Nederlands MediaNetwerk

De blog van Pi-Qui (4)

Zijn er eigenlijk nog wel journalisten in Nederland?

Ik verbaas me steeds meer over het geneuzel hier op het nederlands medianetwerk, geleuter over social media, merken, fatsoen, voetbal ten opzichte van hyves, iPad, modeshows. Echt "nieuws" wat er toe doet, tjonge. Of moeten we zeggen lekker aan de leiband van het grootkapitaal meelopen.

Maar, nieuws over klimaatverandering, corruptie en gelieg van bedrijven, olievlekken, politiek, verborgen betrekkingen politiek met het bedrijfsleven? Ho maar. Veel te weinig, oftewel bijna niets.… Doorgaan

Toegevoegd door Pi-Qui op 5 Juli 2010 op 21.52 — Geen reacties

Beledigen we de PVV?

Dat Geert Wilders niet in de regering komt vind ik eerlijk gezegd niet verwonderlijk. Ik lees ook een hoop woede en frustratie in de commentaren van PVV mensen. We hebben kiesrecht in Nederland, dus mensen als Wilders kunnen gekozen worden, en 1.5 mln mensen die net zoals bij Fortuin hopen op verandering, hebben dat ook gedaan. Maar zoals ik hier ook lees, PVV’ers voelen zich slachtoffer van politieke elite. Een paar jaar geleden was de SP het slachtoffer van een combine tussen PvdA CDA en VVD.… Doorgaan

Toegevoegd door Pi-Qui op 27 Juni 2010 op 10.53 — Geen reacties

Wordt de PVV beledigd als het niet in de regering komt?

Dat Geert Wilders niet in de regering komt vind ik eerlijk gezegd niet verwonderlijk. Ik lees ook een hoop woede en frustratie in de commentaren van PVV mensen. We hebben kiesrecht in Nederland, dus mensen als Wilders kunnen gekozen worden, en 1.5 mln mensen die net zoals bij Fortuin hopen op verandering, hebben dat ook gedaan. Maar zoals ik hier ook lees, PVV’ers voelen zich slachtoffer van politieke elite. Een paar jaar geleden was de SP het slachtoffer van een combine tussen PvdA CDA en VVD.… Doorgaan

Toegevoegd door Pi-Qui op 26 Juni 2010 op 11.50 — Geen reacties

views in google blijven stijgen nu 246.000

We started with a few friends giving courses to companies (Gasunie, Philips Design)animation and flash, to earn the money.And after three years we had all the basic stuff together. Cams, software, knowledge and passion. We bought three simple hand cams and started filming, and now, five years later, all the hard work has created a unique result. Now we work with professional Panasonic DVX 100A cams, purchased from Llink a while ago, we have made some DVD's and our creative cup is still boiling… Doorgaan

Toegevoegd door Pi-Qui op 25 Mei 2010 op 22.45 — Geen reacties

Interviews

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Jildou van der Bijl over WE Fashion X LINDA.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

[Column] Bob Goulooze: Crisis of voorval

Kijkend naar mijn LinkedIn-profiel, zie ik dat ik endorsements heb gekregen voor crisiscommunicatie. Zelf zag ik dat niet zo, omdat ik in mijn werk nooit met een echte crisis te maken heb gehad

[Column] Erwin Fisser: Beat it

Afgelopen weekend kreeg mijn oudste zoon voor zijn verjaardag een platenspeler. Toen hij daar voor het eerst over begon, een half jaar geleden, verbaast het me nogal

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden