Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief November 2010 (8)

Marcel Houtman over het PwC account

LBi Lost Boys is online recruitment partner geworden van PwC. Het Nederlands MediaNetwerk reisde af naar de hoofdstad voor een goed gesprek met Marcel Houtman, Managing Director bij LBi Lost Boys.





Eerst een tijd lang niets van LBi Lost Boys gehoord, de afgelopen tijd opeens weer wel. Hoe gaat het met de markt in… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 25 November 2010 op 14.00 — Geen reacties

Mat Heffels over de lancering van JANSEN

Daar is-ie dan plotseling weer,

Mat Heffels, bladenbaron en papieren tijger. Na maanden van voor hem zeer ongebruikelijke stilte blijkt hij voor

HUB uitgevers in Haarlem het tijdschrift

JANSEN, niet rijk, wel smaak te hebben gemaakt, dat deze week werd gelanceerd. Grijpen we naar de telefoon.

Dag Mat, hoe gaat-ie? 'Met mij gaat het prima Bas, de najaarsdepressie… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 24 November 2010 op 13.00 — Geen reacties

Luc van Os over de 360 graden appearance van Hachette Filipacchi Media

Bij

Hachette Filipacchi Media zijn ze lekker bezig. Midden in de ruigste economische crises ooit, groeit de uitgeverij stevig door. De jongste HOI cijfers laten over Q2-2010 een groei van de betaalde oplage zien van 5 procent, met uitschieters van 22 en 21 procent voor respectievelijk

Elle Eten en

Elle Wonen. Vlaggenschip

Elle zag de betaalde oplage met 5 procent groeien tot 84.000 exemplaren. Nederlands MediaNetwerk reisde af naar… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 18 November 2010 op 10.30 — Geen reacties

Jan Wichers over de Amsterdam Metro-deal van Hillenaar



Hillenaar gaat de exploitatie van de reclamepanelen doen van alle 29 metrostations in Amsterdam. Bellen wij met

Jan Wichers, commercieel directeur bij Hillenaar.

Dag Jan, hoe is het met je? 'Het gaat goed! Zowel privé als in mijn werk. We hebben een heel sterk verkoopteam waar ik met heel veel plezier leiding aan geef. Ook qua omzet gaat het goed. Niet alleen vorig jaar maar… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 17 November 2010 op 9.00 — Geen reacties

Eric Blok over de successen van G+J Uitgevers

Het

ging al geweldig met

G+J Uitgevers, nu is er ook nog een batterij aan nominaties voor de

Mercurs. Het Nederlands MediaNetwerk reisde af naar Diemen voor een boeiend gesprek met CEO

Eric Blok.

Dag Eric, gefeliciteerd met de nominaties. Hoe is het met je? 'Goed! Net getrouwd en flink wat Mercur nominaties, dus ik ben een… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 10 November 2010 op 23.30 — Geen reacties

Marc den Hertog over de lancering van tekstenbureau Voor alles een tekst

Marc den Hertog en Kees Sterrenburg lanceren tekstenbureau Voor alles een tekst. Grijpen wij de telefoon en bellen wij Marc den Hertog.…





Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 9 November 2010 op 11.30 — Geen reacties

Willem Jan Nouwens over de lancering van DeMediawijzer.nl



In oktober werd met veel rumoer

DeMediawijzer.nl gelanceerd, een website waar je middels het invullen van een aantal vragen tot de conclusie komt dat je maar het beste je huidige mediabureau inruilen voor

De Media Maatschap. Het Nederlands MediaNetwerk reisde toch maar af naar de hoofdstad voor een goed gesprek met …

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 4 November 2010 op 8.30 — Geen reacties

Sak van den Boom over het 5de Customer Media Congres

Op 17 november vindt in Haarlem het

5de Customer Media Congres plaats. Bellen wij organisator

Sak van den Boom.

Dag Sak, hoe is het met je? 'Goed want ik probeer te ontdekken hoe social media het werk kunnen doen bij de werving voor 17 november. Dan willen we marketeers… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 2 November 2010 op 8.30 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

[Interviews] Video-interviews tijdens Online Radio Awards

Tijdens het symposium van de Online Radio Awards is een aantal toonaangevende sprekers geïnterviewd, onder wie Jeroen de Bakker, Kamran Ullah, Marvin Jacobs van Airborne, Elger van der Well, Wim Eikelboom Arjan Snijders en Liedewij Hentelaar

[Interview] Video-interview met Matthias Scholten, directeur FC Group (RTL Group)

Een video-interview met Matthias Scholten, directeur van FC Group, over de televisiemarkt en FC Group, de creatiepoot van RTL Group

[Interview] Video-interview met Ton Rozestraten over marktontwikkelingen en Screenforce Day

Een uitgebreid video-interview met Ron Rozestraten, voorzitter Screenforce en CCO RTL Nederland, over de televisiemarkt, ontwikkelingen en Screenforce Day

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Chapeau Chateau Meiland

Er zijn meer emoties met een negatieve connotatie dan positieve. Toch houdt men op tv vast aan een geforceerde positiviteit, tot in het absurde. Zo ontstaat een beeld dat weinig relatie kent met de werkelijkheid. Mensen kunnen zich moeilijk identificeren met anderen waarmee het alleen maar goed gaat

[Column] Jeroen Verkroost: Google als klimaathater, influencers kweken, foutste privacy policy, mediabestedingen, de beste e-mail ooit

The Polluters Project is een samenwerking van journalisten, wetenschappers en NGO’s die opgericht is om door data, onderzoek en analyse aan het licht te brengen welke grote bedrijven bewust bijdragen aan ons klimaatprobleem. Meer dan twintig The Guardian-journalisten werkten ruim zes maanden mee aan dit project

[Column] Marvin Jacobs: Generation Headphone bereik je niet meer via het scherm

Podcastluisteraars doen altijd iets anders terwijl ze luisteren: autorijden, huishoudelijke klusjes of sporten. Allemaal momenten waarop je als merk normaal gesproken geen rol van betekenis speelt

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Bold Bud, smakeloos Aegon en feel good Unox

Terwijl heel bierproducerend Nederland zich met campagnes richt op 0.0, hipster-ness of de historie van het merk, blijft er ongemerkt een vakje leeg. Het bier van nu, het bier van jou. Dat moet de strateeg hebben gedacht die Bud in Nederland mocht introduceren. En geef haar of hem eens ongelijk

[Column] Cor Hospes: Kloterige kijkcijfers

Programmamanagers, zendermanagers, marketeers... ze hangen aan het infuus van cijfers. Ze willen likes en linkjes turven, ze willen torenhoge rapporten met kijk- en luistercijfers. Ze willen weten wat hun acties en campagnes opleveren. Ze willen meten, omdat ze bang zijn dat ze het anders niet begrijpen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden