Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief Oktober 2010 (9)

Paul Petermeijer over de overname van het marktingportfolio van Lenthe Publishers



BBP neemt het marktingportfolio van

Lenthe Publishers over. Nederlands MediaNetwerk reisde af naar Woerden voor een boeiend gesprek met BBP eigenaar

Paul Petermeijer.

Dag Paul, gefeliciteerd! Hoe is het met je? 'Goed, heel veel leuke reacties vandaag en louter positief.'

Al jaren wordt in het vak gespeculeerd wie de… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 27 Oktober 2010 op 22.30 — Geen reacties

Willem Sodderland over vijf jaar Buzzer, Word of Mouth Marketing en een een joekel van een campagne voor Philips



Buzzer bestaat vijf jaar en doet een joekel van een campagne voor

Philips. Bellen wij

Willem Sodderland, oprichter van Buzzer

Dag Willem, een jubileum - gefeliciteerd! Hoe is het met je? 'Lekker. Ik had nooit verwacht dat ik het na 5 jaar nog steeds zo leuk zou vinden. Terwijl het natuurlijk veel te lang duurt voordat iedereen de weg naar word of mouth heeft… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 25 Oktober 2010 op 22.00 — Geen reacties

Jonna van den Dungen over Hotel Maxclusive

Begin deze week is

Hotel Maxclusive gelanceerd. Het Nederlands MediaNetwerk reisde af naar Den Bosch voor een goed gesprek met co-creator en general director

Jonna van den Dungen.

Dag Jonna, wat is Hotel Maxclusive? Vertel alles! 'Hotel Maxclusive is jouw persoonlijke… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 20 Oktober 2010 op 22.00 — Geen reacties

Joost van Liemt over de Zilveren Effie winnende InShared campagne



.bone won vorige week een

Zilveren Effie voor de

We All Benefit campagne van

InShared. Bellen wij

Joost van Liemt, creative director bij .bone.

Dag Joost, gefeliciteerd! Hoe is het met je? 'Goed! Tevreden met de gang van zaken bij .bone, trots op wat we de laatste tijd allemaal aan het maken zijn. De Effie… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 19 Oktober 2010 op 9.30 — Geen reacties

Wat kan de mediasector van het kabinet Rutte verwachten?

Mark Rutte heeft zijn team op de rails staan. Wat de media betreft springen vooral de aangekondigde bezuinigingen op de Publieke Omroep het oog. Maar er is natuurlijk meer. Wordt er door de nieuwe regering geïnvesteerd in de creatieve industrie? Of in ieder geval: Zou het moeten? En waarin dan? En is er een mediastrategie, een visie? Kortom: Wat kan de mediasector van het kabinet Rutte verwachten? …



Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 14 Oktober 2010 op 8.30 — Geen reacties

Richard de Vries over de Benchtools - Trademark Monitor

In september heeft

Google de merknaambescherming op basis van zoekopdrachten in

Google Adwords opgeheven. Kortom:

Pepsi mag adverteren op het keyword

Coca-Cola,

Grolsch op

Heineken en

Libresse op

Always. Voor adverteerders wordt het relevant om te weten hoe hun merknaam op het internet wordt gebruikt dan wel misbruikt. Want hoewel Google de merknaambescherming heeft opgeheven, is… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 13 Oktober 2010 op 18.30 — Geen reacties

Babs van Teylingen-Geerlings over haar boek Mediaplanning

Onlangs publiceerde

Babs van Teylingen-Geerlings haar boek

Mediaplanning, van marketingcommunicatie tot mediaplanning en -inkoop. Nederlands MediaNetwerk reisde af naar Haarlem voor een boeiend gesprek.

Dag Babs, gefeliciteerd met het publiceren van jouw boek. Hoe is het met je? 'Bedankt. Het gaat prima met mij.'

Waar gaat… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 13 Oktober 2010 op 17.00 — Geen reacties

Noam Erlich over de Hyves app Felicivideo



ACHTUNG! ontwikkelde

Felicivideo, een webcam-applicatie op

Hyves. Bellen wij

Noam Erlich van ACHTUNG!

Dag Noam, hoe is het met je? 'Met mij gaat het prima! We hebben vorige week de Felicivideo opgeleverd en zijn druk bezig met de oplevering van nog een aantal mooie projecten voor Vodafone, Volkswagen en O'Neill.'

De Felicivideo, wat is het?… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 12 Oktober 2010 op 14.00 — Geen reacties

Jeroen de Bakker over de nieuwe release van Amstel Teamlink



Amstel lanceert een nieuwe release van

Teamlink. Bellen wij

Jeroen de Bakker van

Lab1111, het bureau dat Teamlink heeft ontwikkeld.

Dag Jeroen, hoe is het met je? 'Ik ben in mijn element... begreep namelijk vandaag van René Boender dat dit een combinatie is van bezig zijn met je passie in combinatie met je talent,… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 5 Oktober 2010 op 10.00 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Jeroen Huijsdens: Bioscoop heeft bewezen iets te bieden wat anderen niet in huis hebben

Jeroen Huijsdens is hoofdredacteur van Holland Film Nieuws – HFM – en Filmdepot.nl en is eigenaar van Filmtaal. En sinds kort mede-uitgever van Alles is film

[Interview] Nick Kalse: Gebruikers zijn het zat om storende advertentieformaten te zien

Nick Kalse is Managing Director van Outbrain. Zijn advertentieplatform werkt met uitgevers van over de hele wereld. We spreken hem over de activiteiten van Outbrain en zijn visie op de markt

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Een kerstreview zónder supermarkten

Het is december. De warme deken van clichématige 90-secondenspots spoelt weer over je heen en je weet waar het tijd voor is: een review! Dit keer niet over de supermarkten, omdat PLUS daar zó hard domineert dat ik dat een oneerlijk vergelijk zou vinden

[Column] Deniz Alkaç: Een gezondere branche begint bij een beter verhaal

Het zijn turbulente tijden. Het vak verandert snel en dat is op veel plekken te merken. Wie de afgelopen week zijn LinkedIn opende, zag waarschijnlijk de speech van Victor Knaap voorbijkomen. Op het DeMedia100 Diner schetste hij een ietwat ongezellig toekomstbeeld van onze markt

[Column] Bas Vlugt: Welkom in het duopolie van Christian & John

Consolidatie in de Nederlandse media is niet nieuw, maar de overname van Sanoma door DPG Media is wel een heel groot hoofdstuk in dit verhaal en legt de machtsverhoudingen bloot

[Column] Michiel Rotteveel: Een pleidooi voor de mens achter de data

Ik merk dat we soms vergeten dat de data afkomstig zijn van echte mensen. Het gevaar bestaat dat we ons te veel laten leiden door de cijfers en daarmee de menselijke maat uit het oog verliezen

Jeroen Verkroost: hoe word je futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards?

Hoe word je Futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards? Luistert jouw telefoon je af? Heeft TV nog toekomst? Podcasts, is Doornroosje ontwaakt? Hoe shopt de jeugd? Wordt Alexa empathischer

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden