Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief Maart 2010 (12)

MWG AMMA 2009: 28 nominaties, 12 winnaars

De nominaties voor de 12 categorieën van de AMMA 2009 zijn bekend. De AMMA (Annual Masters of Media Awards) uitreiking wordt dit jaar voor de 9e keer door de MWG georganiseerd. Op donderdag 20 mei 2010 ontvangen de winnaars hun AMMA tijdens een feestelijke avond in de Beurs van Berlage in Amsterdam. Het thema is Media en Vogue. Mediacatwalk 2009. De…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 30 Maart 2010 op 14.00 — Geen reacties

Lowe/Draftfcb en VU Universiteit starten online branding monitor Digital Daisy

Marketingcommunicatiebureau Lowe/Draftfcb en de Vrije Universiteit starten met Digital Daisy. Digital Daisy is een online branding monitor waarmee adverteerders dagelijks nauwgezet kunnen volgen wat de ongecensureerde meningen van consumenten over hun merk zijn. De vraag die zo elke dag beantwoord kan worden is: houden consumenten van mijn merk, of niet? En vooral: hoe komt dat?

Ivar Vermeulen, communicatiewetenschapper aan…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 30 Maart 2010 op 13.35 — Geen reacties

Spinmarketing werkt voor KINK FM

KINK FM heeft voor Spinmarketing gekozen als marketingcommunicatiebureau. De radiozender, met 24 uur per dag de betere pop, rock en alternatieve muziek, heeft Spinmarketing in de arm genomen vanwege hun ruime ervaring in de radiowereld.

Spinmarketing gaat de communicatie en de public relations verzorgen voor het landelijke radiostation dat onderdeel is van V-Ventures (Vereniging…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 30 Maart 2010 op 13.16 — Geen reacties

SCA en Boost ontwikkelen innovatief totaalconcept voor beursstands

Boost en SCA Display Benelux hebben gezamenlijk een nieuw concept ontwikkeld voor beursstands. Het nieuwe standconcept is volledig gemaakt van Re-board. Dat is helemaal te bedrukken en dus kunnen beursexploitanten voortaan hun stands maximaal branden. Daarnaast zijn er nauwelijks extra opbouw- en afbreekkosten doordat de standbemanning zelf de lichte materialen kan vervoeren en in elkaar kan zetten. Hiervoor hoeven exploitanten dus geen professionale standbouwers in te huren.…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 30 Maart 2010 op 12.30 — Geen reacties

Even bellen met... Hein Barnhoorn

Film1

en Sport1 hebben een nieuwe marketingstructuur gekregen. Bellen wij Hein Barnhoorn, in zijn nieuwe functie… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 30 Maart 2010 op 12.00 — Geen reacties

Klant wordt nog verder de digitale wereld ingetrokken

Door Ton Verlind. Ik was woensdag als gast bij het derde netwerkevent van Nederlands Medianetwerk. Een inspirerende club van overwegend dertigers en veertigers werkzaam in en voor de media. Ik was er uitgenodigd als “woedende…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 30 Maart 2010 op 10.30 — 1 commentaar

Remco Vroom over augmented reality

Bij TAB Worldmedia hebben ze het maar druk. Dinsdag presenteren ze bij iMMovator, woensdag middag bij de Android Experience en woensdag avond ook nog eens bij het Derde Nederlands MediaNetwerk Event. En dat allemaal dankzij Augmented Reality. Grijpen wij de telefoon en bellen wij …

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 22 Maart 2010 op 23.00 — Geen reacties

Even bellen met... Harriët Koetsier

Retriever Media Informatie lanceert vandaag een nieuwe versie van de online mediadatabase. Grijpen wij de telefoon en bellen wij directeur Harriët Koetsier!



Dag Harriët, hoe is het met je?

'Heel goed! En natuurlijk ook een spannende dag!'



Een…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 17 Maart 2010 op 15.30 — Geen reacties

Marc Stubbé en Ronnie Overgoor over PitchBlink

Onlangs fuseerden Blinkmediacases en Pitch View tot PitchBlink. Wij spreken met twee van de oprichters: Ronnie Overgoor en…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 11 Maart 2010 op 9.30 — Geen reacties

Even bellen met... Sander Koppelaar

Next2news lanceert deze week een nieuwe online advertentiedienst in samenwerking met onder meer de Volkskrant, De Telegraaf en NRC Handelsblad. Bellen wij Next2news directeur Sander…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 9 Maart 2010 op 17.00 — Geen reacties

Martijn Barkhuis over de ambities van Radio Jazz

Natuurlijk is het een schande dat er naast de batterij aan nietsaandehandmuziekradiostations geen jazz te horen is in de Nederlandse ether.

Radio Jazz

is vandaag een campagne gestart om daar wat aan te doen. Wij reisden af naar de hoofdstad en spraken daar met … Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 5 Maart 2010 op 0.00 — Geen reacties

Even bellen met... René Zeedijk



Hi-media & AdLINK haalt met de

ANWB een groot nieuw account binnen. Bellen wij

René Zeedijk, Managing Director Hi-media & AdLINK.





Dag René, hoe is het met je?


'Hi Bas, met mij goed.… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 3 Maart 2010 op 7.27 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Dolly van den Akker: Consumenten vinden purpose steeds belangrijker, merken moeten toegevoegde waarde bieden

Het zijn avontuurlijke jaren geweest voor MPG Group. CEO Dolly van den Akker vertelt over de afgelopen 14 maanden en kijkt vooruit naar 202

[Interview] Paul Römer | Talpa Network: Radio en televisie leven anno 2020 meer dan ooit

Net als andere media-exploitanten heeft Talpa Network een jaar achter de rug vol dynamiek. Een reorganisatie betekende dat een aantal mensen het bedrijf heeft moeten verlaten. De coronacrisis maakte het vak van programmamaker er niet makkelijker op, maar leidde ook tot ongekende innovatie

[Interview] Patrick van Hooy: 2021 is het jaar waarin we Value Zipper Digital op de kaart gaan zetten

Wow Patrick, twéé keer Value Zipper in de top 3 van het Adformatie Kerstrapport. Wat een weelde! Nummer 1 in online en nummer 1 in print... dat is nog eens het jaar afsluiten met een hoogtepunt!

[Interview] David Hanemaayer kijkt uit naar 100 jaar Tuschinski in 2021

Pathé Tuschinski is uitgeroepen tot mooiste klassieke filmtheater van Europa, het midden-Oosten en Afrika. 2020 was een bijzonder jaar voor het bijna 100-jarige bekendste Amsterdamse filmtheater. We spraken met David Hanemaayer, theatermanager Pathé Tuschinski Amsterdam

[Interview] Jeroen Koopman | NewBe: Vanaf dag één van de lockdown kozen we voor een creatief optimistische blik

In aanloop naar de bekendmaking van DeProducenten50 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met producenten. Vandaag spreken we Jeroen Koopman, oprichter en eigenaar van NewBe

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Weg met WhatsApp, Big Tech versus de staat, Tik Tok techniek

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Jeroen Verkroost: Wie is de baas over social media? Waarom keken we niet meer tv? Waarom bestorm je het Capitool?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Jeroen Verkroost: Reuters Trends, Substack-impact, het probleem van de Autoriteit Persoonsgegevens

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Voorspellen

Aan het begin van deze eeuw moest ik een nieuwjaarskaart bedenken voor het bedrijf waar ik aan het communicatie roer stond. De kaart, een fraai vuurwerk in de kleur van het bedrijf, met daaroverheen een quote van de Britse filosoof Francis Bacon

[Column] Henri Lessing: Waarom we denken dat YouTube de nummer één zal worden op het gebied van muziekstreaming

YouTube is altijd een integraal onderdeel geweest van de muziekbusiness. Het platform tilt de concurrentiestrijd rond het streamen van muziek echter naar een hoger niveau en probeert een uniek muziekuniversum op te bouwen waar concurrenten als Spotify en Apple Music geen deel van kunnen uitmaken

Badge

Bezig met laden...

© 2021   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden