Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief Mei 2011 (8)

Nico Scherphuis over tien jaar 20Nine

Web Hosting partij 20Nine bestaat 10 jaar. Nederlands MediaNetwerk spreekt oprichter Nico Scherphuis.



Dag Nico. Tien jaar, gefeliciteerd! Hoe is het met je?

'Dank voor de felicitatie. Het gaat fantastisch, de 10…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 26 Mei 2011 op 10.00 — Geen reacties

Pieter Bokma over het nieuwe Friesch Dagblad op tabloid

Onlangs is het Friesch Dagblad overgegaan op tabloid formaat. Het Nederlands MediaNetwerk reisde af naar Leeuwarden voor een inspirerend gesprek met Pieter Bokma, met commercieel media-manager van het Friesch Dagblad.



Dag Pieter, hoe is het met je?…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 25 Mei 2011 op 21.30 — Geen reacties

Dennis Hooftman over de winnende promo's van Film1

 



Film1 is de grote winnaar van de Dutch Promo Awards 2011. Nederlands MediaNetwerk reisde af naar de hoofdstad voor een inspirerend gesprek met Film1 On Air Manager Dennis Hooftman.



Dag Dennis, gefeliciteerd! Hoe is het met…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 20 Mei 2011 op 11.00 — Geen reacties

Ruud de Langen over Mindshare, Mediabureau van het Jaar

Gisteravond won Mindshare voor het tweede jaar op rij de AMMA voor Mediabureau van het Jaar. Nederlands MediaNetwerk had een kort, geëmotioneerde gesprek met Mindshare CEO …

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 20 Mei 2011 op 11.00 — Geen reacties

Ernst-Jan Pfauth over de NRC In Beeld iPad app

http://www.denieuwereporter.nl/wp-content/uploads/2010/10/Ernst-Jan-Pfauth.jpeg NRC Handelsblad lanceerde deze week de In Beeld iPad app. Het Nederlands MediaNetwerk reisde af naar Amsterdam voor een inspirend gesprek met Ernst-Jan Pfauth, Chef Internet bij NRC Handelsblad,  Dutch Problogger en schrijver van het boek Sex. Blogs & Rock 'n Roll.



Dag Ernst-Jan, hoe is het met je?

'Uitstekend! We zijn nu een paar maanden bezig met de nieuwe club…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 12 Mei 2011 op 22.00 — 1 commentaar

Bas gaat in bad

Net terug uit Ghana. Wat je dan thuis als eerste doet is genieten van een bad. Ik weet niet hoe het u vergaat maar bij ons thuis is het mijn vrouw Anne die gaat over het aanschaffen van de spulletjes in de badkamer.



Ikzelf bemoei me alleen met mijn eau de toilette - Anteus van Chanel, mijn aftershave - Nivea, en mijn tandpasta - Paradontax. De rest is aan haar.



Hoe het shampoo aankoopbeleid van Anne in…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 10 Mei 2011 op 14.00 — Geen reacties

Michiel Hogenboom over We Like Art

We Like Art begon als een weblog dat mensen informeert over betaalbare kunst. In korte tijd is We Like Art een belangrijke speler geworden in de Nederlandse kunstwereld. Vanaf 11 mei staat We Like Art op Art Amsterdam. Nederlands MediaNetwerk spreekt oprichter Michiel…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 8 Mei 2011 op 17.00 — Geen reacties

Africa Business Confidence Index continues to show growth

Manufacturing index 54.7 and non-manufacturing index 56.0, both numbers still indicating growth for the 4thconsecutive month; manufacturing down by 5.6 percentage points; non-manufacturing declines by 2.9 percent compared to March.



The Africa Business Confidence Index (ABCI) for April shows growth in both the index for manufacturing and non-manufacturing sectors in Africa. The difference compared to March in the indices for both manufacturing and…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 5 Mei 2011 op 11.30 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Dolly van den Akker: Consumenten vinden purpose steeds belangrijker, merken moeten toegevoegde waarde bieden

Het zijn avontuurlijke jaren geweest voor MPG Group. CEO Dolly van den Akker vertelt over de afgelopen 14 maanden en kijkt vooruit naar 202

[Interview] Paul Römer | Talpa Network: Radio en televisie leven anno 2020 meer dan ooit

Net als andere media-exploitanten heeft Talpa Network een jaar achter de rug vol dynamiek. Een reorganisatie betekende dat een aantal mensen het bedrijf heeft moeten verlaten. De coronacrisis maakte het vak van programmamaker er niet makkelijker op, maar leidde ook tot ongekende innovatie

[Interview] Patrick van Hooy: 2021 is het jaar waarin we Value Zipper Digital op de kaart gaan zetten

Wow Patrick, twéé keer Value Zipper in de top 3 van het Adformatie Kerstrapport. Wat een weelde! Nummer 1 in online en nummer 1 in print... dat is nog eens het jaar afsluiten met een hoogtepunt!

[Interview] David Hanemaayer kijkt uit naar 100 jaar Tuschinski in 2021

Pathé Tuschinski is uitgeroepen tot mooiste klassieke filmtheater van Europa, het midden-Oosten en Afrika. 2020 was een bijzonder jaar voor het bijna 100-jarige bekendste Amsterdamse filmtheater. We spraken met David Hanemaayer, theatermanager Pathé Tuschinski Amsterdam

[Interview] Jeroen Koopman | NewBe: Vanaf dag één van de lockdown kozen we voor een creatief optimistische blik

In aanloop naar de bekendmaking van DeProducenten50 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met producenten. Vandaag spreken we Jeroen Koopman, oprichter en eigenaar van NewBe

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Reuters Trends, Substack-impact, het probleem van de Autoriteit Persoonsgegevens

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Voorspellen

Aan het begin van deze eeuw moest ik een nieuwjaarskaart bedenken voor het bedrijf waar ik aan het communicatie roer stond. De kaart, een fraai vuurwerk in de kleur van het bedrijf, met daaroverheen een quote van de Britse filosoof Francis Bacon

[Column] Henri Lessing: Waarom we denken dat YouTube de nummer één zal worden op het gebied van muziekstreaming

YouTube is altijd een integraal onderdeel geweest van de muziekbusiness. Het platform tilt de concurrentiestrijd rond het streamen van muziek echter naar een hoger niveau en probeert een uniek muziekuniversum op te bouwen waar concurrenten als Spotify en Apple Music geen deel van kunnen uitmaken

[Column] Paola Cassone: Imagine

Veertig jaar geleden, op 8 december 1980, is John Lennon door een ex-fan vermoord. Zijn culturele bijdrage aan onze maatschappij is volgens mij enorm, maar ik ben een hardcore fan en daardoor ben ik bevooroordeeld

Jeroen Verkroost: Fair Play Pays, Search Trends, Engeland 51e staat van Amerika, holografie is hier

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2021   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden