Nederlands MediaNetwerk

Blog van Nico Verspaget – Archief Februari 2009 (9)

Miranda Wassenaar in gesprek van Marianne van Leeuwen op Blue Shots TV

In deze aflevering praat Marianne met Miranda Wassenaar, managing director van Curves. Curves is werelds grootste fitness franchise met meer dan 10.000 locaties. De clubs bevinden zich in de Verenigde Staten, Canada, Europa, Zuid-Amerika, de Caraïben, Mexico, Australië, Nieuw Zeeland en Curves groeit nog steeds! Curves is de eerste fitness formule die vrouwen een leuke, snelle en veilige sportomgeving biedt en het vrouwen makkelijk maakt om sporten… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 26 Februari 2009 op 22.00 — Geen reacties

Quadia Web TV zoekt professionals voor ambitieuze mediatechnologie

Quadia Web TV verzorgt complete Web TV projecten en kanalen; van conceptontwikkeling t/m productie en de benodigde technische infrastructuur en software. Quadia ontwikkelt haar eigen Web TV CMS dat aansluit bij bestaande webvideo standaarden en zich onderscheidt door de vele configuratiemogelijkheden per video, de moderne interactieve functies voor de kijkers en een uitgebreide managementrapportage. De Quadia Web TV Manager is als hosted service af te… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 25 Februari 2009 op 22.13 — Geen reacties

Web TV uitzendingen vanaf MWG-congres ook te bekijken op Blue Shots TV

Blue Shots Live is het format waarmee Blue Shots aanwezig is op toonaangevende congressen en events. Op lokatie wordt een serie talkshows liev uitgezonden. De uitzendingen vanaf het MWG-congres zijn nu te bekijken op Blue Shots TV. Klik hier om te kijken naar de gesprekken met onder andere Sandy Wenderhold, Adam Tasi van Smart Nose, Dan Germain van Innocent, Daniel Ropers van Bol.com en Lode… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 25 Februari 2009 op 10.00 — Geen reacties

Karian Weijers en Thijs Biersteker in gesprek met Ronnie Overgoor op Blue Shots TV

In deze aflevering praat Ronnie met Karian Weijers en Thijs Biersteker, creatief team bij Wieden Kennedy. Karian en Thijs wonnen vorig jaar in Cannes de eerste prijs bij de Young Lions in de categorie print en eind 2008 was de Gouden Zaag voor hen. Een teken dat we hier praten over een creatief team dat aan de 'poten zaagt' van de gevestigde orde in creatief Nederland. Klik hier om naar de uitzending te…

Toegevoegd door Nico Verspaget op 23 Februari 2009 op 20.49 — Geen reacties

Adriaan Mol in gesprek met Boris Veldhuijzen van Zanten op Blue Shots TV

Klik hier voor de uitzending.

Toegevoegd door Nico Verspaget op 16 Februari 2009 op 22.00 — Geen reacties

Interviews met sprekers op MWG congres live te volgen

Via deze link kun je de live interviews van Ronnie Overgoor en Joris van Heukelom met de presentatoren op het MWG-congres zien. Na hun presentatie wordt iedere presentator uitgenodigd voor een interview. De uitzendingen zijn vandaag en morgen te volgen en zijn mogelijk gemaakt door ilse media, Blue Shots TV en Quadia Web… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 12 Februari 2009 op 11.30 — Geen reacties

Tina Lindenhovius van Soundscape in gesprek met Ronnie Overgoor op Blue Shots TV

Klik hier voor de uitzending.

Toegevoegd door Nico Verspaget op 11 Februari 2009 op 19.43 — Geen reacties

Michiel Buitelaar in gesprek met Joris van Heukelom op Blue Shots TV

Klik hier voor deze uitzending.

Toegevoegd door Nico Verspaget op 10 Februari 2009 op 18.30 — Geen reacties

Interview met Ronnie Overgoor over Blue Shots TV

Interview van Vincent Everts met Ronnie Overgoor tijdens de opnames van Blue Shots TV eerder vandaag.

Toegevoegd door Nico Verspaget op 5 Februari 2009 op 20.36 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Nick Kalse: Gebruikers zijn het zat om storende advertentieformaten te zien

Nick Kalse is Managing Director van Outbrain. Zijn advertentieplatform werkt met uitgevers van over de hele wereld. We spreken hem over de activiteiten van Outbrain en zijn visie op de markt

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

[Interview] Martijn Standaart: Met Scoupy bereikt Sanoma doelgroepen nog beter

Sinds de zomer van 2018 maakt Scoupy deel uit van Sanoma FMCG dat zich met tal van mediamerken richt op FMCG-bedrijven. Martijn Standaart is op 1 oktober 2019 begonnen als directeur

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bas Vlugt: Welkom in het duopolie van Christian & John

Consolidatie in de Nederlandse media is niet nieuw, maar de overname van Sanoma door DPG Media is wel een heel groot hoofdstuk in dit verhaal en legt de machtsverhoudingen bloot

[Column] Michiel Rotteveel: Een pleidooi voor de mens achter de data

Ik merk dat we soms vergeten dat de data afkomstig zijn van echte mensen. Het gevaar bestaat dat we ons te veel laten leiden door de cijfers en daarmee de menselijke maat uit het oog verliezen

Jeroen Verkroost: hoe word je futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards?

Hoe word je Futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards? Luistert jouw telefoon je af? Heeft TV nog toekomst? Podcasts, is Doornroosje ontwaakt? Hoe shopt de jeugd? Wordt Alexa empathischer

Jeroen Verkroost: Startup drama, Baby Yoda, Het einde van TMG, Memes zijn massamedia, pas op voor het ANP, Tools voor journalistiek, Who killed the Torrent?

Via de uitstekende Handpicked-nieuwsbrief las ik het verhaal van een mislukte Nederlandse startup: CRM-systeem Lily, een bedrijf dat werd opgericht door de mensen die eerder het bedrijf Voys oprichtte en zeer succesvol maakten. Hier vallen lessen te leren

[Commercial Review] Gijs van der Togt: 15 sec Bol.com, nét niet Samsung en lekker Amsterdamse Ace & Tate

In hoeverre beïnvloeden advertisingmechanismen die online goed werken, ook steeds meer televisiereclame? Bol.com koos vorig jaar voor het digitale bureau DEPT als haar nieuwe lead agency. En dat was na 12 jaar reclamebureau een best verrassende keuze

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden