Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief December 2008 (10)

Bas Vlugt: Het Jaar van het Social Network

Niet eens zo heel lang geleden begon je een eindejaarscolumn met zoiets als: "Voor sukkels zoals u en ik, die op 30 december niet met hun kont in de Oostenrijkse sneeuw zitten maar gewoon aan het werk zijn..." Nu gaat dat niet meer, want met de komst van mobiel internet word je overal gelezen, van de stranden van Hawaï tot op de Zuidpool.

Dit bericht is verstuurd vanaf een I-Phone werd sinds een paar maanden terug opeens aan e-mail berichten toegevoegd. Wat betekent de… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 30 December 2008 op 0.30 — Geen reacties

Sonja wint de Communicatienieuws Bladformule Award 2008

In 2008 werden door

Communicatienieuws in de rubriek

Bladformule 14 nieuwe tijdschiften besproken:

Bacio, Femme, Flow, Goedele, Green 2, Hemel, Kassa, LAFly, Maria, Marijke, Off The Record, Sonja, Staya Erusa en

toBe. Aan een van deze titels heeft een deskundige jury de

Communicatienieuws Bladformule Award 2008 toegekend.

Winnaar is Sonja! Juryvoorzitter

Bas Vlugt: 'We zijn bijzonder blij dat we… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 30 December 2008 op 0.00 — 1 commentaar

Even bellen met... Jan Dijkgraaf

Op 5 januari begint

Jan Dijkgraaf als hoofdredacteur van

HP/De Tijd. Grijpen wij de telefoon!

Dag Jan, hoe gaat het met je? 'Sinds ik de nodige door de apotheek verstrekte medicamenten tot me heb genomen, ben ik aan de beterende hand. Gelukkig kan ik op bed gewoon doorwerken aan de laatste loodjes van mijn

ANWB- en

Sp!ts-klussen.'

Gefeliciteerd met… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 29 December 2008 op 20.30 — Geen reacties

Even bellen met... Armel Mouqué

In de

Emerce 100 is dit jaar voor het eerste een lijst met de beste mediabureaus voor e-business opgenomen.

Mediaedge:cia staat op de eerste plaats. Grijpen wij de telefoon en bellen wij

Armel Mouqué, managing director

MEC:Interaction.

Dag Armel, gefeliciteerd! Hoe gaat het met je? 'Behalve een verkoudheidje in de laatste dagen van 2008 gaat het goed met me.'

Waarom heeft Mediaedge:cia gewonnen? 'Dat moet je… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 23 December 2008 op 11.30 — Geen reacties

Bladformule: Savvy



Titel:

SAVVY / Uitgeverij:

HUB Uitgevers / Uitgever:

Martin Smelt / Hoofdredacteur:

Mireille Rameau / Vormgeving:

Ilona Moerland,Lusan Drost,Jannemieke Duyzer, Ingeborg Claessens / Verschijnt: / Prijs:

3,95 euro / Omvang:

116 pagina's / Oplage: / 1/1 fc: / website:

www.savvymag.nl Volgende week in… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 15 December 2008 op 23.30 — Geen reacties

Even bellen met... Jan Knaap en Kees Sterrenburg



Dit jaar zijn voor het eerst in de historie van de 38-jarige MWG twee reclamemakers gevraagd om het voorzitterschap van de

MWG Congres Commissie op zich te nemen. Dat resulteerde in een ijzersterk thema -

Het Experiment, een ijzersterk programma en een ijzersterke vormgeving. Bellen wij onmiddellijk

Jan Knaap en

Kees Sterrenburg.

Dag heren, hoe gaat het? Kees Sterrenburg: 'Met Kees gaat het goed, dank je… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 15 December 2008 op 23.30 — Geen reacties

Even bellen met... Ronnie Overgoor



Blue Shots TV heeft morgen zijn eerste live-uitzending. Grijpen wij de telefoon en bellen wij oprichter

Ronnie Overgoor.

Dag Ronnie, hoe is het met je? 'Met mij is alles uitstekend, dank je.'

Wat is Blue Shots TV en waarom is het er gekomen? 'Blue Shots TV is een online TV station voor creative minded professionals. Het is geen

You Tube, maar een echt TV station met eigen programma's die in een vast ritme worden… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 9 December 2008 op 9.30 — Geen reacties

Bladformule: LAFly - Life After Football / Women

Titel:

LAFly / Uitgeverij:

Life After Football / Uitgevers:

Soufian Asafiati, Regi Blinker / Hoofdredacteur:

Esther Kreukniet / Art direction:

Jerry de Jong, Cynthia van Gorsel / Verschijnt:

twee maal per jaar / Prijs:

4,95 euro / Omvang:

148 pagina's / Oplage:

30.000 / 1/1 fc:

2750 Er zijn van die dagen dat mijn leven één groot, onzeker avontuur is. Je… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 8 December 2008 op 22.00 — Geen reacties

Even bellen met... Nursen Ech-Chammaâ



Veronica is er niet alleen voor een jong publiek maar geeft ook in de eigen organisatie jong talent ruim baan. Een van die talenten is

Nursen Ech-Chammaâ, 25 jaar en werkzaam als projectmanager bij

Veronica Holding. Grijpen wij de telefoon!

Dag Nursen, hoe gaat het met je? 'Het gaat hartstikke goed! Uitdagende werkzaamheden vliegen voorbij en ik krijg de mogelijkheid deze kansen te grijpen en zo mijn communicatiehorizon te vergroten,… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 8 December 2008 op 21.30 — Geen reacties

Even bellen met... Matthias Boswinkel

Afgelopen week verzilverde

Studio Room beide nominaties bij de

Customer Media Awards, voor inzendingen met

Centraal Beheer en

Rabobank. Volgende week kan er worden doorgeoogst bij de

Mercurs, er zijn vier nominaties voor de Studio Room producies

La Vie en Rose, LINDA. en Oog. Bellen wij onmiddellijk Studio Room directeur

Matthias Boswinkel.

Dag Matthias, waanzinnig gefeliciteerd! Hoe is… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 1 December 2008 op 22.00 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Jeroen Huijsdens: Bioscoop heeft bewezen iets te bieden wat anderen niet in huis hebben

Jeroen Huijsdens is hoofdredacteur van Holland Film Nieuws – HFM – en Filmdepot.nl en is eigenaar van Filmtaal. En sinds kort mede-uitgever van Alles is film

[Interview] Nick Kalse: Gebruikers zijn het zat om storende advertentieformaten te zien

Nick Kalse is Managing Director van Outbrain. Zijn advertentieplatform werkt met uitgevers van over de hele wereld. We spreken hem over de activiteiten van Outbrain en zijn visie op de markt

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Een kerstreview zónder supermarkten

Het is december. De warme deken van clichématige 90-secondenspots spoelt weer over je heen en je weet waar het tijd voor is: een review! Dit keer niet over de supermarkten, omdat PLUS daar zó hard domineert dat ik dat een oneerlijk vergelijk zou vinden

[Column] Deniz Alkaç: Een gezondere branche begint bij een beter verhaal

Het zijn turbulente tijden. Het vak verandert snel en dat is op veel plekken te merken. Wie de afgelopen week zijn LinkedIn opende, zag waarschijnlijk de speech van Victor Knaap voorbijkomen. Op het DeMedia100 Diner schetste hij een ietwat ongezellig toekomstbeeld van onze markt

[Column] Bas Vlugt: Welkom in het duopolie van Christian & John

Consolidatie in de Nederlandse media is niet nieuw, maar de overname van Sanoma door DPG Media is wel een heel groot hoofdstuk in dit verhaal en legt de machtsverhoudingen bloot

[Column] Michiel Rotteveel: Een pleidooi voor de mens achter de data

Ik merk dat we soms vergeten dat de data afkomstig zijn van echte mensen. Het gevaar bestaat dat we ons te veel laten leiden door de cijfers en daarmee de menselijke maat uit het oog verliezen

Jeroen Verkroost: hoe word je futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards?

Hoe word je Futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards? Luistert jouw telefoon je af? Heeft TV nog toekomst? Podcasts, is Doornroosje ontwaakt? Hoe shopt de jeugd? Wordt Alexa empathischer

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden