Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief Augustus 2010 (9)

Even bellen met... Elja Polak



Elja Polak is benoemd tot Head of Digital bij mediabureau

MEC. Grijpen wij de telefoon!

Dag Elja, gefeliciteerd! Hoe is het met je? 'Met mij is het heel goed, dankjewel. MEC:Interaction staat aan het begin staat van een tijd vol sprankelende nieuwe energie. Met mijn passie voor interactieve media wil ik ons aanbod van digitale diensten naar een… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 31 Augustus 2010 op 8.30 — Geen reacties

Cor Hospes over Tsjee



Cor Hospes blijkt nauw betrokken bij de lancering van

Tsjee, het eerste echte bureau voor

Impact Branding. Nederlands MediaNieuws reisde af naar de hoofdstad voor een goed gesprek.

Dag Cor, hoe is het met je? 'Moe, maar voldaan.'

Wat is - en vooral ook: wie zijn Tsjee?… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 26 Augustus 2010 op 11.00 — 1 commentaar

Bart Brouwers over zijn landelijk dekkend hyperlokaal nieuws- en informatieplatform



Bart Brouwers bouwt aan een landelijk dekkend hyperlokaal nieuws- en informatieplatform. Vorige week ging het platform live, in diep-beta. Nederlands MediaNetwerk zoekt Bart op in Haarlem.

Dag Bart, hoe is het met je? 'Het zijn spannende tijden. Alsof je een ruwe rots in handen hebt waarvan je zeker weet dat er iets moois in zit, maar je hebt al je kracht en… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 26 Augustus 2010 op 10.00 — Geen reacties

Joke Vanlauwe over 3 Suisses



Het Franse merk 3 Suisses keert terug op de Nederlandse markt met een webshop voor Franse mode. Bellen wij e-commerce manager Joke Vanlauwe.

Dag Joke, hoe is het met je? 'Prima, na een uitgebreide voorbereiding- en testperiode zijn we gisteren officieel van start gegaan met de introductie van 3 Suisses op de Nederlandse markt.'

Wat is 3 Suisses? '3 Suisses International Group is gespecialiseerd in distance selling. Wij zijn met 13.000 medewerkers… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 24 Augustus 2010 op 13.30 — Geen reacties

Telegraaf Media Groep MTG - Resultaat tweede kwartaal 2010

Ten opzichte van het tweede kwartaal 2009:



- Genormaliseerd EBITA-resultaat stijgt met € 4,8 miljoen naar € 17,8 miljoen.

- Genormaliseerde EBITA-marge stijgt naar 11,8% (2e kwartaal 2009: 8,4%).

- Bedrijfsopbrengsten dalen met € 3,5 miljoen (2,3%) naar € 150,3 miljoen.

- Bedrijfslasten € 10,4 miljoen (6,8%) miljoen lager.

- Liquiditeiten bedragen bijna € 53 miljoen.




Financieel

Het geconsolideerde overzicht van gerealiseerde en… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 20 Augustus 2010 op 12.30 — Geen reacties

Lesley de Beer over de Nationale Beeldbank

Nederlands MediaNetwerk reisde af naar de hoofdstad en sprak met

Lesley de Beer, directeur van de

Nationale Beeldbank.

Dag Lesley, hoe is het? 'Goed, lekker druk bezig Bas! Je ziet dat iedereen weer langzaam terugkomt van zijn of haar vakantie.'

Wat is de Nationale Beeldbank? Vertel alles! 'Het idee is vijf jaar geleden ontstaan uit frustratie. Binnen onze… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 20 Augustus 2010 op 9.30 — Geen reacties

Titus Eikelboom over de interactieve communicatie van HORNBACH



HORNBACH lanceert een interactieve reclamefilm. De mediaplanning is handen van

Stroom. Grijpen wij de telefoon en bellen wij directeur

Titus Eikelboom

Dag Titus, hoe is het met je? 'Met mij gaat alles prima. Heerlijke vakantie gehad en nu met veel positieve energie aan de slag.'

De planinng van een interactieve film van… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 19 Augustus 2010 op 11.30 — Geen reacties

Geert van Stokkum over MarComZeildag



Geert van Stokkum, manager operations bij Cicero's, is dit jaar de motor achter de MarComZeildag van 25 september. Grijpen wij de telefoon!

Dag Geert, hoe is het met je? 'Goed, heel goed zelfs. Maar wel druk met zo'n extra klus erbij.'

Wat is de MarComZeildag en waarom moeten wij daarbij zijn? 'De MarComZeildag is de voortzetting van de… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 10 Augustus 2010 op 15.30 — Geen reacties

Pier Luigi Jorritsma - Dutch Moving Billboards - over de Media-Bike



Dutch Moving Billboards lanceert

Media-Bike. Bellen wij managing director

Pier Luigi Jorritsma.

Dag Pier, hoe is het met je? 'Het gaat heel goed met mij. Sinds mei 2010 ben ik gestart met Dutch Moving Billboards, sindsdien ben ik druk bezig met het aquisitie voeren voor het bedrijf. Ik krijg allerlei positieve reacties, zowel… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 5 Augustus 2010 op 16.00 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

[Interviews] Video-interviews tijdens Online Radio Awards

Tijdens het symposium van de Online Radio Awards is een aantal toonaangevende sprekers geïnterviewd, onder wie Jeroen de Bakker, Kamran Ullah, Marvin Jacobs van Airborne, Elger van der Well, Wim Eikelboom Arjan Snijders en Liedewij Hentelaar

[Interview] Video-interview met Matthias Scholten, directeur FC Group (RTL Group)

Een video-interview met Matthias Scholten, directeur van FC Group, over de televisiemarkt en FC Group, de creatiepoot van RTL Group

[Interview] Video-interview met Ton Rozestraten over marktontwikkelingen en Screenforce Day

Een uitgebreid video-interview met Ron Rozestraten, voorzitter Screenforce en CCO RTL Nederland, over de televisiemarkt, ontwikkelingen en Screenforce Day

[MediaBelofte 2020] Genomineerd: Linda Mertens, oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken

Linda Mertens is oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken. Zij is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2020. Wij spreken haar

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Chapeau Chateau Meiland

Er zijn meer emoties met een negatieve connotatie dan positieve. Toch houdt men op tv vast aan een geforceerde positiviteit, tot in het absurde. Zo ontstaat een beeld dat weinig relatie kent met de werkelijkheid. Mensen kunnen zich moeilijk identificeren met anderen waarmee het alleen maar goed gaat

[Column] Jeroen Verkroost: Google als klimaathater, influencers kweken, foutste privacy policy, mediabestedingen, de beste e-mail ooit

The Polluters Project is een samenwerking van journalisten, wetenschappers en NGO’s die opgericht is om door data, onderzoek en analyse aan het licht te brengen welke grote bedrijven bewust bijdragen aan ons klimaatprobleem. Meer dan twintig The Guardian-journalisten werkten ruim zes maanden mee aan dit project

[Column] Marvin Jacobs: Generation Headphone bereik je niet meer via het scherm

Podcastluisteraars doen altijd iets anders terwijl ze luisteren: autorijden, huishoudelijke klusjes of sporten. Allemaal momenten waarop je als merk normaal gesproken geen rol van betekenis speelt

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Bold Bud, smakeloos Aegon en feel good Unox

Terwijl heel bierproducerend Nederland zich met campagnes richt op 0.0, hipster-ness of de historie van het merk, blijft er ongemerkt een vakje leeg. Het bier van nu, het bier van jou. Dat moet de strateeg hebben gedacht die Bud in Nederland mocht introduceren. En geef haar of hem eens ongelijk

[Column] Cor Hospes: Kloterige kijkcijfers

Programmamanagers, zendermanagers, marketeers... ze hangen aan het infuus van cijfers. Ze willen likes en linkjes turven, ze willen torenhoge rapporten met kijk- en luistercijfers. Ze willen weten wat hun acties en campagnes opleveren. Ze willen meten, omdat ze bang zijn dat ze het anders niet begrijpen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden