Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief Juni 2010 (9)

Even bellen met... Edgar Kuipers



Edgar Kuipers is aan de slag gegaan als account director bij

Euro RSCG Amsterdam. Grijpen wij de telefoon!

Dag Edgar, gefeliciteerd met je aanstelling. Hoe is het met je? 'Heel goed. Ben nu een aantal weken bezig en het voelt al helemaal vertrouwd. Supergoede en leuke collega’s en veel nieuwe projecten waar ik m’n tanden in kan zetten.'… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 30 Juni 2010 op 14.30 — Geen reacties

Ik was 14 en werd misbruikt door een priester

Toen ik de cover van het boek

Ik was 14 en werd misbruikt door een priester van

Joël Devillet onder ogen kreeg, dacht ik drie dingen tegelijk - nou goed; heel snel achter elkaar. 1. Als allereerste dacht ik aan

Herman Brusselmans, die in de tijd dat hij niet alleen leuk maar ook nog briljant was, een recensie met de vernietigende kracht van een waterstofbom schreef over het boek

13 en half:

De lelijke, en tot mijn niet geringe… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 24 Juni 2010 op 19.30 — 4 commentaren

Richard Plugge over NUsport



Sanoma Uitgevers claimt op basis van

STIR cijfers dat

NUsport.nl in de eerste maand na lancering meteen de grootste sportwebsite van Nederland is. Het Nederlands MediaNetwerk ging op bezoek bij

Richard Plugge, hoofdredacteur van NUsport.

Dag Richard, hoe is het met je? 'Uitstekend mag ik wel zeggen. Als sportfreak kom je dezer dagen volledig aan… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 24 Juni 2010 op 19.00 — Geen reacties

Even bellen met... Dennis Mikkelsen

De website van AKO is vernieuwd. Bellen wij

Dennis Mikkelsen, manager

Audax Digital.

Dag Dennis, hoe is het met je? 'Goed! Gisteren zijn we live gegaan met de volledig vernieuwde website van AKO. Altijd spannend, maar alles is goed gegaan. Klanten reageren enthousiast. En we hebben de originele planning, die we een half jaar geleden gemaakt hebben, gehaald. Hoe vaak hoor… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 23 Juni 2010 op 14.10 — Geen reacties

Tijdbestedingsonderzoek SPOT: Mediatijd stijgt, gebruik televisie sterk toegenomen

Het gebruik van media op schermen is sterk toegenomen tussen 2008 en 2010. Per week wordt 46 minuten naar Uitzending Gemist e.d. gekeken en 29 minuten naar videofilmpjes op internet. Ook het live televisiekijken op een televisietoestel stijgt met 10 minuten tot 148 minuten per dag. Het nieuwe kijken komt dus bovenop het live televisiekijken. Deze conclusies trekt SPOT uit haar derde tijdbestedingsonderzoek, dat op 16 juni 2010 wordt gepubliceerd (eerdere versies zijn in 2006 en 2008… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 18 Juni 2010 op 9.04 — Geen reacties

Even bellen met... Denie Kasan

Een aantal Duitse affiliatenetwerken heeft zich de laatste jaren in Nederland gevestigd.

Daisycon slaat terug en betreedt de Duitse affiliate markt. Grijpen wij de telefoon en bellen wij

Denie Kasan van Daisycon.

Dag Denie, hoe is het met je? "Zolang de zon schijnt heb ik niets te klagen. Nu nog naar de WK finale (tegen Duitsland?) en het jaar kan niet meer stuk!"

Hoe… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 17 Juni 2010 op 15.30 — Geen reacties

Bavaria wint komend jaar alle prijzen...

Het was tot nu toe maar behelpen met de commerciële communicatie rondom het WK. Aan het debiele energie shirt van

Nuon hoeven we niet veel woorden vuil te maken - snel door naar alle beestjes. Hier in Haarlem hebben wij de

Deka Markt, die een soort van bolletjes op pootjes met een handje eruit uitdelen - het

WK Handje wordt het genoemd. Een treurige

me too van de onooglijke

WK Gogo die

C1000 uitdeelt -… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 17 Juni 2010 op 15.00 — 1 commentaar

Jeroen van Schie over StreetSurfing



StreetSurfing schijnt hard op weg te zijn het grootste jongerenmerk te worden. Grijpen wij de telefoon en bellen wij

Jeroen van Schie, manager marketing & events bij StreetSurfing.

Dag Jeroen, hoe is het met je 'Het gaat uitstekend met me, dank je! Heel hard werken op het moment maar daardoor ook genieten van alle leuke dingen die ik meemaak. Ik zit een beetje op een… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 9 Juni 2010 op 9.00 — Geen reacties

Rick Fens over zijn transfer naar Commond



Rick Fens verruilde

TBWA/BEC voor

Commond in Breda. Grijpen wij de telefoon!

Dag Rick, gefeliciteerd met jouw transfer! Hoe is het met je? 'Dankjewel! Het gaat heel goed met me. Ontzettend veel zin in het nieuwe avontuur bij Commond.'

Vandaag jouw eerste werkdag. Hoe bevallen de eerste uren? 'Meteen vol aan de slag. Er is… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 1 Juni 2010 op 14.00 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

[Interviews] Video-interviews tijdens Online Radio Awards

Tijdens het symposium van de Online Radio Awards is een aantal toonaangevende sprekers geïnterviewd, onder wie Jeroen de Bakker, Kamran Ullah, Marvin Jacobs van Airborne, Elger van der Well, Wim Eikelboom Arjan Snijders en Liedewij Hentelaar

[Interview] Video-interview met Matthias Scholten, directeur FC Group (RTL Group)

Een video-interview met Matthias Scholten, directeur van FC Group, over de televisiemarkt en FC Group, de creatiepoot van RTL Group

[Interview] Video-interview met Ton Rozestraten over marktontwikkelingen en Screenforce Day

Een uitgebreid video-interview met Ron Rozestraten, voorzitter Screenforce en CCO RTL Nederland, over de televisiemarkt, ontwikkelingen en Screenforce Day

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Chapeau Chateau Meiland

Er zijn meer emoties met een negatieve connotatie dan positieve. Toch houdt men op tv vast aan een geforceerde positiviteit, tot in het absurde. Zo ontstaat een beeld dat weinig relatie kent met de werkelijkheid. Mensen kunnen zich moeilijk identificeren met anderen waarmee het alleen maar goed gaat

[Column] Jeroen Verkroost: Google als klimaathater, influencers kweken, foutste privacy policy, mediabestedingen, de beste e-mail ooit

The Polluters Project is een samenwerking van journalisten, wetenschappers en NGO’s die opgericht is om door data, onderzoek en analyse aan het licht te brengen welke grote bedrijven bewust bijdragen aan ons klimaatprobleem. Meer dan twintig The Guardian-journalisten werkten ruim zes maanden mee aan dit project

[Column] Marvin Jacobs: Generation Headphone bereik je niet meer via het scherm

Podcastluisteraars doen altijd iets anders terwijl ze luisteren: autorijden, huishoudelijke klusjes of sporten. Allemaal momenten waarop je als merk normaal gesproken geen rol van betekenis speelt

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Bold Bud, smakeloos Aegon en feel good Unox

Terwijl heel bierproducerend Nederland zich met campagnes richt op 0.0, hipster-ness of de historie van het merk, blijft er ongemerkt een vakje leeg. Het bier van nu, het bier van jou. Dat moet de strateeg hebben gedacht die Bud in Nederland mocht introduceren. En geef haar of hem eens ongelijk

[Column] Cor Hospes: Kloterige kijkcijfers

Programmamanagers, zendermanagers, marketeers... ze hangen aan het infuus van cijfers. Ze willen likes en linkjes turven, ze willen torenhoge rapporten met kijk- en luistercijfers. Ze willen weten wat hun acties en campagnes opleveren. Ze willen meten, omdat ze bang zijn dat ze het anders niet begrijpen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden