Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief April 2011 (10)

Maak social media richtlijnen offensief niet defensief!



Door Erwin Blom. Bedrijven worstelen met social media. En ze worstelen wat ze er mee moeten dat ook bij hun personeel zaak en privé door elkaar gaan lopen. Wie mag wat zeggen? Wie mag überhaupt wat zeggen? De roep om regels en richtlijnen is hard.





Ook NRC worstelt hiermee, bleek vorige week uit…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 21 April 2011 op 8.00 — 1 commentaar

[Het Blok] Nederland 3 - De Wereld Draait Door (VARA) // Goeiesmorgens (VPRO) - 20:15-20:19

Na De Wereld Draait Door, waar Aad van den Heuvel en David Van Reybrouck de loftrompet steken over de Congolese band Staff Benda Bilili, die geïnspireerd raakte door James Brown die in Congo optrad in 1974 in het kielzog van het mythische boksgevecht tussen Muhammad Ali en George Forman - The Rumble of The Jungle, in 2008 verfilmd als Ali,…
Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 21 April 2011 op 0.00 — Geen reacties

Joris van Heukelom over MakerStreet en Founder Institute



Joris van Heukelom verlaat

Sanoma Media, wordt partner bij

MakerStreet en gaat samen met

Jim Stolze Founder Institute opbouwen. Nederlands MediaNetwerk reisde af naar Amsterdam voor een inspirerend gesprek.





Dag Joris, gefeliciteerd met deze stap. Hoe is het…
Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 20 April 2011 op 22.30 — Geen reacties

[Het Blok] RTL7 - PSV-Benfica - 20:49-20:54

Na een uitvoerige voorbeschouwing van Wilfred Genee, Johan Derksen; "Fred Rutten mist de uitstraling om trainer van PSV te zijn" - wat mij van mijn apropos brengt want ik dacht dat het ontbreken van uitstraling juist een voorwaarde was om trainer van PSV te kunnen worden - en René van der Gijp die per week meer op Carlo Boshardt begint te lijken, pakken we het…
Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 15 April 2011 op 0.30 — Geen reacties

Dick Molman over Sanoma Media

Sanoma Uitgevers en

Sanoma Digital kregen deze week één gezamenlijke naam:

Sanoma Media. Nederlands MediaNetwerk reisde af naar het altijd weer gezellige Hoofddorp voor een inspirerend gesprek met …

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 7 April 2011 op 21.30 — Geen reacties

Wouter Hendrikse over de lancering van LOUDER

Radio 538 brengt samen met HUB Uitgevers het mannentijdschrift Louder. Nederlands MediaNetwerk trok naar het prachtige Haarlem voor een fijn gesprek met Wouter Hendrikse, algemeen directeur…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 7 April 2011 op 20.30 — Geen reacties

Tenenkrommende humor van Centraal Beheer Achmea

Persbericht van de week! Het is alweer een behoorlijke tijd geleden dat we een bericht binnenkregen dat

zo slecht was dat we ons genoodzaakt zagen die het predicaat

Persbericht van de week! mee te geven.





Maar het bericht van Centraal Beheer Achmea dat vandaag op onze digitale deurmat plofte,… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 5 April 2011 op 13.00 — 1 commentaar

Bart de Vries over het JCDecaux hoofdsponsorschap van de ADCN

JCDeaux wordt hoofdsponsor van de

ADCN. Bellen wij

Bart de Vries, commercieel directeur bij JCDecaux



Dag Bart, hoe gaat het met jou en met JCDecaux?…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 5 April 2011 op 11.00 — Geen reacties

Peter van der Leij over de lancering van Te Leuk Om Te Laten Liggen



Vandaag is de lancering van Te Leuk Om Te Laten Liggen. Nederlands MediaNetwerk reisde naar Utrecht voor een inspirerend gesprek met hoofdredacteur

Peter van der Leij.





Dag Peter, gefeliciteerd met je lancering. Hoe is het met je?…
Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 1 April 2011 op 11.00 — Geen reacties

Echt waar: De landelijke dagbladen laten oplagestijging zien...

Voor iemand die dagbladen een warm hart toedraagt en ieder kwartaal weer depressief wordt van de HOI oplagecijfers moest ik even de slaap uit mijn ogen wrijven. Wat zullen we nu krijgen? In het vierde kwartaal van crisisjaar 2010 laten de dagbladen een oplagestijging  zien.



Niet een enkele titel, wat Trouw en het FD al eens hebben…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 1 April 2011 op 10.30 — 1 commentaar

Interviews

[Startup Interview] Myron Leskiv, CEO, Atama.AI, Netherlands

Atama A.I is a Netherlands startup that develops Artificial Intelligence-based trading algorithms for financial markets informed by years of research and development. It uses over 170 technical indicators and trained and back-tested millions of times to predict where the markets will go.

[Interview] Sjoerd van der Meijden over de verbrede scope van [M]media

Sjoerd van der Meijden is Director Sales & Business Development bij [M]media, voorheen Mannenmedia. Waar het bedrijf zich eerst alleen op de doelgroep mannen richtte, is daar verandering in gekomen

[Interview] Sonja Barentsen over het festival Film by the Sea

Als eerste grote filmfestival sinds de uitbraak van het coronavirus start Film by the Sea vanaf 11 september 2020. We spraken met Sonja Barendse, hoofd communicatie bij Film by the Sea

[Interview] Georgette Schlick over Fremantle, drama maken in coronatijd en de functie van publiek

Georgette Schlick is CEO van tv-productiebedrijf Fremantle in Nederland en België. Ze vertelt onder meer over het maken van televisieshows in coronatijd en de rol van publiek bij de opnames

[Interview] Ton Rozestraten over Ad Alliance

Per 1 januari 2020 zijn de salesactiviteiten van Adfactor, BrandDeli, RTL en Triade Media ondergebracht in Ad Alliance. CEO is Ton Rozestraten. Het eerste interview over Ad Alliance geeft hij aan Nederlands MediaNetwerk

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Influencers, Hugo de Jonge, Monies & Meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Erwin Fisser: Respect voor Famke

Ik kan me er heel veel bij voorstellen als je tot vorige week nog nooit van Famke Louise had gehoord. Een soort van Kim Kardashian-achtige roem is het. Waarbij veel mensen wel vaag een idee hebben dat ze je naam vaker gehoord hebben, maar geen idee over in welke context dat was

Jeroen Verkroost: Het internet gaat ten onder, maar we kunnen eraan verdienen!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Analyse your competitors content

This is so obvious and simple, yet actually never done by anybody. General benchmark, give or take, about 50 percent of your www traffic comes from SEO. Or should come from SEO

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: First Saturdays van NRMA

Iedereen herkent de beelden van vorig jaar met de bosbranden in Australië, en ook recenter aan de westkust van de Verenigde Staten; miljarden dieren ontheemd en gestorven, huizen en wijken vernietigd en grote groepen mensen die geen onderkomen meer hebben of zelfs het leven hebben gelaten

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden