Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief Maart 2009 (9)

Even bellen met... Annika Welschen

In deze barre tijden zijn er helden die hun baas gedag zeggen en gewoon snoeihard voor zichzelf beginnen. Een van deze helden is

Annika Welschen. Grijpen wij de telefoon!

Dag Annika, gaat het met je? 'Uitstekend. Ik ben na een inspirerende vakantieperiode weer helemaal opgeladen en aan het werk.'

Bij welk bedrijf kom je vandaan? 'Mijn laatste werkgever was The house of Performance Improvement. Ik was daar Account Manager Events. In die functie… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 30 Maart 2009 op 22.00 — Geen reacties

Sensationeel begin van de Afrikaanse kwalificatiewedstrijden WK 2010

In Afrika is afgelopen weekend de eerste ronde gespeeld van de kwalificatiewedstrijden voor de WK 2010. Daar zitten een paar verrassende uitslagen bij. Nu is het een gegeven dat uitslagen in Afrika vaak verrassend zijn en dat het thuisvoordeel zwaarder weegt dan in Europa maar toch, sommige resultaten mochten er zijn. Vooraf werd erop gerekend dat we naast gastland

Zuid-Afrika op het WK 2010 vrijwel zeker konden zijn van

Egypte en

Ivoorkust, het… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 29 Maart 2009 op 23.00 — Geen reacties

Even bellen met... Olivier Wegloop



Boomerang lanceerde vorig jaar

Boomerang Create, een breed netwerk van jonge creatieven die werken

in design, film, fotografie, illustratie en

reclame. Opdrachtgevers maken steeds vaker gebruik van de diensten van deze poel des creativiteit. Grijpen wij de telefoon en bellen we

Olivier… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 24 Maart 2009 op 11.30 — Geen reacties

Even bellen met... Bas de Vos

De organisaties voor het Nederlandse radio-, print-, internet- en televisieonderzoek,

RAB, NOM, STIR en

SKO gaan een tender uitschrijven voor een gezamenlijk onderzoek, de Media Standaard Survey. Grijpen wij onmiddellijk de telefoon en bellen we Stichting KijkOnderzoek directeur

Bas de Vos.

Dag Bas, hoe is het met je? Goed, het zijn drukke maar mooie en interessante… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 17 Maart 2009 op 9.30 — Geen reacties

Spelregels van het Nederlands MediaNetwerk

1. Toegang en lidmaatschap



De website van het Nederlands MediaNetwerk is vrij toegankelijk voor iedereen. Het lidmaatschap aan het netwerk is voorbehouden aan media- en communicatieprofessionals in de breedste zin van het woord: van journalisten tot marketeers, van film- en televisiemakers tot mediaplanners, van vormgevers tot communicatieadviseurs, van PR-professionals tot head hunters, van marktonderzoekers tot media-opleiders, van fotografen tot uitgevers, van… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 16 Maart 2009 op 12.00 — Geen reacties

Wat zijn de gedachtes rondom de ondergang van Fabchannel?

Met de online concertzender en

Webby Award winnaar

Fabchannel blies Nederland in de internetwereld zijn hoogwaardige partijtje mee. Komende vrijdag is het na negen jaar afgelopen. Wat zijn onze gedachten bij de ondergang van Fabchannel, bijvoorbeeld met betrekking tot internetbusinessmodellen?

www.fabchannel.com



Lottie… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 10 Maart 2009 op 14.00 — Geen reacties

Even bellen met... Erwin van der Zande

Afgelopen week lanceerde

Bright de beste sitcom op internet -

Red versus Blue, gecreëerd door

Rooster Teeth tegen het decor van het actiespel

Halo. Met Nederlandse ondertiteling en al. Bellen wij

Erwin van der Zande, hoofdredacteur van

Bright.

Dag Erwin, hoe is het met je? 'Uitstekend. We hebben net een nieuwe serie gelanceerd… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 9 Maart 2009 op 22.00 — Geen reacties

Wakker Nederland bij De Wereld Draait Door

Gisteren zat een aantal mensen van Wakker Nederland bij De Wereld Draait Door, waaronder heer Lepeltak en Henny Huisman. Alleen al het feit dat Henny Huisman - de man die zich door werkelijk niemand van de televisie laat slaan - daar zat, was al voldoende voor buikkrampen. Wat een treurnis.



Het was alweer een heel tijdje geleden dat mijn vrouw en ik gillend van de plaatsvervangende schaamte over de vloer rolden. De onthulling van heer… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 4 Maart 2009 op 9.30 — 3 commentaren

Even bellen met... Sjoerd Keijser

Met

NextMarketeer heeft

LECTRIC Groep de eerste post-HBO online marketing opleiding in Nederland die is geaccrediteerd is door het

NIMA. Grijpen wij de telefoon en bellen wij

Sjoerd Keijser, directeur marketing en sales van de

LECTRIC Groep.

Dag Sjoerd, hoe is het met je?… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 2 Maart 2009 op 16.00 — Geen reacties

Interviews

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

[Column] Bob Goulooze: Crisis of voorval

Kijkend naar mijn LinkedIn-profiel, zie ik dat ik endorsements heb gekregen voor crisiscommunicatie. Zelf zag ik dat niet zo, omdat ik in mijn werk nooit met een echte crisis te maken heb gehad

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden