Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief December 2008 (10)

Bas Vlugt: Het Jaar van het Social Network

Niet eens zo heel lang geleden begon je een eindejaarscolumn met zoiets als: "Voor sukkels zoals u en ik, die op 30 december niet met hun kont in de Oostenrijkse sneeuw zitten maar gewoon aan het werk zijn..." Nu gaat dat niet meer, want met de komst van mobiel internet word je overal gelezen, van de stranden van Hawaï tot op de Zuidpool.

Dit bericht is verstuurd vanaf een I-Phone werd sinds een paar maanden terug opeens aan e-mail berichten toegevoegd. Wat betekent de… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 30 December 2008 op 0.30 — Geen reacties

Sonja wint de Communicatienieuws Bladformule Award 2008

In 2008 werden door

Communicatienieuws in de rubriek

Bladformule 14 nieuwe tijdschiften besproken:

Bacio, Femme, Flow, Goedele, Green 2, Hemel, Kassa, LAFly, Maria, Marijke, Off The Record, Sonja, Staya Erusa en

toBe. Aan een van deze titels heeft een deskundige jury de

Communicatienieuws Bladformule Award 2008 toegekend.

Winnaar is Sonja! Juryvoorzitter

Bas Vlugt: 'We zijn bijzonder blij dat we… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 30 December 2008 op 0.00 — 1 commentaar

Even bellen met... Jan Dijkgraaf

Op 5 januari begint

Jan Dijkgraaf als hoofdredacteur van

HP/De Tijd. Grijpen wij de telefoon!

Dag Jan, hoe gaat het met je? 'Sinds ik de nodige door de apotheek verstrekte medicamenten tot me heb genomen, ben ik aan de beterende hand. Gelukkig kan ik op bed gewoon doorwerken aan de laatste loodjes van mijn

ANWB- en

Sp!ts-klussen.'

Gefeliciteerd met… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 29 December 2008 op 20.30 — Geen reacties

Even bellen met... Armel Mouqué

In de

Emerce 100 is dit jaar voor het eerste een lijst met de beste mediabureaus voor e-business opgenomen.

Mediaedge:cia staat op de eerste plaats. Grijpen wij de telefoon en bellen wij

Armel Mouqué, managing director

MEC:Interaction.

Dag Armel, gefeliciteerd! Hoe gaat het met je? 'Behalve een verkoudheidje in de laatste dagen van 2008 gaat het goed met me.'

Waarom heeft Mediaedge:cia gewonnen? 'Dat moet je… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 23 December 2008 op 11.30 — Geen reacties

Bladformule: Savvy



Titel:

SAVVY / Uitgeverij:

HUB Uitgevers / Uitgever:

Martin Smelt / Hoofdredacteur:

Mireille Rameau / Vormgeving:

Ilona Moerland,Lusan Drost,Jannemieke Duyzer, Ingeborg Claessens / Verschijnt: / Prijs:

3,95 euro / Omvang:

116 pagina's / Oplage: / 1/1 fc: / website:

www.savvymag.nl Volgende week in… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 15 December 2008 op 23.30 — Geen reacties

Even bellen met... Jan Knaap en Kees Sterrenburg



Dit jaar zijn voor het eerst in de historie van de 38-jarige MWG twee reclamemakers gevraagd om het voorzitterschap van de

MWG Congres Commissie op zich te nemen. Dat resulteerde in een ijzersterk thema -

Het Experiment, een ijzersterk programma en een ijzersterke vormgeving. Bellen wij onmiddellijk

Jan Knaap en

Kees Sterrenburg.

Dag heren, hoe gaat het? Kees Sterrenburg: 'Met Kees gaat het goed, dank je… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 15 December 2008 op 23.30 — Geen reacties

Even bellen met... Ronnie Overgoor



Blue Shots TV heeft morgen zijn eerste live-uitzending. Grijpen wij de telefoon en bellen wij oprichter

Ronnie Overgoor.

Dag Ronnie, hoe is het met je? 'Met mij is alles uitstekend, dank je.'

Wat is Blue Shots TV en waarom is het er gekomen? 'Blue Shots TV is een online TV station voor creative minded professionals. Het is geen

You Tube, maar een echt TV station met eigen programma's die in een vast ritme worden… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 9 December 2008 op 9.30 — Geen reacties

Bladformule: LAFly - Life After Football / Women

Titel:

LAFly / Uitgeverij:

Life After Football / Uitgevers:

Soufian Asafiati, Regi Blinker / Hoofdredacteur:

Esther Kreukniet / Art direction:

Jerry de Jong, Cynthia van Gorsel / Verschijnt:

twee maal per jaar / Prijs:

4,95 euro / Omvang:

148 pagina's / Oplage:

30.000 / 1/1 fc:

2750 Er zijn van die dagen dat mijn leven één groot, onzeker avontuur is. Je… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 8 December 2008 op 22.00 — Geen reacties

Even bellen met... Nursen Ech-Chammaâ



Veronica is er niet alleen voor een jong publiek maar geeft ook in de eigen organisatie jong talent ruim baan. Een van die talenten is

Nursen Ech-Chammaâ, 25 jaar en werkzaam als projectmanager bij

Veronica Holding. Grijpen wij de telefoon!

Dag Nursen, hoe gaat het met je? 'Het gaat hartstikke goed! Uitdagende werkzaamheden vliegen voorbij en ik krijg de mogelijkheid deze kansen te grijpen en zo mijn communicatiehorizon te vergroten,… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 8 December 2008 op 21.30 — Geen reacties

Even bellen met... Matthias Boswinkel

Afgelopen week verzilverde

Studio Room beide nominaties bij de

Customer Media Awards, voor inzendingen met

Centraal Beheer en

Rabobank. Volgende week kan er worden doorgeoogst bij de

Mercurs, er zijn vier nominaties voor de Studio Room producies

La Vie en Rose, LINDA. en Oog. Bellen wij onmiddellijk Studio Room directeur

Matthias Boswinkel.

Dag Matthias, waanzinnig gefeliciteerd! Hoe is… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 1 December 2008 op 22.00 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

[Interviews] Video-interviews tijdens Online Radio Awards

Tijdens het symposium van de Online Radio Awards is een aantal toonaangevende sprekers geïnterviewd, onder wie Jeroen de Bakker, Kamran Ullah, Marvin Jacobs van Airborne, Elger van der Well, Wim Eikelboom Arjan Snijders en Liedewij Hentelaar

[Interview] Video-interview met Matthias Scholten, directeur FC Group (RTL Group)

Een video-interview met Matthias Scholten, directeur van FC Group, over de televisiemarkt en FC Group, de creatiepoot van RTL Group

[Interview] Video-interview met Ton Rozestraten over marktontwikkelingen en Screenforce Day

Een uitgebreid video-interview met Ron Rozestraten, voorzitter Screenforce en CCO RTL Nederland, over de televisiemarkt, ontwikkelingen en Screenforce Day

[MediaBelofte 2020] Genomineerd: Linda Mertens, oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken

Linda Mertens is oprichter en hoofdredacteur van Normaal Gesproken. Zij is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2020. Wij spreken haar

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Chapeau Chateau Meiland

Er zijn meer emoties met een negatieve connotatie dan positieve. Toch houdt men op tv vast aan een geforceerde positiviteit, tot in het absurde. Zo ontstaat een beeld dat weinig relatie kent met de werkelijkheid. Mensen kunnen zich moeilijk identificeren met anderen waarmee het alleen maar goed gaat

[Column] Jeroen Verkroost: Google als klimaathater, influencers kweken, foutste privacy policy, mediabestedingen, de beste e-mail ooit

The Polluters Project is een samenwerking van journalisten, wetenschappers en NGO’s die opgericht is om door data, onderzoek en analyse aan het licht te brengen welke grote bedrijven bewust bijdragen aan ons klimaatprobleem. Meer dan twintig The Guardian-journalisten werkten ruim zes maanden mee aan dit project

[Column] Marvin Jacobs: Generation Headphone bereik je niet meer via het scherm

Podcastluisteraars doen altijd iets anders terwijl ze luisteren: autorijden, huishoudelijke klusjes of sporten. Allemaal momenten waarop je als merk normaal gesproken geen rol van betekenis speelt

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Bold Bud, smakeloos Aegon en feel good Unox

Terwijl heel bierproducerend Nederland zich met campagnes richt op 0.0, hipster-ness of de historie van het merk, blijft er ongemerkt een vakje leeg. Het bier van nu, het bier van jou. Dat moet de strateeg hebben gedacht die Bud in Nederland mocht introduceren. En geef haar of hem eens ongelijk

[Column] Cor Hospes: Kloterige kijkcijfers

Programmamanagers, zendermanagers, marketeers... ze hangen aan het infuus van cijfers. Ze willen likes en linkjes turven, ze willen torenhoge rapporten met kijk- en luistercijfers. Ze willen weten wat hun acties en campagnes opleveren. Ze willen meten, omdat ze bang zijn dat ze het anders niet begrijpen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden