Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief Augustus 2010 (9)

Even bellen met... Elja Polak



Elja Polak is benoemd tot Head of Digital bij mediabureau

MEC. Grijpen wij de telefoon!

Dag Elja, gefeliciteerd! Hoe is het met je? 'Met mij is het heel goed, dankjewel. MEC:Interaction staat aan het begin staat van een tijd vol sprankelende nieuwe energie. Met mijn passie voor interactieve media wil ik ons aanbod van digitale diensten naar een… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 31 Augustus 2010 op 8.30 — Geen reacties

Cor Hospes over Tsjee



Cor Hospes blijkt nauw betrokken bij de lancering van

Tsjee, het eerste echte bureau voor

Impact Branding. Nederlands MediaNieuws reisde af naar de hoofdstad voor een goed gesprek.

Dag Cor, hoe is het met je? 'Moe, maar voldaan.'

Wat is - en vooral ook: wie zijn Tsjee?… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 26 Augustus 2010 op 11.00 — 1 commentaar

Bart Brouwers over zijn landelijk dekkend hyperlokaal nieuws- en informatieplatform



Bart Brouwers bouwt aan een landelijk dekkend hyperlokaal nieuws- en informatieplatform. Vorige week ging het platform live, in diep-beta. Nederlands MediaNetwerk zoekt Bart op in Haarlem.

Dag Bart, hoe is het met je? 'Het zijn spannende tijden. Alsof je een ruwe rots in handen hebt waarvan je zeker weet dat er iets moois in zit, maar je hebt al je kracht en… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 26 Augustus 2010 op 10.00 — Geen reacties

Joke Vanlauwe over 3 Suisses



Het Franse merk 3 Suisses keert terug op de Nederlandse markt met een webshop voor Franse mode. Bellen wij e-commerce manager Joke Vanlauwe.

Dag Joke, hoe is het met je? 'Prima, na een uitgebreide voorbereiding- en testperiode zijn we gisteren officieel van start gegaan met de introductie van 3 Suisses op de Nederlandse markt.'

Wat is 3 Suisses? '3 Suisses International Group is gespecialiseerd in distance selling. Wij zijn met 13.000 medewerkers… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 24 Augustus 2010 op 13.30 — Geen reacties

Telegraaf Media Groep MTG - Resultaat tweede kwartaal 2010

Ten opzichte van het tweede kwartaal 2009:



- Genormaliseerd EBITA-resultaat stijgt met € 4,8 miljoen naar € 17,8 miljoen.

- Genormaliseerde EBITA-marge stijgt naar 11,8% (2e kwartaal 2009: 8,4%).

- Bedrijfsopbrengsten dalen met € 3,5 miljoen (2,3%) naar € 150,3 miljoen.

- Bedrijfslasten € 10,4 miljoen (6,8%) miljoen lager.

- Liquiditeiten bedragen bijna € 53 miljoen.




Financieel

Het geconsolideerde overzicht van gerealiseerde en… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 20 Augustus 2010 op 12.30 — Geen reacties

Lesley de Beer over de Nationale Beeldbank

Nederlands MediaNetwerk reisde af naar de hoofdstad en sprak met

Lesley de Beer, directeur van de

Nationale Beeldbank.

Dag Lesley, hoe is het? 'Goed, lekker druk bezig Bas! Je ziet dat iedereen weer langzaam terugkomt van zijn of haar vakantie.'

Wat is de Nationale Beeldbank? Vertel alles! 'Het idee is vijf jaar geleden ontstaan uit frustratie. Binnen onze… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 20 Augustus 2010 op 9.30 — Geen reacties

Titus Eikelboom over de interactieve communicatie van HORNBACH



HORNBACH lanceert een interactieve reclamefilm. De mediaplanning is handen van

Stroom. Grijpen wij de telefoon en bellen wij directeur

Titus Eikelboom

Dag Titus, hoe is het met je? 'Met mij gaat alles prima. Heerlijke vakantie gehad en nu met veel positieve energie aan de slag.'

De planinng van een interactieve film van… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 19 Augustus 2010 op 11.30 — Geen reacties

Geert van Stokkum over MarComZeildag



Geert van Stokkum, manager operations bij Cicero's, is dit jaar de motor achter de MarComZeildag van 25 september. Grijpen wij de telefoon!

Dag Geert, hoe is het met je? 'Goed, heel goed zelfs. Maar wel druk met zo'n extra klus erbij.'

Wat is de MarComZeildag en waarom moeten wij daarbij zijn? 'De MarComZeildag is de voortzetting van de… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 10 Augustus 2010 op 15.30 — Geen reacties

Pier Luigi Jorritsma - Dutch Moving Billboards - over de Media-Bike



Dutch Moving Billboards lanceert

Media-Bike. Bellen wij managing director

Pier Luigi Jorritsma.

Dag Pier, hoe is het met je? 'Het gaat heel goed met mij. Sinds mei 2010 ben ik gestart met Dutch Moving Billboards, sindsdien ben ik druk bezig met het aquisitie voeren voor het bedrijf. Ik krijg allerlei positieve reacties, zowel… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 5 Augustus 2010 op 16.00 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Dolly van den Akker: Consumenten vinden purpose steeds belangrijker, merken moeten toegevoegde waarde bieden

Het zijn avontuurlijke jaren geweest voor MPG Group. CEO Dolly van den Akker vertelt over de afgelopen 14 maanden en kijkt vooruit naar 202

[Interview] Paul Römer | Talpa Network: Radio en televisie leven anno 2020 meer dan ooit

Net als andere media-exploitanten heeft Talpa Network een jaar achter de rug vol dynamiek. Een reorganisatie betekende dat een aantal mensen het bedrijf heeft moeten verlaten. De coronacrisis maakte het vak van programmamaker er niet makkelijker op, maar leidde ook tot ongekende innovatie

[Interview] Patrick van Hooy: 2021 is het jaar waarin we Value Zipper Digital op de kaart gaan zetten

Wow Patrick, twéé keer Value Zipper in de top 3 van het Adformatie Kerstrapport. Wat een weelde! Nummer 1 in online en nummer 1 in print... dat is nog eens het jaar afsluiten met een hoogtepunt!

[Interview] David Hanemaayer kijkt uit naar 100 jaar Tuschinski in 2021

Pathé Tuschinski is uitgeroepen tot mooiste klassieke filmtheater van Europa, het midden-Oosten en Afrika. 2020 was een bijzonder jaar voor het bijna 100-jarige bekendste Amsterdamse filmtheater. We spraken met David Hanemaayer, theatermanager Pathé Tuschinski Amsterdam

[Interview] Jeroen Koopman | NewBe: Vanaf dag één van de lockdown kozen we voor een creatief optimistische blik

In aanloop naar de bekendmaking van DeProducenten50 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met producenten. Vandaag spreken we Jeroen Koopman, oprichter en eigenaar van NewBe

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Reuters Trends, Substack-impact, het probleem van de Autoriteit Persoonsgegevens

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Voorspellen

Aan het begin van deze eeuw moest ik een nieuwjaarskaart bedenken voor het bedrijf waar ik aan het communicatie roer stond. De kaart, een fraai vuurwerk in de kleur van het bedrijf, met daaroverheen een quote van de Britse filosoof Francis Bacon

[Column] Henri Lessing: Waarom we denken dat YouTube de nummer één zal worden op het gebied van muziekstreaming

YouTube is altijd een integraal onderdeel geweest van de muziekbusiness. Het platform tilt de concurrentiestrijd rond het streamen van muziek echter naar een hoger niveau en probeert een uniek muziekuniversum op te bouwen waar concurrenten als Spotify en Apple Music geen deel van kunnen uitmaken

[Column] Paola Cassone: Imagine

Veertig jaar geleden, op 8 december 1980, is John Lennon door een ex-fan vermoord. Zijn culturele bijdrage aan onze maatschappij is volgens mij enorm, maar ik ben een hardcore fan en daardoor ben ik bevooroordeeld

Jeroen Verkroost: Fair Play Pays, Search Trends, Engeland 51e staat van Amerika, holografie is hier

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2021   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden