Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief September 2009 (8)

Even bellen met... Michiel Buitelaar

Afgelopen week werd

Michiel Buitelaar benoemd tot

Chief Digital Media bij

Sanoma Magazines. Grijpen wij de telefoon!

Dag Michiel, hoe is het met je? 'Goed. Beetje druk. Maar bijna op vakantie…'

Gefeliciteerd met jouw nieuwe positie. Wat ga je precies doen? Vertel alles! 'Ik ga de digitale activiteiten… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 29 September 2009 op 16.30 — Geen reacties

Analyse: Oplage Dagbladen

De gezamenlijke oplage van de landelijke dagbladen bedroeg in Q2-09 3 miljoen exemplaren. Dat is 8,4 procent minder dan in Q2-08. Dat blijkt uit de vandaag gepbliceerde HOI-cijfers. Bij de betaalde kranten zag NRC Handelsblad de zwaarste daling, de oplage liep met 5,1 procent terug naar 208.000. De oplage van het

Algemeen Dagblad daalde met 5 procent tot 436.000.

De Telegaaf leverde 4,5 procent van de oplage in op… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 29 September 2009 op 10.30 — 1 commentaar

BVA voorzitter Jan Driessen herdefinieert reclame



Door Bas Vlugt. Afgelopen dinsdag deed de

MWG met de

Algemene Mediabeschouwingen de traditionele aftrap voor het nieuwe mediaseizoen. Vier belangrijke spelers in de media hielden aan de hand van een stelling over het komend mediaseizoen een betoog.





Paul Siero,… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 24 September 2009 op 15.00 — Geen reacties

Even bellen met... Rob Kouwenhoven

Vandaag vindt de lancering plaats van

Publiciteit Verzekerd! Grijpen wij de telefoon en bellen we directeur

Rob Kouwenhoven.

Dag Rob, hoe is het met je? 'Er zijn veel leuke dingen waar ik mee bezig ben. Ik prijs me gelukkig dat ik daarbij ook heel veel leuke initiatiefrijke mensen ontmoet. En boven alles voel ik me gezond!'

Wat is Publiciteit… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 21 September 2009 op 22.30 — Geen reacties

Even bellen met... Harry Dekker, Adri Ulfman, Marc Stubbé, Titus Eikelboom en André Roof

Volgende week dinsdag organiseert de

MWG de

Algemene Mediabeschouwingen. Nemen wij vandaag alvast een voorschot en bellen we met de top van de Nederlandse mediawereld met de vraag:

Wat staat ons dit seizoen op mediagebied te wachten?



Adri Ulfman - Media Landscape: '2010 wordt het

Jaar van de Activatie. In de wederopbouw vanuit de… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 16 September 2009 op 13.00 — Geen reacties

Afrikaanse kwalificatie WK 2010: Ghana is door, Ivoorkust zo goed als, Kameroen stelt orde op zaken, Egypte en Nigeria dreigen de boot te missen

De daverende sensatie die een tijd lang in Groep A - De Groep Des Doods - in de lucht hing, gaat er waarschijnlijk toch niet komen. Gabon ging daar een tijd lang aan kop,

Marokko en

Kameroen maakten een waardeloze start van de kwalificaties door eerst te verliezen en daarna gelijk te spelen.

Marokko wist zich niet te herstellen,

Togo liet na de koppositie te pakken door een bloedeloze 0-0… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 10 September 2009 op 6.30 — Geen reacties

Even bellen met... Jessica Haagmans

Deze week werd

Jessica Haagmans benoemd als managing director van de

Online Marketing Group. Grijpen bij de telefoon!

Dag Jessica, hoe is het met je? 'Tjonge wat een tijdstip! Weet je wel hoe laat het is? Nou, het gaat uitstekend met me. Ontmoet allemaal leuke nieuwe mensen, rijd een beetje heen en weer in de Randstad - en weet weer wat files zijn! - en… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 9 September 2009 op 10.00 — Geen reacties

Even bellen met... Daan van Kuijeren

Begin deze week werd de

OLA Tussendoortjesvergelijker voor de iPhone gelanceerd. Het concept kwam van

The Gardeners. Bellen wij directeur

Daan van Kuijeren.

Dag Daan, hoe is het met… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 2 September 2009 op 15.30 — Geen reacties

Interviews

[Startup Interview] Myron Leskiv, CEO, Atama.AI, Netherlands

Atama A.I is a Netherlands startup that develops Artificial Intelligence-based trading algorithms for financial markets informed by years of research and development. It uses over 170 technical indicators and trained and back-tested millions of times to predict where the markets will go.

[Interview] Sjoerd van der Meijden over de verbrede scope van [M]media

Sjoerd van der Meijden is Director Sales & Business Development bij [M]media, voorheen Mannenmedia. Waar het bedrijf zich eerst alleen op de doelgroep mannen richtte, is daar verandering in gekomen

[Interview] Sonja Barentsen over het festival Film by the Sea

Als eerste grote filmfestival sinds de uitbraak van het coronavirus start Film by the Sea vanaf 11 september 2020. We spraken met Sonja Barendse, hoofd communicatie bij Film by the Sea

[Interview] Georgette Schlick over Fremantle, drama maken in coronatijd en de functie van publiek

Georgette Schlick is CEO van tv-productiebedrijf Fremantle in Nederland en België. Ze vertelt onder meer over het maken van televisieshows in coronatijd en de rol van publiek bij de opnames

[Interview] Ton Rozestraten over Ad Alliance

Per 1 januari 2020 zijn de salesactiviteiten van Adfactor, BrandDeli, RTL en Triade Media ondergebracht in Ad Alliance. CEO is Ton Rozestraten. Het eerste interview over Ad Alliance geeft hij aan Nederlands MediaNetwerk

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Influencers, Hugo de Jonge, Monies & Meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Erwin Fisser: Respect voor Famke

Ik kan me er heel veel bij voorstellen als je tot vorige week nog nooit van Famke Louise had gehoord. Een soort van Kim Kardashian-achtige roem is het. Waarbij veel mensen wel vaag een idee hebben dat ze je naam vaker gehoord hebben, maar geen idee over in welke context dat was

Jeroen Verkroost: Het internet gaat ten onder, maar we kunnen eraan verdienen!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Analyse your competitors content

This is so obvious and simple, yet actually never done by anybody. General benchmark, give or take, about 50 percent of your www traffic comes from SEO. Or should come from SEO

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: First Saturdays van NRMA

Iedereen herkent de beelden van vorig jaar met de bosbranden in Australië, en ook recenter aan de westkust van de Verenigde Staten; miljarden dieren ontheemd en gestorven, huizen en wijken vernietigd en grote groepen mensen die geen onderkomen meer hebben of zelfs het leven hebben gelaten

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden