Nederlands MediaNetwerk

Blog van Nico Verspaget – Archief Mei 2009 (11)

Reinier Evers (trendwatching.com) in gesprek Boris Veldhuijzen van Zanten op Blue Shots TV

Boris in gesprek met Reinier Evers, founder trendwatching.com. Klik hier om deze uitzending te bekijken.

Toegevoegd door Nico Verspaget op 31 Mei 2009 op 22.36 — Geen reacties

Jan Rijkenberg (BSUR) in gesprek met Ronnie Overgoor op Blue Shots TV

Ronnie in gesprek met Jan Rjkenberg, CoFounder en Partner BSUR. Jan Rijkenberg is al meer dan 25 jaar actief in de communicatiebranche. Hij is medeoprichter van BSUR, waar hij sinds 1995 visionair is op het gebied van brand management. In 1997 verscheen zijn boek Concepting. Meer over BSUR op bsur.nl Klik hier om de uitzending te… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 31 Mei 2009 op 22.34 — Geen reacties

Tanja Schollen-Snijders (Pink Lady Cab) in gesprek met Marianne van Leeuwen op Blue Shots TV

Marianne in gesprek met Tanja Schollen-Snijders, initiatiefneemster Pink Lady Cab. Een initiatief dat enorm de aandacht trok; Pink Lady Cab, de taxi voor en door vrouwen. Meer informatie is te vinden op: www.pinkladycab.nl. Klik hier om de uitzending te bekijken.

Toegevoegd door Nico Verspaget op 31 Mei 2009 op 22.31 — Geen reacties

Erik-Jan Gelink in gesprek met Joris van Heukelom op Blue Shots TV

Joris in gesprek met Erik Jan Gelink van Deloitte Consulting (a.i.) Klik hier om deze uitzending te bekijken. Erik-Jan Gelink (41) is Associate bij Deloitte Consulting, met als opdracht de Media praktijk verder uit te bouwen. Hij is expert op het gebied van (nieuwe) media, technologie, en telecom waarbij de nadruk ligt op de concrete invloed van de digitalisering op… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 19 Mei 2009 op 20.47 — Geen reacties

Rob van Beek (online strateeg) in gesprek met Han Gerrits op Blue Shots TV

Klik hier om deze uitzending te bekijken.

Toegevoegd door Nico Verspaget op 19 Mei 2009 op 20.45 — Geen reacties

Shula Rijxman (CCO van IDTV) in gesprek met Ronnie Overgoor op Blue Shots TV

Ronnie Overgoor praat met Shula Rijxman. Shula is Chief Commercial Officer van IDTV. IDTV is de op één na grootste onafhankelijke productiemaatschappij in Nederland en bekend van de ontwikkeling en productie van (gesponsorde) televisieprogramma's, films, documentaires, evenementen en websites. Opdrachtgevers zijn zowel televisieomroepen en -zenders als bedrijfsleven en overheid. Meer informatie over Shula is te vinden op… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 14 Mei 2009 op 22.17 — Geen reacties

Nicolette Hulsebos (Paint it Blue Magazines) in gesprek met Simone Brummelhuijs op Blue Shots TV

Simone in gesprek met Nicolette Hulsebos, directeur Paint It Blue Magazines. Meer info over Nicolette vind je op LinkedIn. Informatie over Paint It Blue is te vinden op http://paintitblue.nl. Klik

hier om de uitzending te…

Toegevoegd door Nico Verspaget op 13 Mei 2009 op 20.56 — Geen reacties

Gerben Mak (Logica) in gesprek met Joris van Heukelom op Blue Shots TV

Joris in gesprek met Gerben Mak, Director Innovation Logica. Gerben is als Directeur Innovatie verantwoordelijk voor het innovatiebeleid van Logica Nederland. Dat betekent in eerste instantie het managen en actueel houden van de innovatieagenda: welke technische, economische en maatschappelijke ontwikkelingen zijn van strategisch belang voor Logica en haar klanten? Daarnaast is het ontwikkelen en uitdragen van thought leadership een belangrijke… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 11 Mei 2009 op 9.30 — Geen reacties

Sjaak van Heukelum (Achmea) in gesprek met Han Gerrits op Blue Shots TV

Han in gesprek met Sjaak van Heukelum, directeur innovatie van Achmea. Klik hier om deze uitzending te bekijken.

Toegevoegd door Nico Verspaget op 8 Mei 2009 op 23.43 — Geen reacties

Informatiemiddag nieuw medium: Philips Net TV

Op dinsdag 19 mei organiseren Quadia en Philips samen met ABN AMRO een informatiemiddag over Net TV. ABN AMRO en Quadia hebben samen als een van de eersten een specifiek internet TV-kanaal voor Net TV van Philips ontwikkeld. Net TV is de nieuwe internet connected TV van Philips. Met Net TV van Philips kunnen consumenten: - Makkelijk toegang krijgen tot informatie- en entertainmentdiensten op het internet; één druk op de afstandsbediening volstaat. -… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 7 Mei 2009 op 17.00 — Geen reacties

Aukje Metz (Direct Force) in gesprek met Simone Brummelhuis op Blue Shots TV

Simone in gesprek met Aukje Metz, directeur van Direct Force. Meer over Aukje op LinkedIn. Meer over
Direct Force. Klik
hier om de uitzending te bekijken.

Toegevoegd door Nico Verspaget op 4 Mei 2009 op 9.30 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

[Interview] Martijn Standaart: Met Scoupy bereikt Sanoma doelgroepen nog beter

Sinds de zomer van 2018 maakt Scoupy deel uit van Sanoma FMCG dat zich met tal van mediamerken richt op FMCG-bedrijven. Martijn Standaart is op 1 oktober 2019 begonnen als directeur

[interview] Sebastiaan van Rijnsoever over Sublime

Sebastiaan van Rijnsoever is sinds november 2018 Managing Director van Sublime. Sublime is meer dan alleen de radiozender en is bezig zich het merk verder uit te bouwen. We spraken hem daarover

[Interview] Cor Hospes over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

Nederlands MediaNetwerk interviewde Cor Hospes van Merkjournalisten die een boek geschreven heeft over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Startup drama, Baby Yoda, Het einde van TMG, Memes zijn massamedia, pas op voor het ANP, Tools voor journalistiek, Who killed the Torrent?

Via de uitstekende Handpicked-nieuwsbrief las ik het verhaal van een mislukte Nederlandse startup: CRM-systeem Lily, een bedrijf dat werd opgericht door de mensen die eerder het bedrijf Voys oprichtte en zeer succesvol maakten. Hier vallen lessen te leren

[Commercial Review] Gijs van der Togt: 15 sec Bol.com, nét niet Samsung en lekker Amsterdamse Ace & Tate

In hoeverre beïnvloeden advertisingmechanismen die online goed werken, ook steeds meer televisiereclame? Bol.com koos vorig jaar voor het digitale bureau DEPT als haar nieuwe lead agency. En dat was na 12 jaar reclamebureau een best verrassende keuze

[Column] Erwin Fisser: Buurman & Buurman innovatiemanagement

Lezers willen zogenaamd niet betalen voor boekjes waarin citaten uit kinderboeken staan. Dat vond ik onzin en dat vind ik nog steeds. Mensen die van mening zijn dat ze geen belangrijke lessen uit kinderliteratuur kunnen halen, kun je niet serieus nemen

[Column] Paola Cassone: De culturele revolutie

Nog een maand tot het eind van dit jaar, maar ik ben al in de stemming voor een terugblik. Want, laten we eerlijk zijn, wat een jaar!

Jeroen Verkroost: website-awards, Prada, Swapfiets duurzaam? Borat maakt zich kwaad, iconische filmauto’s

“Hoera, we zijn beste website van het jaar 2019!” las ik deze week weer diverse malen. Gefeliciteerd hoor, alle 37 (!) winnaars. Vooral leuk voor overall-winnaar PSV, dat verder maar bar weinig won de afgelopen weken

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden