Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief Maart 2009 (9)

Even bellen met... Annika Welschen

In deze barre tijden zijn er helden die hun baas gedag zeggen en gewoon snoeihard voor zichzelf beginnen. Een van deze helden is

Annika Welschen. Grijpen wij de telefoon!

Dag Annika, gaat het met je? 'Uitstekend. Ik ben na een inspirerende vakantieperiode weer helemaal opgeladen en aan het werk.'

Bij welk bedrijf kom je vandaan? 'Mijn laatste werkgever was The house of Performance Improvement. Ik was daar Account Manager Events. In die functie… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 30 Maart 2009 op 22.00 — Geen reacties

Sensationeel begin van de Afrikaanse kwalificatiewedstrijden WK 2010

In Afrika is afgelopen weekend de eerste ronde gespeeld van de kwalificatiewedstrijden voor de WK 2010. Daar zitten een paar verrassende uitslagen bij. Nu is het een gegeven dat uitslagen in Afrika vaak verrassend zijn en dat het thuisvoordeel zwaarder weegt dan in Europa maar toch, sommige resultaten mochten er zijn. Vooraf werd erop gerekend dat we naast gastland

Zuid-Afrika op het WK 2010 vrijwel zeker konden zijn van

Egypte en

Ivoorkust, het… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 29 Maart 2009 op 23.00 — Geen reacties

Even bellen met... Olivier Wegloop



Boomerang lanceerde vorig jaar

Boomerang Create, een breed netwerk van jonge creatieven die werken

in design, film, fotografie, illustratie en

reclame. Opdrachtgevers maken steeds vaker gebruik van de diensten van deze poel des creativiteit. Grijpen wij de telefoon en bellen we

Olivier… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 24 Maart 2009 op 11.30 — Geen reacties

Even bellen met... Bas de Vos

De organisaties voor het Nederlandse radio-, print-, internet- en televisieonderzoek,

RAB, NOM, STIR en

SKO gaan een tender uitschrijven voor een gezamenlijk onderzoek, de Media Standaard Survey. Grijpen wij onmiddellijk de telefoon en bellen we Stichting KijkOnderzoek directeur

Bas de Vos.

Dag Bas, hoe is het met je? Goed, het zijn drukke maar mooie en interessante… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 17 Maart 2009 op 9.30 — Geen reacties

Spelregels van het Nederlands MediaNetwerk

1. Toegang en lidmaatschap



De website van het Nederlands MediaNetwerk is vrij toegankelijk voor iedereen. Het lidmaatschap aan het netwerk is voorbehouden aan media- en communicatieprofessionals in de breedste zin van het woord: van journalisten tot marketeers, van film- en televisiemakers tot mediaplanners, van vormgevers tot communicatieadviseurs, van PR-professionals tot head hunters, van marktonderzoekers tot media-opleiders, van fotografen tot uitgevers, van… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 16 Maart 2009 op 12.00 — Geen reacties

Wat zijn de gedachtes rondom de ondergang van Fabchannel?

Met de online concertzender en

Webby Award winnaar

Fabchannel blies Nederland in de internetwereld zijn hoogwaardige partijtje mee. Komende vrijdag is het na negen jaar afgelopen. Wat zijn onze gedachten bij de ondergang van Fabchannel, bijvoorbeeld met betrekking tot internetbusinessmodellen?

www.fabchannel.com



Lottie… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 10 Maart 2009 op 14.00 — Geen reacties

Even bellen met... Erwin van der Zande

Afgelopen week lanceerde

Bright de beste sitcom op internet -

Red versus Blue, gecreëerd door

Rooster Teeth tegen het decor van het actiespel

Halo. Met Nederlandse ondertiteling en al. Bellen wij

Erwin van der Zande, hoofdredacteur van

Bright.

Dag Erwin, hoe is het met je? 'Uitstekend. We hebben net een nieuwe serie gelanceerd… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 9 Maart 2009 op 22.00 — Geen reacties

Wakker Nederland bij De Wereld Draait Door

Gisteren zat een aantal mensen van Wakker Nederland bij De Wereld Draait Door, waaronder heer Lepeltak en Henny Huisman. Alleen al het feit dat Henny Huisman - de man die zich door werkelijk niemand van de televisie laat slaan - daar zat, was al voldoende voor buikkrampen. Wat een treurnis.



Het was alweer een heel tijdje geleden dat mijn vrouw en ik gillend van de plaatsvervangende schaamte over de vloer rolden. De onthulling van heer… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 4 Maart 2009 op 9.30 — 3 commentaren

Even bellen met... Sjoerd Keijser

Met

NextMarketeer heeft

LECTRIC Groep de eerste post-HBO online marketing opleiding in Nederland die is geaccrediteerd is door het

NIMA. Grijpen wij de telefoon en bellen wij

Sjoerd Keijser, directeur marketing en sales van de

LECTRIC Groep.

Dag Sjoerd, hoe is het met je?… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 2 Maart 2009 op 16.00 — Geen reacties

Interviews

[Interviews] Video-interviews tijdens Online Radio Awards

Tijdens het symposium van de Online Radio Awards is een aantal toonaangevende sprekers geïnterviewd, waaronder Jeroen de Bakker, Kamran Ullah, Marvin Jacobs van Airborne, Elger van der Well, Wim Eikelboom Arjan Snijders en Liedewij Hentelaar

[Interview] Video-interview met Matthias Scholten, directeur FC Group (RTL Group)

Een video-interview met Matthias Scholten, directeur van FC Group, over de televisiemarkt en FC Group, de creatiepoot van RTL Group

[Interview] Video-interview met Ton Rozestraten over marktontwikkelingen en Screenforce Day

Een uitgebreid video-interview met Ron Rozestraten, voorzitter Screenforce en CCO RTL Nederland, over de televisiemarkt, ontwikkelingen en Screenforce Day

[MediaBelofte 2020] Genomineerd: Linda Mertens, oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken

Linda Mertens is oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken. Zij is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2020. Wij spreken haar

[MediaBelofte 2020] Genomineerd: Amanda Bosma, Audio & Content Lead bij JUKE

Amanda Bosma is Audio & Content Lead bij JUKE. Zij is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2020. Wij spreken haar

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Zuckerberg behind the scenes? Wat zijn de populairste apps? Een million mile Tesla? Personaliseren, hoe dan?

The Verge wist de hand te leggen op twee uur exclusive leaked audio van interne meetings van Mark Zuckerberg met zijn personeel. De Facebookmedewerkers stellen vragen, onder andere over de koers en toekomst van het bedrijf

[Column] Machiel Verkuyl: Scrollzombies

Je kent het fenomeen wel: de scrollzombie. Wandelend door de stad zie ik ze overal. Eerst stonden ze alleen bij de bushalte of op het perron. Soms een enkeling, op een hoek van een straat of rokend

[Column] Michiel Rotteveel: Breaking news - Unilevers crossmedia meetmodel

Vorige week was het zover. Unilever maakt bekend dat het haar eigen crossmedia meetmodel aan het testen is en dat de eerste resultaten hoopvol zijn. Behalve een bericht op de gebruikelijke kanalen, heb ik er niet veel over gelezen

[Column] Erwin Fisser: Greta Thunberg, sletten, boze boeren, de overheid en ons falende brein

Wat ons intellectueel onderscheidt van apen, is dat wij kunnen bedenken wat een ander denkt dat wij denken dat zij denken dat wij denken. Als dit zo'n belangrijk onderscheid is, waarom zijn wij er eigenlijk zo verschrikkelijk slecht in

[Column] Paola Cassone: Moeilijke keuzes

Geconfronteerd met steeds meer keuzes en een overweldigende hoeveelheid tegenstrijdige informatie, zijn de meeste beslissingen een vermoeiende hindernisbaan geworden

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden