Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief Maart 2011 (9)

Robbertje vechten met de HOI cijfers

Eens per kwartaal publiceert het HOI de oplagecijfers. Heel grondig. Zelfs zo grondig dat je geen idee hebt wat je ermee moet tenzij je handig bent met statistiek en ook nog eens veel tijd en geduld hebt.



Probleem namelijk is dat HOI wel veel cijfers geeft maar geen totalen. Dus moet je als gebruiker van de HOI databank alles zelf gaan lopen optellen. Zo is…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 31 Maart 2011 op 22.00 — Geen reacties

triAV wint tender voor digitale TV bij Accor Hotels Nederland

triAV heeft de tender gewonnen voor het implementeren van digitale TV in alle Accor hotels in Nederland. Het gaat hier om 19 hotels. De leverancier, die al vele jaren bekend staat als specialist voor het verzorgen van TV beeld in hotels, heeft 5 andere aanbieders achter zich gelaten. Alle Accor hotels worden in de komende jaren voorzien van een digitaal ontvangststation waarbij ongeveer 65 internationale zenders worden doorgegeven naar de hotelkamers. Het project zal in 2013 afgerond… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 25 Maart 2011 op 14.00 — Geen reacties

Van Gaal, Verlind, Van der Mee ambassadeurs Genevergenootschap



Foto's Evert J. Bruinekool. De jaarlijkse voorjaarsbijeenkomst van het

Genevergenootschap stond dit jaar, riant beschenen door een warm lentezonnetje, in het teken van media. Dat was goed te zien aan de… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 25 Maart 2011 op 10.30 — Geen reacties

Guido de Wit over de TNT Post Drukwerkservice



TNT Post lanceert Drukwerkservice. Nederlands MediaNetwerk reist af naar de hoofdstad voor een inspirerend gesprek met Guido de Wit, directeur online retail bij TNT Post.



 

Dag Guido, hoe is het met je?



'Heel… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 24 Maart 2011 op 23.00 — Geen reacties

Erwin van der Zande over Screenzine

Bright introduceert

Screenzine voor

Apple iPad. Nederlands MediaNetwerk reisde af naar de hoofdstad voor een goed gesprek met Bright hoofdredacteur

Erwin van der… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 18 Maart 2011 op 9.30 — Geen reacties

Lower Africa Business Confidence Index reflects uncertainty owing to political turmoil

Manufacturing index 58.1 and non-manufacturing index 60.3 both indicating expansion; rate of change is slower than previous month



The African Business Confidence Index (ABCI) for February shows growth in both the index for manufacturing and non-manufacturing sectors in Africa albeit lower than in January. The difference compared to January in the indices for manufacturing and non-manufacturing is 5.8 and 1 percentage points…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 4 Maart 2011 op 16.00 — Geen reacties

Peter Vandermeersch over de compacte NRC

Komende maandag verschijnt NRC Handelsblad op compact formaat. Nederlands MediaNetwerk reisde af naar Rotterdam voor een goed gesprek met hoofdredacteur Peter Vandermeersch.



Dag Peter, hoe is het met je?

'Uitstekend. We…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 4 Maart 2011 op 9.30 — 1 commentaar

POM Wonderful introduceert fruitige granaatappel en cranberry blend

De meest pure granaatappelsap op de Nederlandse markt komt met een nieuwe, fruitige blend rijk aan anti-oxidanten en heerlijke smaken. POM Wonderful granaatappel en cranberry 100% sap combineert het beste van de twee gezondste sappen in één fles.



POM Wonderful, de grootste producent van de Californische Wonderful granaatappelsap, komt met een nieuwe smaak op de Nederlandse markt: granaatappel en cranberry 100% sap. De zoete smaak van de Wonderful granaatappels combineert perfect…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 2 Maart 2011 op 13.25 — Geen reacties

Hans Lindsen

Toegevoegd door Bas Vlugt op 1 Maart 2011 op 17.00 — Geen reacties

Interviews

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

[Column] Bob Goulooze: Crisis of voorval

Kijkend naar mijn LinkedIn-profiel, zie ik dat ik endorsements heb gekregen voor crisiscommunicatie. Zelf zag ik dat niet zo, omdat ik in mijn werk nooit met een echte crisis te maken heb gehad

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden