Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief Mei 2010 (8)

Vierde Nederlands MediaNetwerk Event





Woensdag 2 juni, Odeon, Amsterdam

Het Vierde Nederlands MediaNetwerk Event

Een uitgelezen gelegenheid om je… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 31 Mei 2010 op 8.30 — 2 commentaren

Even bellen met... Jerry Lieveld

Vandaag lanceert

Jerry Lieveld mobile apps & games studio

Mobtzu. Grijpen wij de telefoon!

Dag Jerry, gefeliciteerd! Wat een dag. Hoe is het met je? 'Erg goed! Na intensieve voorbereiding zijn we vandaag officieel van start gegaan met Mobtzu.'

Wat is Mobtzu? 'Mobtzu is een mobile apps en games studio. We… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 27 Mei 2010 op 13.30 — Geen reacties

Even bellen met... Remco Vroom



Walt Disney lanceert de eerste augmented reality outdoor campagne.

TAB Worldmedia is verantwoordelijk voor de realisatie. Bellen wij directeur

Remco Vroom.

Dag Remco, hoe is het met je? 'Ha Bas, 't gaat super. Nee, dat zeg ik niet zomaar... wij hebben zojuist onze eerste landelijke augmented reality outdoor campagne gelanceerd met… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 18 Mei 2010 op 7.00 — Geen reacties

René Witzel over... JCDecaux



JCDecaux maakte deze week prima cijfers over het eerste kwartaal van dit jaar bekend. Nederlands MediaNetwerk reisde af naar Diemen en sprak met

René Witzel, directeur

JCDecaux Nederland.

Dag René, hoe is het met je? “Jawel. Het gaat goed met JCDecaux en met mijzelf. Ik ben een gelukkig mens.”

Mooie cijfers... Vertel… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 12 Mei 2010 op 16.30 — Geen reacties

Even bellen met... Jan Dijkgraaf



Jan Dijkgraaf verruilt

Audax voor

PowNed, waar hij per 1 augustus hoofdredacteur wordt. Grijpen wij de telefoon!

Dag Jan. Felicitaties! Hoe is het met je? 'Bas, zoals altijd: ik heb het zeer naar mijn zin. Je kunt nog lang genoeg een stabiele hartslag hebben en tot het zo ver is probeer ik er het leukste van te maken.'

Hoe… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 11 Mei 2010 op 14.30 — 1 commentaar

Paul van Niekerk over... een format voor HD-commercials

Steeds meer televisieprogramma zijn beschikbaar in HD, nu de commercials nog.

SPOT heeft zich ingespannen om een standaard neer te zetten. Nederlands MediaNieuws ging op bezoek bij SPOT directeur

Paul van Niekerk.

Dag Paul, hoe is het met je? 'Uitstekend. Ik ben druk in de weer met ons tijdbestedingsonderzoek 2010. Op 16 juni zullen de… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 7 Mei 2010 op 13.00 — Geen reacties

Ingmar de Lange over... brand-utilities



Mountview directeur

Ingmar de Lange heeft in de afgelopen maanden zijn gedachten en ideeën over brand-utilties aangescherpt.

Nederlands MediaNieuws zocht hem op.

Dag Ingmar, hoe is het met je? 'Goed, ik ben erg blij dat de presentatie 'A Useful Guide to the Brand Utility' zo… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 6 Mei 2010 op 22.30 — Geen reacties

Olivier Wegloop over... Feest.je

Bij

Boomerang heerst een ongekende dynamiek. Alleen al in de afgelopen dagen kwam

Diesel als nieuwe klant binnen, werd een mooie campagne gedaan voor

KPN en nu is er de introductie van

Feest.je. Grijpen wij de telefoon en bellen wij

Olivier Wegloop, creatief directeur bij

Boomerang.

Dag Olivier, hoe is het met je? 'Ik heb geen klachten. Er is genoeg te eten, schoon drinkwater, geen oorlog en we… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 6 Mei 2010 op 15.00 — Geen reacties

Interviews

[Interview] John Olivieira over de Publieke Omroep Amsterdam, orde op zake stellen en klaar zijn voor de toekomst

John Olivieira is zelfstandig strategic business consultant. Eerder was hij onder meer algemeen directeur van de Publieke Omroep Amsterdam. Op de bank bij Bas Vlugt vertelt hij over zijn werk voor de Publieke Omroep Amsterdam en andere uitdagingen

[Interview] Henk Jan van Neerbos over opening Kinepolis-bioscoop in Haarlem Schalkwijk

Kinepolis heeft op 8 oktober 2020 een bioscoop geopend in de Haarlemse wijk Schalkwijk, waar het winkelcentrum wordt herontwikkeld. We spraken met Henk Jan van Neerbos, theatermanager van Kinepolis Haarlem

[Interview] Hanna Verboom: Spreading great stories is de missie van Cinetree

Het on-demandfilmplatform Cinetree bestaat zes jaar. Opgezet vanuit een passie voor het willen brengen van mooie verhalen via films, heeft Hanna Verboom haar droom werkelijkheid gemaakt. We spraken met deze oprichtster van het platform

[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest

Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame

[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolf Weverink over taalgebruik in pitches, trainingen en tegengif

Dolf Weverink is uitgever, tekstschrijver, columnist en schrijfcoach. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over taal, zijn uitgeverij en de medische thriller Antidotum

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Dom en dommer

In de steeds zichtbaardere strijd tegen nepnieuws en taps toelopende informatiefuiken is een initiatief van D66, de partij van ja zeggen maar nee doen, en twijfelpartij CDA gelanceerd

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Help content for hot leads and short sales

Help content claims your leadership par excellence. If you show-and-tell your pride and passion for what you do, and know how to do this in an informative and functional way, you proof that know what you are doing. And that’s (part of) being a leader

[Column] Paola Cassone: Wat ons blij maakt tijdens de coronacrisis

Alle beetjes helpen in deze sombere tijden: daarom heb ik het Ipsos Global Happiness 2020 onderzoek gelezen, waarin voor het eerst Nederland ook wordt gemeten, samen met 26 andere landen

[Column] Dolly van den Akker: Contentmarketing begint nooit met content

Merken zien steeds beter in dat relevante content het verschil maakt in het leggen van echt en langdurig contact met consumenten. Zeker nu consumenten earned media en owned kanalen als betrouwbaarder ervaren dan paid media

Jeroen Verkroost: Among Us, Netflix, Formule 1, Guidinc, Fabeltjesfuik en Mario Kart Home

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden