Nederlands MediaNetwerk

Blog van Nico Verspaget – Archief April 2009 (14)

Werner Vogels (CTO Amazon) in gesprek met Boris Veldhuijzen van Zanten op Blue Shots TV

In this special series of Gurus, Boris talks in his own house with keynote speaker Werner Vogels, a day before the start of The Next Web 2009. Werner is CTO of Amazon and talks about his vision on cloud computing and issues where companies deal with nowadays in the field of technology. Klik hier om deze uitzending te… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 26 April 2009 op 10.06 — Geen reacties

Andrea Wiegman (Second Sight) in gesprek met Ronnie Overgoor op Blue Shots TV

Ronnie in gesprek met Andrea Wiegman, oprichter en uitgever van Second Sight. Klik hier om deze uitzending te bekijken. Over Andrea: Samen met Jan Bletz oprichter, uitgever en hoofdredacteur van het trendnetwerk Second Sight. Ik houd van het uitgeefvak (print en online) en daarnaast heb ik een bovengemiddelde interesse in de wereld waarin we leven, mensen en veranderingen.… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 23 April 2009 op 20.46 — Geen reacties

Jeroen Verkroost (Microsoft) in gesprek met Joris van Heukelom op Blue Shots TV

Joris in gesprek met Jeroen Verkroost - Executive Producer Microsoft Belgium. Klik hier om deze uitzending te bekijken. Jeroen Verkroost is General Manager with a wide range of experience in cross media; TV, Online, Mobile and Print Publishing. Specialized in Internet and other New Media environments. A keen interest in interactive technology as well as content, sales and… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 22 April 2009 op 10.00 — Geen reacties

Next Web Special op Blue Shots TV - Michael J. Brown in gesprek met Boris

In this special series of Gurus, Boris talks in his own house with keynote speaker Michael J. Brown, a day before the start of The Next Web 2009. Click here to watch this episode of Blue Shots TV About Michael: An architectural theorist and practitioner, Michael Brown divides his time between writing, lecturing and executing landmark buildings. He studied physics and… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 22 April 2009 op 9.00 — Geen reacties

Job Cohen bij Boris Veldhuijzen van Zanten op Blue Shots TV

Blue Shots TV was op bezoek bij de voorbereiding van The Next Web conference. Job Cohen, de burgemeester van Amsterdam, kwam ook spontaan een kijkje nemen. Klik hier om deze uitzending te bekijken.

Toegevoegd door Nico Verspaget op 21 April 2009 op 23.11 — Geen reacties

Next Web Special op Blue Shots TV - Andrew Keen in gesprek met Boris

In deze special serie van Gurus praat Boris met de keynote sprekers van The Next Web 2009. De interviews zijn opgenomen bij Boris thuis de dag voor The Next Web. Voor meer programma's ga naar www.blueshots.tv/gurus

Andrew Keen Andrew Keen - The author of 'The Cult of the Amateur' who jokingly describes himself as a 'failed dotcom entrepreneur' and 'The Anti-Christ of Silicon Valley'. His attack… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 20 April 2009 op 9.00 — Geen reacties

Next Web Special op Blue Shots TV - Jeff Jarvis in gesprek met Boris

In deze special serie van Gurus praat Boris met de keynote sprekers van The Next Web 2009. De interviews zijn opgenomen bij Boris thuis de dag voor The Next Web. For more programs visit www.blueshots.tv/gurus

Jeff Jarvis Jeff blogs about media and news at Buzzmachine.com. He is associate professor and director of the interactive journalism program at the City University of New York's new… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 17 April 2009 op 18.51 — Geen reacties

Ben van der Burg (Webads) in gesprek met Ronnie Overgoor op Blue Shots TV

Ronnie in gesprek met Ben van der Burg, product director Webads. Wederom een gast die te vinden is op Wikipedia. Klik
hier om de uitzending te bekijken.

Toegevoegd door Nico Verspaget op 17 April 2009 op 18.42 — Geen reacties

Rianne van Essen en Wendy Houben (gezinnig.nl) in gesprek met Marianne van Leeuwen op Blue Shots TV

Marianne in gesprek met Rianne van Essen en Wendy Houben van gezinnig.nl. Klik hier om deze aflevering te bekijken.

waarom gezinnig? Meer tijd en meer rust in je gezin. Wie droomt er niet van? We boeten in op slaap, sport, seks en ons sociale leven komt vaak op een lager pitje te staan. Ook zijn we altijd op zoek naar meer rust, aandacht, voldoening en plezier.… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 16 April 2009 op 9.00 — Geen reacties

Simon Hania (TomTom) in gesprek met Han Gerrits op Blue Shots TV

Han in gesprek met Simon Hania, VP Publishing TomTom. Klik hier om de uitzending te bekijken Meer over Simon (bron: computable.nl/emerce.nl): Simon Hania stapt over van XS4all naar Tomtom. Hij vindt het tijd worden om de rol van opinieleider naast zich neer te leggen. Bij Tomtom zal hij minder in de schijnwerpers staan. Technisch directeur Simon Hania van XS4all stapt over… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 10 April 2009 op 9.00 — Geen reacties

Stephanie Dijkstra (Simply Colors) in gesprek met Marianne van Leeuwen op Blue Shots TV

Marianne in gesprek met Stephanie Dijkstra, oprichter Simply Colors. Klik hier om de uitzending te bekijken. Over Simply Colors: Simply colors is een uniek baby- en kinderkledingmerk op de Nederlandse markt. Simply colors omvat een collectie baby- en kinderbasics in effen trendy kleuren, van een super goede kwaliteit voor een hele betaalbare prijs. De kleding is… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 9 April 2009 op 9.30 — Geen reacties

Ronald Hooft (PRASTHOOFT) in gesprek met Ronnie Overgoor op Blue Shots TV

Ronnie in gesprek met Ronald Hooft van bureau PRASTHOOFT. Klik hier om de uitzending te bekijken. PrastHooft is een kleinschalig architectenbureau, bestaande uit Herman Prast, Ronald Hooft en een wisselend aantal freelancers, dat zich vooral richt op interieurprojecten in Amsterdam en omgeving. Het bureau heeft naam gemaakt met horeca: de bekendste voorbeelden zijn… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 8 April 2009 op 9.00 — Geen reacties

Marjolijn Kamphuis (MTV) in gesprek met Joris van Heukelom op Blue Shots TV

Joris van Heukelom in gesprek met Marjolijn Kamphuis, project manager digital media MTV Networks. Klik hier om de uitzending te bekijken. Marjolijn Kamphuis (1981) has been an Internet enthusiast ever since the late nineties. With ongoing amazement she indulges into digital trendspotting, both online, in other media and during events. Her particular interests include… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 7 April 2009 op 9.38 — Geen reacties

Francisco van Jole (internetjournalist) in gesprek met Boris Veldhuijzen van Santen op Blue Shots TV

Boris in gesprek met Francisco van Jole, Internetjournalist. Wat moet je nog meer zeggen over iemand die zelfs wordt vermeld in Wikipedia? Francisco is ook te volgen op Twitter: @2525 Klik

hier om de uitzending te…

Toegevoegd door Nico Verspaget op 3 April 2009 op 9.34 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

[Interview] Martijn Standaart: Met Scoupy bereikt Sanoma doelgroepen nog beter

Sinds de zomer van 2018 maakt Scoupy deel uit van Sanoma FMCG dat zich met tal van mediamerken richt op FMCG-bedrijven. Martijn Standaart is op 1 oktober 2019 begonnen als directeur

[interview] Sebastiaan van Rijnsoever over Sublime

Sebastiaan van Rijnsoever is sinds november 2018 Managing Director van Sublime. Sublime is meer dan alleen de radiozender en is bezig zich het merk verder uit te bouwen. We spraken hem daarover

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Startup drama, Baby Yoda, Het einde van TMG, Memes zijn massamedia, pas op voor het ANP, Tools voor journalistiek, Who killed the Torrent?

Via de uitstekende Handpicked-nieuwsbrief las ik het verhaal van een mislukte Nederlandse startup: CRM-systeem Lily, een bedrijf dat werd opgericht door de mensen die eerder het bedrijf Voys oprichtte en zeer succesvol maakten. Hier vallen lessen te leren

[Commercial Review] Gijs van der Togt: 15 sec Bol.com, nét niet Samsung en lekker Amsterdamse Ace & Tate

In hoeverre beïnvloeden advertisingmechanismen die online goed werken, ook steeds meer televisiereclame? Bol.com koos vorig jaar voor het digitale bureau DEPT als haar nieuwe lead agency. En dat was na 12 jaar reclamebureau een best verrassende keuze

[Column] Erwin Fisser: Buurman & Buurman innovatiemanagement

Lezers willen zogenaamd niet betalen voor boekjes waarin citaten uit kinderboeken staan. Dat vond ik onzin en dat vind ik nog steeds. Mensen die van mening zijn dat ze geen belangrijke lessen uit kinderliteratuur kunnen halen, kun je niet serieus nemen

[Column] Paola Cassone: De culturele revolutie

Nog een maand tot het eind van dit jaar, maar ik ben al in de stemming voor een terugblik. Want, laten we eerlijk zijn, wat een jaar!

Jeroen Verkroost: website-awards, Prada, Swapfiets duurzaam? Borat maakt zich kwaad, iconische filmauto’s

“Hoera, we zijn beste website van het jaar 2019!” las ik deze week weer diverse malen. Gefeliciteerd hoor, alle 37 (!) winnaars. Vooral leuk voor overall-winnaar PSV, dat verder maar bar weinig won de afgelopen weken

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden