Nederlands MediaNetwerk

Blog van Nico Verspaget – Archief Mei 2009 (11)

Reinier Evers (trendwatching.com) in gesprek Boris Veldhuijzen van Zanten op Blue Shots TV

Boris in gesprek met Reinier Evers, founder trendwatching.com. Klik hier om deze uitzending te bekijken.

Toegevoegd door Nico Verspaget op 31 Mei 2009 op 22.36 — Geen reacties

Jan Rijkenberg (BSUR) in gesprek met Ronnie Overgoor op Blue Shots TV

Ronnie in gesprek met Jan Rjkenberg, CoFounder en Partner BSUR. Jan Rijkenberg is al meer dan 25 jaar actief in de communicatiebranche. Hij is medeoprichter van BSUR, waar hij sinds 1995 visionair is op het gebied van brand management. In 1997 verscheen zijn boek Concepting. Meer over BSUR op bsur.nl Klik hier om de uitzending te… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 31 Mei 2009 op 22.34 — Geen reacties

Tanja Schollen-Snijders (Pink Lady Cab) in gesprek met Marianne van Leeuwen op Blue Shots TV

Marianne in gesprek met Tanja Schollen-Snijders, initiatiefneemster Pink Lady Cab. Een initiatief dat enorm de aandacht trok; Pink Lady Cab, de taxi voor en door vrouwen. Meer informatie is te vinden op: www.pinkladycab.nl. Klik hier om de uitzending te bekijken.

Toegevoegd door Nico Verspaget op 31 Mei 2009 op 22.31 — Geen reacties

Erik-Jan Gelink in gesprek met Joris van Heukelom op Blue Shots TV

Joris in gesprek met Erik Jan Gelink van Deloitte Consulting (a.i.) Klik hier om deze uitzending te bekijken. Erik-Jan Gelink (41) is Associate bij Deloitte Consulting, met als opdracht de Media praktijk verder uit te bouwen. Hij is expert op het gebied van (nieuwe) media, technologie, en telecom waarbij de nadruk ligt op de concrete invloed van de digitalisering op… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 19 Mei 2009 op 20.47 — Geen reacties

Rob van Beek (online strateeg) in gesprek met Han Gerrits op Blue Shots TV

Klik hier om deze uitzending te bekijken.

Toegevoegd door Nico Verspaget op 19 Mei 2009 op 20.45 — Geen reacties

Shula Rijxman (CCO van IDTV) in gesprek met Ronnie Overgoor op Blue Shots TV

Ronnie Overgoor praat met Shula Rijxman. Shula is Chief Commercial Officer van IDTV. IDTV is de op één na grootste onafhankelijke productiemaatschappij in Nederland en bekend van de ontwikkeling en productie van (gesponsorde) televisieprogramma's, films, documentaires, evenementen en websites. Opdrachtgevers zijn zowel televisieomroepen en -zenders als bedrijfsleven en overheid. Meer informatie over Shula is te vinden op… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 14 Mei 2009 op 22.17 — Geen reacties

Nicolette Hulsebos (Paint it Blue Magazines) in gesprek met Simone Brummelhuijs op Blue Shots TV

Simone in gesprek met Nicolette Hulsebos, directeur Paint It Blue Magazines. Meer info over Nicolette vind je op LinkedIn. Informatie over Paint It Blue is te vinden op http://paintitblue.nl. Klik

hier om de uitzending te…

Toegevoegd door Nico Verspaget op 13 Mei 2009 op 20.56 — Geen reacties

Gerben Mak (Logica) in gesprek met Joris van Heukelom op Blue Shots TV

Joris in gesprek met Gerben Mak, Director Innovation Logica. Gerben is als Directeur Innovatie verantwoordelijk voor het innovatiebeleid van Logica Nederland. Dat betekent in eerste instantie het managen en actueel houden van de innovatieagenda: welke technische, economische en maatschappelijke ontwikkelingen zijn van strategisch belang voor Logica en haar klanten? Daarnaast is het ontwikkelen en uitdragen van thought leadership een belangrijke… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 11 Mei 2009 op 9.30 — Geen reacties

Sjaak van Heukelum (Achmea) in gesprek met Han Gerrits op Blue Shots TV

Han in gesprek met Sjaak van Heukelum, directeur innovatie van Achmea. Klik hier om deze uitzending te bekijken.

Toegevoegd door Nico Verspaget op 8 Mei 2009 op 23.43 — Geen reacties

Informatiemiddag nieuw medium: Philips Net TV

Op dinsdag 19 mei organiseren Quadia en Philips samen met ABN AMRO een informatiemiddag over Net TV. ABN AMRO en Quadia hebben samen als een van de eersten een specifiek internet TV-kanaal voor Net TV van Philips ontwikkeld. Net TV is de nieuwe internet connected TV van Philips. Met Net TV van Philips kunnen consumenten: - Makkelijk toegang krijgen tot informatie- en entertainmentdiensten op het internet; één druk op de afstandsbediening volstaat. -… Doorgaan

Toegevoegd door Nico Verspaget op 7 Mei 2009 op 17.00 — Geen reacties

Aukje Metz (Direct Force) in gesprek met Simone Brummelhuis op Blue Shots TV

Simone in gesprek met Aukje Metz, directeur van Direct Force. Meer over Aukje op LinkedIn. Meer over
Direct Force. Klik
hier om de uitzending te bekijken.

Toegevoegd door Nico Verspaget op 4 Mei 2009 op 9.30 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Paul Römer namens VCR over gewenste vergunningsverlenging: "nood is hoog"

Net als andere sectoren heeft de radiosector een moeilijke tijd als gevolg van de coronacrisis. Nederlands MediaNetwerk sprak met Paul Römer, voorzitter van de VCR over de frequentieproblematiek en de toekomst

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone-clipboard uit? Hoe ziet de wereld eruit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden