Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief Mei 2010 (8)

Vierde Nederlands MediaNetwerk Event





Woensdag 2 juni, Odeon, Amsterdam

Het Vierde Nederlands MediaNetwerk Event

Een uitgelezen gelegenheid om je… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 31 Mei 2010 op 8.30 — 2 commentaren

Even bellen met... Jerry Lieveld

Vandaag lanceert

Jerry Lieveld mobile apps & games studio

Mobtzu. Grijpen wij de telefoon!

Dag Jerry, gefeliciteerd! Wat een dag. Hoe is het met je? 'Erg goed! Na intensieve voorbereiding zijn we vandaag officieel van start gegaan met Mobtzu.'

Wat is Mobtzu? 'Mobtzu is een mobile apps en games studio. We… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 27 Mei 2010 op 13.30 — Geen reacties

Even bellen met... Remco Vroom



Walt Disney lanceert de eerste augmented reality outdoor campagne.

TAB Worldmedia is verantwoordelijk voor de realisatie. Bellen wij directeur

Remco Vroom.

Dag Remco, hoe is het met je? 'Ha Bas, 't gaat super. Nee, dat zeg ik niet zomaar... wij hebben zojuist onze eerste landelijke augmented reality outdoor campagne gelanceerd met… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 18 Mei 2010 op 7.00 — Geen reacties

René Witzel over... JCDecaux



JCDecaux maakte deze week prima cijfers over het eerste kwartaal van dit jaar bekend. Nederlands MediaNetwerk reisde af naar Diemen en sprak met

René Witzel, directeur

JCDecaux Nederland.

Dag René, hoe is het met je? “Jawel. Het gaat goed met JCDecaux en met mijzelf. Ik ben een gelukkig mens.”

Mooie cijfers... Vertel… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 12 Mei 2010 op 16.30 — Geen reacties

Even bellen met... Jan Dijkgraaf



Jan Dijkgraaf verruilt

Audax voor

PowNed, waar hij per 1 augustus hoofdredacteur wordt. Grijpen wij de telefoon!

Dag Jan. Felicitaties! Hoe is het met je? 'Bas, zoals altijd: ik heb het zeer naar mijn zin. Je kunt nog lang genoeg een stabiele hartslag hebben en tot het zo ver is probeer ik er het leukste van te maken.'

Hoe… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 11 Mei 2010 op 14.30 — 1 commentaar

Paul van Niekerk over... een format voor HD-commercials

Steeds meer televisieprogramma zijn beschikbaar in HD, nu de commercials nog.

SPOT heeft zich ingespannen om een standaard neer te zetten. Nederlands MediaNieuws ging op bezoek bij SPOT directeur

Paul van Niekerk.

Dag Paul, hoe is het met je? 'Uitstekend. Ik ben druk in de weer met ons tijdbestedingsonderzoek 2010. Op 16 juni zullen de… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 7 Mei 2010 op 13.00 — Geen reacties

Ingmar de Lange over... brand-utilities



Mountview directeur

Ingmar de Lange heeft in de afgelopen maanden zijn gedachten en ideeën over brand-utilties aangescherpt.

Nederlands MediaNieuws zocht hem op.

Dag Ingmar, hoe is het met je? 'Goed, ik ben erg blij dat de presentatie 'A Useful Guide to the Brand Utility' zo… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 6 Mei 2010 op 22.30 — Geen reacties

Olivier Wegloop over... Feest.je

Bij

Boomerang heerst een ongekende dynamiek. Alleen al in de afgelopen dagen kwam

Diesel als nieuwe klant binnen, werd een mooie campagne gedaan voor

KPN en nu is er de introductie van

Feest.je. Grijpen wij de telefoon en bellen wij

Olivier Wegloop, creatief directeur bij

Boomerang.

Dag Olivier, hoe is het met je? 'Ik heb geen klachten. Er is genoeg te eten, schoon drinkwater, geen oorlog en we… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 6 Mei 2010 op 15.00 — Geen reacties

Interviews

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Jildou van der Bijl over WE Fashion X LINDA.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

[Cross Media Case 2020] Fleur Haen over Chantals Pyjama Party

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. RTL draagt Chantals Pyjama Party voor als Cross Media Case We spreken met Fleur Haen, manager live entertainment

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Fear of Going Out

Eindelijk is het zover! We kunnen op het terras, in een restaurant en wie weet zelfs naar de sportschool. Zijn we blij? Nou, niet echt als we een Amerikaans onderzoek van technetwerk Blind moeten geloven

Jeroen Verkroost: Wat wil Trump écht - en Zuck niet? Waarom storten Amerikaanse universiteiten in?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Game over

Deze coronatijd, die gelukkig bijna voorbij is, doet een groot beroep op velen. Op hun uithoudings- en doorzettingsvermogen. En op de creatieve capaciteiten. Op social media ontstaan dan ook steeds meer zelfbedachte spelletjes

[Column] Maartje Blijleven: Waarom sales webinars niet werken (en wat je wél kunt doen om nieuwe klanten aan te trekken)

Dit had ik natuurlijk nooit verwacht, toen ik begin 2020 op het podium stond van Koffiedik Kijken en mijn voorspelling voor 2020 deed. Voor een zaal vol vakgenoten, toen dat nog kon. (Oh wat mis ik die tijd!)

Jeroen Verkroost: Wordt jouw nieuws gestolen? Hoe 'doe' je diversiteit? Wie heeft jouw data? Test je mee op Blip?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden