Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief November 2010 (8)

Marcel Houtman over het PwC account

LBi Lost Boys is online recruitment partner geworden van PwC. Het Nederlands MediaNetwerk reisde af naar de hoofdstad voor een goed gesprek met Marcel Houtman, Managing Director bij LBi Lost Boys.





Eerst een tijd lang niets van LBi Lost Boys gehoord, de afgelopen tijd opeens weer wel. Hoe gaat het met de markt in… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 25 November 2010 op 14.00 — Geen reacties

Mat Heffels over de lancering van JANSEN

Daar is-ie dan plotseling weer,

Mat Heffels, bladenbaron en papieren tijger. Na maanden van voor hem zeer ongebruikelijke stilte blijkt hij voor

HUB uitgevers in Haarlem het tijdschrift

JANSEN, niet rijk, wel smaak te hebben gemaakt, dat deze week werd gelanceerd. Grijpen we naar de telefoon.

Dag Mat, hoe gaat-ie? 'Met mij gaat het prima Bas, de najaarsdepressie… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 24 November 2010 op 13.00 — Geen reacties

Luc van Os over de 360 graden appearance van Hachette Filipacchi Media

Bij

Hachette Filipacchi Media zijn ze lekker bezig. Midden in de ruigste economische crises ooit, groeit de uitgeverij stevig door. De jongste HOI cijfers laten over Q2-2010 een groei van de betaalde oplage zien van 5 procent, met uitschieters van 22 en 21 procent voor respectievelijk

Elle Eten en

Elle Wonen. Vlaggenschip

Elle zag de betaalde oplage met 5 procent groeien tot 84.000 exemplaren. Nederlands MediaNetwerk reisde af naar… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 18 November 2010 op 10.30 — Geen reacties

Jan Wichers over de Amsterdam Metro-deal van Hillenaar



Hillenaar gaat de exploitatie van de reclamepanelen doen van alle 29 metrostations in Amsterdam. Bellen wij met

Jan Wichers, commercieel directeur bij Hillenaar.

Dag Jan, hoe is het met je? 'Het gaat goed! Zowel privé als in mijn werk. We hebben een heel sterk verkoopteam waar ik met heel veel plezier leiding aan geef. Ook qua omzet gaat het goed. Niet alleen vorig jaar maar… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 17 November 2010 op 9.00 — Geen reacties

Eric Blok over de successen van G+J Uitgevers

Het

ging al geweldig met

G+J Uitgevers, nu is er ook nog een batterij aan nominaties voor de

Mercurs. Het Nederlands MediaNetwerk reisde af naar Diemen voor een boeiend gesprek met CEO

Eric Blok.

Dag Eric, gefeliciteerd met de nominaties. Hoe is het met je? 'Goed! Net getrouwd en flink wat Mercur nominaties, dus ik ben een… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 10 November 2010 op 23.30 — Geen reacties

Marc den Hertog over de lancering van tekstenbureau Voor alles een tekst

Marc den Hertog en Kees Sterrenburg lanceren tekstenbureau Voor alles een tekst. Grijpen wij de telefoon en bellen wij Marc den Hertog.…





Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 9 November 2010 op 11.30 — Geen reacties

Willem Jan Nouwens over de lancering van DeMediawijzer.nl



In oktober werd met veel rumoer

DeMediawijzer.nl gelanceerd, een website waar je middels het invullen van een aantal vragen tot de conclusie komt dat je maar het beste je huidige mediabureau inruilen voor

De Media Maatschap. Het Nederlands MediaNetwerk reisde toch maar af naar de hoofdstad voor een goed gesprek met …

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 4 November 2010 op 8.30 — Geen reacties

Sak van den Boom over het 5de Customer Media Congres

Op 17 november vindt in Haarlem het

5de Customer Media Congres plaats. Bellen wij organisator

Sak van den Boom.

Dag Sak, hoe is het met je? 'Goed want ik probeer te ontdekken hoe social media het werk kunnen doen bij de werving voor 17 november. Dan willen we marketeers… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 2 November 2010 op 8.30 — Geen reacties

Interviews

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone clipboard uit? Hoe ziet de wereld er uit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden