Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief Maart 2011 (9)

Robbertje vechten met de HOI cijfers

Eens per kwartaal publiceert het HOI de oplagecijfers. Heel grondig. Zelfs zo grondig dat je geen idee hebt wat je ermee moet tenzij je handig bent met statistiek en ook nog eens veel tijd en geduld hebt.



Probleem namelijk is dat HOI wel veel cijfers geeft maar geen totalen. Dus moet je als gebruiker van de HOI databank alles zelf gaan lopen optellen. Zo is…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 31 Maart 2011 op 22.00 — Geen reacties

triAV wint tender voor digitale TV bij Accor Hotels Nederland

triAV heeft de tender gewonnen voor het implementeren van digitale TV in alle Accor hotels in Nederland. Het gaat hier om 19 hotels. De leverancier, die al vele jaren bekend staat als specialist voor het verzorgen van TV beeld in hotels, heeft 5 andere aanbieders achter zich gelaten. Alle Accor hotels worden in de komende jaren voorzien van een digitaal ontvangststation waarbij ongeveer 65 internationale zenders worden doorgegeven naar de hotelkamers. Het project zal in 2013 afgerond… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 25 Maart 2011 op 14.00 — Geen reacties

Van Gaal, Verlind, Van der Mee ambassadeurs Genevergenootschap



Foto's Evert J. Bruinekool. De jaarlijkse voorjaarsbijeenkomst van het

Genevergenootschap stond dit jaar, riant beschenen door een warm lentezonnetje, in het teken van media. Dat was goed te zien aan de… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 25 Maart 2011 op 10.30 — Geen reacties

Guido de Wit over de TNT Post Drukwerkservice



TNT Post lanceert Drukwerkservice. Nederlands MediaNetwerk reist af naar de hoofdstad voor een inspirerend gesprek met Guido de Wit, directeur online retail bij TNT Post.



 

Dag Guido, hoe is het met je?



'Heel… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 24 Maart 2011 op 23.00 — Geen reacties

Erwin van der Zande over Screenzine

Bright introduceert

Screenzine voor

Apple iPad. Nederlands MediaNetwerk reisde af naar de hoofdstad voor een goed gesprek met Bright hoofdredacteur

Erwin van der… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 18 Maart 2011 op 9.30 — Geen reacties

Lower Africa Business Confidence Index reflects uncertainty owing to political turmoil

Manufacturing index 58.1 and non-manufacturing index 60.3 both indicating expansion; rate of change is slower than previous month



The African Business Confidence Index (ABCI) for February shows growth in both the index for manufacturing and non-manufacturing sectors in Africa albeit lower than in January. The difference compared to January in the indices for manufacturing and non-manufacturing is 5.8 and 1 percentage points…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 4 Maart 2011 op 16.00 — Geen reacties

Peter Vandermeersch over de compacte NRC

Komende maandag verschijnt NRC Handelsblad op compact formaat. Nederlands MediaNetwerk reisde af naar Rotterdam voor een goed gesprek met hoofdredacteur Peter Vandermeersch.



Dag Peter, hoe is het met je?

'Uitstekend. We…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 4 Maart 2011 op 9.30 — 1 commentaar

POM Wonderful introduceert fruitige granaatappel en cranberry blend

De meest pure granaatappelsap op de Nederlandse markt komt met een nieuwe, fruitige blend rijk aan anti-oxidanten en heerlijke smaken. POM Wonderful granaatappel en cranberry 100% sap combineert het beste van de twee gezondste sappen in één fles.



POM Wonderful, de grootste producent van de Californische Wonderful granaatappelsap, komt met een nieuwe smaak op de Nederlandse markt: granaatappel en cranberry 100% sap. De zoete smaak van de Wonderful granaatappels combineert perfect…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 2 Maart 2011 op 13.25 — Geen reacties

Hans Lindsen

Toegevoegd door Bas Vlugt op 1 Maart 2011 op 17.00 — Geen reacties

Interviews

[Startup Interview] Myron Leskiv, CEO, Atama.AI, Netherlands

Atama A.I is a Netherlands startup that develops Artificial Intelligence-based trading algorithms for financial markets informed by years of research and development. It uses over 170 technical indicators and trained and back-tested millions of times to predict where the markets will go.

[Interview] Sjoerd van der Meijden over de verbrede scope van [M]media

Sjoerd van der Meijden is Director Sales & Business Development bij [M]media, voorheen Mannenmedia. Waar het bedrijf zich eerst alleen op de doelgroep mannen richtte, is daar verandering in gekomen

[Interview] Sonja Barentsen over het festival Film by the Sea

Als eerste grote filmfestival sinds de uitbraak van het coronavirus start Film by the Sea vanaf 11 september 2020. We spraken met Sonja Barendse, hoofd communicatie bij Film by the Sea

[Interview] Georgette Schlick over Fremantle, drama maken in coronatijd en de functie van publiek

Georgette Schlick is CEO van tv-productiebedrijf Fremantle in Nederland en België. Ze vertelt onder meer over het maken van televisieshows in coronatijd en de rol van publiek bij de opnames

[Interview] Ton Rozestraten over Ad Alliance

Per 1 januari 2020 zijn de salesactiviteiten van Adfactor, BrandDeli, RTL en Triade Media ondergebracht in Ad Alliance. CEO is Ton Rozestraten. Het eerste interview over Ad Alliance geeft hij aan Nederlands MediaNetwerk

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Influencers, Hugo de Jonge, Monies & Meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Erwin Fisser: Respect voor Famke

Ik kan me er heel veel bij voorstellen als je tot vorige week nog nooit van Famke Louise had gehoord. Een soort van Kim Kardashian-achtige roem is het. Waarbij veel mensen wel vaag een idee hebben dat ze je naam vaker gehoord hebben, maar geen idee over in welke context dat was

Jeroen Verkroost: Het internet gaat ten onder, maar we kunnen eraan verdienen!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Analyse your competitors content

This is so obvious and simple, yet actually never done by anybody. General benchmark, give or take, about 50 percent of your www traffic comes from SEO. Or should come from SEO

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: First Saturdays van NRMA

Iedereen herkent de beelden van vorig jaar met de bosbranden in Australië, en ook recenter aan de westkust van de Verenigde Staten; miljarden dieren ontheemd en gestorven, huizen en wijken vernietigd en grote groepen mensen die geen onderkomen meer hebben of zelfs het leven hebben gelaten

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden