Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief Mei 2009 (4)

Even bellen met... Philip Dröge





Fact.nl geldt als zo'n beetje de leukste website van dit moment. Bellen wij bedenker

Philip Dröge.

Dag Philip. hoe is het met je? 'Moe maar voldaan. Nooit geweten dat internet zo hard werken is.'

Wat is Faqt.nl? 'Faqt is een samentrekking van FAQ - frequently asked questions en fact, feiten.… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 26 Mei 2009 op 10.00 — Geen reacties

Even bellen met... Job Franken



Onlangs verscheen van de hand van Job Franken en Judith Stoop een prachtig boek met de welluidende naam

Bakfiets, Garnaal & Stormparaplu, eigenschappen van innovatieve ondernemers. Grijpen wij de telefoon!

Dag Job, hoe is het met je? 'Heel goed. Ons nieuwe boek ligt in de winkel dus zijn we druk bezig om het mooie nieuws bekend te maken.'

Gefeliciteerd met jullie nieuwste boek, intrigerende naam... 'Er… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 18 Mei 2009 op 23.00 — Geen reacties

Even bellen met... Eugène Roorda

Afgelopen dinsdag vond de in de mooie Philharmonie in het al even prachtige Haarlem de Nationale Dag van de Brievenbusreclame plaats. Met een bijkans verwoestend optreden van Eugène Roorda. Dat wordt bellen!

Dag Eugène, hoe is het met je? 'Het gaat uitstekend, de zaak draait als een speer - al een paar jaar eigenlijk - en mijn vrouw is elke dag weer opgetogen over mijn thuiskomst.'

Wat staat reclamemakers in deze barre tijden te doen? 'Reclamemakers moeten… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 14 Mei 2009 op 16.30 — Geen reacties

Abidjan - Accra - Ouagadougou

DAG 1. Vrijdag 1 mei. Je weet natuurlijk nooit hoe dat andere mensen vergaat maar in mijn geval is het niet te ontkennen dat de vraag of ik beschikbaar was om research te doen voor een documentaire-serie van de NPS over Afrikaans voetbal - gepresenteerd door voormalig profvoetballer en mediafenomeen Jan Mulder - enig enthousiasme veroorzaakte.



Het mag dan ook geen verbazing wekken dat ik vanmorgen vol goede moed een rammelende Airbus 320 van Air France binnenstapt terwijl ik… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 2 Mei 2009 op 11.00 — Geen reacties

Interviews

[Interview] John Olivieira over de Publieke Omroep Amsterdam, orde op zake stellen en klaar zijn voor de toekomst

John Olivieira is zelfstandig strategic business consultant. Eerder was hij onder meer algemeen directeur van de Publieke Omroep Amsterdam. Op de bank bij Bas Vlugt vertelt hij over zijn werk voor de Publieke Omroep Amsterdam en andere uitdagingen

[Interview] Henk Jan van Neerbos over opening Kinepolis-bioscoop in Haarlem Schalkwijk

Kinepolis heeft op 8 oktober 2020 een bioscoop geopend in de Haarlemse wijk Schalkwijk, waar het winkelcentrum wordt herontwikkeld. We spraken met Henk Jan van Neerbos, theatermanager van Kinepolis Haarlem

[Interview] Hanna Verboom: Spreading great stories is de missie van Cinetree

Het on-demandfilmplatform Cinetree bestaat zes jaar. Opgezet vanuit een passie voor het willen brengen van mooie verhalen via films, heeft Hanna Verboom haar droom werkelijkheid gemaakt. We spraken met deze oprichtster van het platform

[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest

Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame

[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolf Weverink over taalgebruik in pitches, trainingen en tegengif

Dolf Weverink is uitgever, tekstschrijver, columnist en schrijfcoach. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over taal, zijn uitgeverij en de medische thriller Antidotum

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Dom en dommer

In de steeds zichtbaardere strijd tegen nepnieuws en taps toelopende informatiefuiken is een initiatief van D66, de partij van ja zeggen maar nee doen, en twijfelpartij CDA gelanceerd

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Help content for hot leads and short sales

Help content claims your leadership par excellence. If you show-and-tell your pride and passion for what you do, and know how to do this in an informative and functional way, you proof that know what you are doing. And that’s (part of) being a leader

[Column] Paola Cassone: Wat ons blij maakt tijdens de coronacrisis

Alle beetjes helpen in deze sombere tijden: daarom heb ik het Ipsos Global Happiness 2020 onderzoek gelezen, waarin voor het eerst Nederland ook wordt gemeten, samen met 26 andere landen

[Column] Dolly van den Akker: Contentmarketing begint nooit met content

Merken zien steeds beter in dat relevante content het verschil maakt in het leggen van echt en langdurig contact met consumenten. Zeker nu consumenten earned media en owned kanalen als betrouwbaarder ervaren dan paid media

Jeroen Verkroost: Among Us, Netflix, Formule 1, Guidinc, Fabeltjesfuik en Mario Kart Home

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden