Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief Oktober 2009 (9)

Paul Petermeijer, Marc Stubbé en Ronnie Overgoor lanceren PitchBlink



Paul Petermeijer - directeur

BBP,

Marc Stubbé - oprichter Blinkmediacases en voormalig CEO

Kobalt en

Ronnie Overgoor - directeur Pitch

Management,

Pitch View en

Blue Shots TV - starten een nieuw cross mediaal platform voor de marketingcommunicatie branche:

PitchBlink. De eerste concrete initiatieven van PitchBlink zijn de samenvoeging van de platformen

Pitch… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 28 Oktober 2009 op 0.03 — Geen reacties

Hé wat leuk! Een bericht van... Bart Van Elzen

Beste Bas, Marc Lagrange is geen onbekende meer. Deze geroemde Antwerpse kunstfotograaf is bekend van zijn werk dat een ode vormt aan schoonheid, erotiek en alles wat er bij komt. De perfecte casting (actrices, danseressen, ervaren modellen), de afgewogen styling en de ideale setting geven zijn werk een mondaine, cinematografische uitstraling. Marc Lagrange heeft de allerlaatste Polaroids opgespaard om unieke beelden te creëren. In deze werken gaat het om verering, van Afrikaanse… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 27 Oktober 2009 op 14.30 — Geen reacties

Even bellen met... Sonja Stalfoort



ARAG is deze week uitgebreid in het nieuws met de

Nationale Vertrouwensmonitor waaruit blijkt dat het onderling vertrouwen in business zeer laag is. ARAG lanceert een USB noodknop die toegang geeft tot de hotline - voor ondernemers gratis te verkrijgen op

hotline.arag.nl. Grijpen wij de telefoon en bellen we

Sonja Stalfoort, hoofd marketing en communicatie van ARAG.

Dag… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 21 Oktober 2009 op 12.30 — Geen reacties

Herbert Blankesteijn lanceert VideoVolt

Gisteren lanceerde

Herbert Blankesteijn

VideoVolt, een weblog over online video. Nederlands MediaNieuws kwam vanmorgen bij Herbert op de koffie.

Een nieuwe weblog. Vertel! 'Ik loop al meer dan twee jaar met dat idee rond. Elke dag speur ik het internet af voor het… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 16 Oktober 2009 op 9.30 — Geen reacties

Bericht van... Ruud Ossenwasser

Beste Redactie, beste Bas,



Omdat dit inmiddels de 12de reminder is die ik stuur, heb ik besloten om eens frank en vrij te communiceren want een open en eerlijke transparant bestaan, dat is waar wij in ons vak van leven.



Het is misschien niet heel erg decorum en protocol maar ik vind het not done dat je weigert om op mijn reminders te reageren.



Denk jij dat wij het leuk vinden om al die redacties af te moeten mailen? Denk jij dat wij op de nieuwe Telecomwet zaten… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 16 Oktober 2009 op 9.00 — Geen reacties

Even bellen met... Baukje Uilkema

Binnenkort starten

Baukje Uilkema en

Constant Lamp een

NLP Training voor Communicatieprofessionals. Grijpen wij de telefoon!

Dag Baukje, hoe is het met je? 'Bas, wat leuk dat je belt. Ik bruis van de energie en ideeën, die ik omzet in… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 6 Oktober 2009 op 15.30 — Geen reacties

Even bellen met... Nico Verspaget



Quadia Web TV timmert tamelijk aan de weg. Onlangs werd een overeenkomst gesloten met het

Fondsnieuws van de

FD MediaGroep. Grijpen wij de telefoon en bellen wij

Nico Verspaget, CEO van Quadia Web TV.

Dag Nico, hoe is het met je? 'Goed. Bezig met veel nieuwe dingen en net weer een goed kwartaal afgesloten.'

Wat gaan jullie… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 6 Oktober 2009 op 14.30 — Geen reacties

Sanoma Uitgevers zet nieuwe organisatiestructuur neer

Per 1 januari zal Sanoma Uitgevers een nieuwe structuur krijgen. De nieuwe structuur is gebaseerd op twee pijlers: digitaal en print. De merknamen Jonge Gezinnen, SMM en ilse media verdwijnen. Alle digitale activiteiten van Sanoma, haar dochters Jonge Gezinnen en Sanoma Men’s Magazines worden gebundeld onder wat nu nog ilse media is, onder de naam Sanoma Digital. Aansturing van deze digitale organisatie blijft in handen van Michiel… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 1 Oktober 2009 op 23.00 — Geen reacties

Graphs & Stats: Tijdschriften

Deze week werden de oplagecijfers van de dagbladen en tijdschriften over Q2-09 vrijgegeven. Eerder werd op het Nederlands MediaNetwerk al een analyse van de oplagen van de dagbladen gemaakt, nu een paar gedachten over de tijdschriften. In een …

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 1 Oktober 2009 op 14.00 — Geen reacties

Interviews

[Nederlands MediaNetwerk TV] Anneli Rispens over So Me Mc en social media

Anneli Rispens is oprichter van So Me Mc, een managementconsultancy gericht op social media. Haar doelgroep zijn C-level executives met passie voor social media, die ook het bredere plaatje van het medium zien

[Startup Interview] Myron Leskiv, CEO, Atama.AI, Netherlands

Atama A.I is a Netherlands startup that develops Artificial Intelligence-based trading algorithms for financial markets informed by years of research and development. It uses over 170 technical indicators and trained and back-tested millions of times to predict where the markets will go.

[Interview] Sjoerd van der Meijden over de verbrede scope van [M]media

Sjoerd van der Meijden is Director Sales & Business Development bij [M]media, voorheen Mannenmedia. Waar het bedrijf zich eerst alleen op de doelgroep mannen richtte, is daar verandering in gekomen

[Interview] Sonja Barentsen over het festival Film by the Sea

Als eerste grote filmfestival sinds de uitbraak van het coronavirus start Film by the Sea vanaf 11 september 2020. We spraken met Sonja Barendse, hoofd communicatie bij Film by the Sea

[Interview] Georgette Schlick over Fremantle, drama maken in coronatijd en de functie van publiek

Georgette Schlick is CEO van tv-productiebedrijf Fremantle in Nederland en België. Ze vertelt onder meer over het maken van televisieshows in coronatijd en de rol van publiek bij de opnames

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Generatie Alpha dat zijn wij

Generatie Z is net meerderjarig geworden en in de VS zijn onderzoekers al de volgende generatie aan het analyseren: generatie Alfa. We waren toch bij de laatste letter van het Latijnse alfabet, laten we een doorstart maken met het Griekse

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: How to make a podcast

No need to explain the popularity of podcasts. Education becomes entertainment, anytime, anywhere, while you do something else. Actually, podcasts are nothing new, the first dates from 2004

[Column] Bob Goulooze: Ad hominem

Menigeen verbaast zich over de opkomst van het andere denken. Al enige jaren zien we een toename van mensen en groepen die zich afzetten tegen de gangbare gedachten over de wereld. Van platte aarde adepten en antivaxers tot klimaatontkenners en coronasceptici

Jeroen Verkroost: Influencers, Hugo de Jonge, Monies & meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Erwin Fisser: Respect voor Famke

Ik kan me er heel veel bij voorstellen als je tot vorige week nog nooit van Famke Louise had gehoord. Een soort van Kim Kardashian-achtige roem is het. Waarbij veel mensen wel vaag een idee hebben dat ze je naam vaker gehoord hebben, maar geen idee over in welke context dat was

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden