case. We spreken met Joan Hoekstra, Communications Director bij Carat

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Remco Klöters: Kijk uit met zoekwoorden

Google Ads is haast niet meer weg te denken uit online marketing. Je laat je marketingbureau wat relevante zoekwoorden selecteren en je website komt goed in beeld als er op zo’n woord gezocht wordt. Maar is dat zonder risico? Het antwoord hierop luidt: nee

[Column] Niels Bruinsma: De gevolgen van het stoppen van Edwin Evers

De cijfers waar lang naar werd uitgekeken zijn er; de eerste echte meting zonder Evers staat op!. De luisterdichtheid, het dagbereik en het aantal geluisterde minuten van januari en februari 2019 zijn vrijwel gelijk aan die van 2018

[Column] Bob Goulooze: BOB's stemadvies

Vorige week ontving ik de stemlijst voor de PS/waterschapsverkiezingen. Tamelijk onbelangrijk, maar de media staan bol van deze gehypte verkiezingen. Ik zag overal stemadviezen en dacht: laat ik nu eens een stemadvies geven aan die 70 procent niet-stemmers. Door te elimineren waar je milieu wise zeker niet op moet stemmen, blijft vanzelf de beste keuze over. Vanuit die gedachte schreef ik BOB's stemadvies op de Facebookgroep Nieuws uit Leiden

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Chapeau voor SIRE, snotterig Bol.com en het rookgordijn van ASR

Ga er maar aanstaan: een briefing die Nederland weer wat liever moet maken. En wát een mooi haakje hebben ze gevonden. Iedereen die de hashtag hoort, behoeft totaal geen uitleg; je snapt direct wat er aan de hand is

[Column] Erwin Fisser: Dokter, mijn robot begrijpt mij niet

“Hallo Steven”, roept Mickey als je het restaurant binnenloopt. “Welkom terug meneer van Belleghem”, klinkt het in de hotellobby. Steven vond dat heel prettig meen ik mij te herinneren. Wat mij betreft klinkt dat als de hel. Wel passend bij Disney

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden