Nederlands MediaNetwerk

De blog van Pi-Qui (4)

Zijn er eigenlijk nog wel journalisten in Nederland?

Ik verbaas me steeds meer over het geneuzel hier op het nederlands medianetwerk, geleuter over social media, merken, fatsoen, voetbal ten opzichte van hyves, iPad, modeshows. Echt "nieuws" wat er toe doet, tjonge. Of moeten we zeggen lekker aan de leiband van het grootkapitaal meelopen.

Maar, nieuws over klimaatverandering, corruptie en gelieg van bedrijven, olievlekken, politiek, verborgen betrekkingen politiek met het bedrijfsleven? Ho maar. Veel te weinig, oftewel bijna niets.… Doorgaan

Toegevoegd door Pi-Qui op 5 Juli 2010 op 21.52 — Geen reacties

Beledigen we de PVV?

Dat Geert Wilders niet in de regering komt vind ik eerlijk gezegd niet verwonderlijk. Ik lees ook een hoop woede en frustratie in de commentaren van PVV mensen. We hebben kiesrecht in Nederland, dus mensen als Wilders kunnen gekozen worden, en 1.5 mln mensen die net zoals bij Fortuin hopen op verandering, hebben dat ook gedaan. Maar zoals ik hier ook lees, PVV’ers voelen zich slachtoffer van politieke elite. Een paar jaar geleden was de SP het slachtoffer van een combine tussen PvdA CDA en VVD.… Doorgaan

Toegevoegd door Pi-Qui op 27 Juni 2010 op 10.53 — Geen reacties

Wordt de PVV beledigd als het niet in de regering komt?

Dat Geert Wilders niet in de regering komt vind ik eerlijk gezegd niet verwonderlijk. Ik lees ook een hoop woede en frustratie in de commentaren van PVV mensen. We hebben kiesrecht in Nederland, dus mensen als Wilders kunnen gekozen worden, en 1.5 mln mensen die net zoals bij Fortuin hopen op verandering, hebben dat ook gedaan. Maar zoals ik hier ook lees, PVV’ers voelen zich slachtoffer van politieke elite. Een paar jaar geleden was de SP het slachtoffer van een combine tussen PvdA CDA en VVD.… Doorgaan

Toegevoegd door Pi-Qui op 26 Juni 2010 op 11.50 — Geen reacties

views in google blijven stijgen nu 246.000

We started with a few friends giving courses to companies (Gasunie, Philips Design)animation and flash, to earn the money.And after three years we had all the basic stuff together. Cams, software, knowledge and passion. We bought three simple hand cams and started filming, and now, five years later, all the hard work has created a unique result. Now we work with professional Panasonic DVX 100A cams, purchased from Llink a while ago, we have made some DVD's and our creative cup is still boiling… Doorgaan

Toegevoegd door Pi-Qui op 25 Mei 2010 op 22.45 — Geen reacties

Interviews

[Startup Interview] Myron Leskiv, CEO, Atama.AI, Netherlands

Atama A.I is a Netherlands startup that develops Artificial Intelligence-based trading algorithms for financial markets informed by years of research and development. It uses over 170 technical indicators and trained and back-tested millions of times to predict where the markets will go.

[Interview] Sjoerd van der Meijden over de verbrede scope van [M]media

Sjoerd van der Meijden is Director Sales & Business Development bij [M]media, voorheen Mannenmedia. Waar het bedrijf zich eerst alleen op de doelgroep mannen richtte, is daar verandering in gekomen

[Interview] Sonja Barentsen over het festival Film by the Sea

Als eerste grote filmfestival sinds de uitbraak van het coronavirus start Film by the Sea vanaf 11 september 2020. We spraken met Sonja Barendse, hoofd communicatie bij Film by the Sea

[Interview] Georgette Schlick over Fremantle, drama maken in coronatijd en de functie van publiek

Georgette Schlick is CEO van tv-productiebedrijf Fremantle in Nederland en België. Ze vertelt onder meer over het maken van televisieshows in coronatijd en de rol van publiek bij de opnames

[Interview] Ton Rozestraten over Ad Alliance

Per 1 januari 2020 zijn de salesactiviteiten van Adfactor, BrandDeli, RTL en Triade Media ondergebracht in Ad Alliance. CEO is Ton Rozestraten. Het eerste interview over Ad Alliance geeft hij aan Nederlands MediaNetwerk

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Influencers, Hugo de Jonge, Monies & Meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Erwin Fisser: Respect voor Famke

Ik kan me er heel veel bij voorstellen als je tot vorige week nog nooit van Famke Louise had gehoord. Een soort van Kim Kardashian-achtige roem is het. Waarbij veel mensen wel vaag een idee hebben dat ze je naam vaker gehoord hebben, maar geen idee over in welke context dat was

Jeroen Verkroost: Het internet gaat ten onder, maar we kunnen eraan verdienen!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Analyse your competitors content

This is so obvious and simple, yet actually never done by anybody. General benchmark, give or take, about 50 percent of your www traffic comes from SEO. Or should come from SEO

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: First Saturdays van NRMA

Iedereen herkent de beelden van vorig jaar met de bosbranden in Australië, en ook recenter aan de westkust van de Verenigde Staten; miljarden dieren ontheemd en gestorven, huizen en wijken vernietigd en grote groepen mensen die geen onderkomen meer hebben of zelfs het leven hebben gelaten

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden