Nederlands MediaNetwerk

Blog van Nico Verspaget – Archief Februari 2009 (9)

Miranda Wassenaar in gesprek van Marianne van Leeuwen op Blue Shots TV

In deze aflevering praat Marianne met Miranda Wassenaar, managing director van Curves. Curves is werelds grootste fitness franchise met meer dan 10.000 locaties. De clubs bevinden zich in de Verenigde Staten, Canada, Europa, Zuid-Amerika, de Caraïben, Mexico, Australië, Nieuw Zeeland en Curves groeit nog steeds! Curves is de eerste fitness formule die vrouwen een leuke, snelle en veilige sportomgeving biedt en het vrouwen makkelijk maakt om sporten… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 26 Februari 2009 op 22.00 — Geen reacties

Quadia Web TV zoekt professionals voor ambitieuze mediatechnologie

Quadia Web TV verzorgt complete Web TV projecten en kanalen; van conceptontwikkeling t/m productie en de benodigde technische infrastructuur en software. Quadia ontwikkelt haar eigen Web TV CMS dat aansluit bij bestaande webvideo standaarden en zich onderscheidt door de vele configuratiemogelijkheden per video, de moderne interactieve functies voor de kijkers en een uitgebreide managementrapportage. De Quadia Web TV Manager is als hosted service af te… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 25 Februari 2009 op 22.13 — Geen reacties

Web TV uitzendingen vanaf MWG-congres ook te bekijken op Blue Shots TV

Blue Shots Live is het format waarmee Blue Shots aanwezig is op toonaangevende congressen en events. Op lokatie wordt een serie talkshows liev uitgezonden. De uitzendingen vanaf het MWG-congres zijn nu te bekijken op Blue Shots TV. Klik hier om te kijken naar de gesprekken met onder andere Sandy Wenderhold, Adam Tasi van Smart Nose, Dan Germain van Innocent, Daniel Ropers van Bol.com en Lode… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 25 Februari 2009 op 10.00 — Geen reacties

Karian Weijers en Thijs Biersteker in gesprek met Ronnie Overgoor op Blue Shots TV

In deze aflevering praat Ronnie met Karian Weijers en Thijs Biersteker, creatief team bij Wieden Kennedy. Karian en Thijs wonnen vorig jaar in Cannes de eerste prijs bij de Young Lions in de categorie print en eind 2008 was de Gouden Zaag voor hen. Een teken dat we hier praten over een creatief team dat aan de 'poten zaagt' van de gevestigde orde in creatief Nederland. Klik hier om naar de uitzending te…

Toegevoegd door Nico Verspaget op 23 Februari 2009 op 20.49 — Geen reacties

Adriaan Mol in gesprek met Boris Veldhuijzen van Zanten op Blue Shots TV

Klik hier voor de uitzending.

Toegevoegd door Nico Verspaget op 16 Februari 2009 op 22.00 — Geen reacties

Interviews met sprekers op MWG congres live te volgen

Via deze link kun je de live interviews van Ronnie Overgoor en Joris van Heukelom met de presentatoren op het MWG-congres zien. Na hun presentatie wordt iedere presentator uitgenodigd voor een interview. De uitzendingen zijn vandaag en morgen te volgen en zijn mogelijk gemaakt door ilse media, Blue Shots TV en Quadia Web… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 12 Februari 2009 op 11.30 — Geen reacties

Tina Lindenhovius van Soundscape in gesprek met Ronnie Overgoor op Blue Shots TV

Klik hier voor de uitzending.

Toegevoegd door Nico Verspaget op 11 Februari 2009 op 19.43 — Geen reacties

Michiel Buitelaar in gesprek met Joris van Heukelom op Blue Shots TV

Klik hier voor deze uitzending.

Toegevoegd door Nico Verspaget op 10 Februari 2009 op 18.30 — Geen reacties

Interview met Ronnie Overgoor over Blue Shots TV

Interview van Vincent Everts met Ronnie Overgoor tijdens de opnames van Blue Shots TV eerder vandaag.

Toegevoegd door Nico Verspaget op 5 Februari 2009 op 20.36 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Paul Römer namens Vereniging van Commerciële Radio over gewenste vergunningsverlenging: "Nood is hoog"

Net als andere sectoren heeft de radiosector een moeilijke tijd als gevolg van de coronacrisis. Nederlands MediaNetwerk sprak met Paul Römer, voorzitter van de VCR over de frequentieproblematiek en de toekomst

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone-clipboard uit? Hoe ziet de wereld eruit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden