Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief December 2010 (6)

Marco Mok over direct mail in 2011

In 2011 gaat de papieren direct mail weer helemaal terugkomen. Dat zegt DM Creatieve Communicatie in Haarlem. Bellen wij directeur Marco Mok.



Dag Marco, hoe is het met je?

'Uitstekend, aan het begin van het jaar maakten we onze grote zorgen om de economie. Klanten hielden de knip dicht en er waren nauwelijks…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 29 December 2010 op 14.30 — Geen reacties

Gijsbregt Brouwer (Sport28) over Sport en Media

http://www.sportknowhowxl.nl/siteimages/main/pasfotos/GijsbregtBrouwer175_2.jpg Gijsbregt Brouwer is winnaar van de Adwards. Grijpen wij de telefoon.



Dag Gijsbregt. Gefeliciteerd! Dit is niet je eerste prijs. Begrijp ik goed dat je meervoudig Nederlands Kampioen Cross Country Skiing bent?

'Dat heb je goed begrepen. Ik heb 10 jaar in de Nederlandse langlaufselectie gezeten en de hele wereld over gereisd voor toernooien. In die tijd ben ik ook met regelmaat Nederlands Kampioen geworden.'



Hoe blij…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 20 December 2010 op 16.00 — Geen reacties

Norbert Cappetti over Heineken e-app

Heineken lanceert de Heineken e-app. Bellen wij Norbert Cappetti, senior communicatie adviseur bij Heineken Nederland en verantwoordelijk voor de PR van Heineken en Amstel.



Dag Norbert, hoe is het met je? En hoe gaat het met Heineken?

'Met mij gaat het prima, dank je. Zo…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 16 December 2010 op 16.30 — Geen reacties

Meer nieuws.

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 9 December 2010 op 11.00 — Geen reacties

Klaas Weima (Energize) over de The Network Challenge van KPN



KPN gaat de kwaliteit van social networks testen met

The Network Challenge. Dit als onderdeel van de introductie van de

iPhone 4. Een van de betrokken partijen is

Energize. Bellen wij managing director

Klaas Weima.

Dag Klaas, hoe gaat het met je? 'Goed, ik ben net getrouwd en mijn meisje is zwanger. Verder heb… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 4 December 2010 op 14.00 — Geen reacties

Jan Knaap over 100 Jaar Reclameklassiekers

Van 18 december tot en met 27 februari wordt in de Beurs van Berlage in Amsterdam de tentoonstelling

100 Jaar Reclameklassiekers gehouden. Een van de driijvende krachten achter dit initiatief van

Het ReclameArsenaal is

Jan Knaap. Grijpen wij de telefoon!

Dag Jan, hoe is het met je? 'Vol verwachting!'

Waarom deze… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 1 December 2010 op 9.00 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Jeroen Huijsdens: Bioscoop heeft bewezen iets te bieden wat anderen niet in huis hebben

Jeroen Huijsdens is hoofdredacteur van Holland Film Nieuws – HFM – en Filmdepot.nl en is eigenaar van Filmtaal. En sinds kort mede-uitgever van Alles is film

[Interview] Nick Kalse: Gebruikers zijn het zat om storende advertentieformaten te zien

Nick Kalse is Managing Director van Outbrain. Zijn advertentieplatform werkt met uitgevers van over de hele wereld. We spreken hem over de activiteiten van Outbrain en zijn visie op de markt

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Een kerstreview zónder supermarkten

Het is december. De warme deken van clichématige 90-secondenspots spoelt weer over je heen en je weet waar het tijd voor is: een review! Dit keer niet over de supermarkten, omdat PLUS daar zó hard domineert dat ik dat een oneerlijk vergelijk zou vinden

[Column] Deniz Alkaç: Een gezondere branche begint bij een beter verhaal

Het zijn turbulente tijden. Het vak verandert snel en dat is op veel plekken te merken. Wie de afgelopen week zijn LinkedIn opende, zag waarschijnlijk de speech van Victor Knaap voorbijkomen. Op het DeMedia100 Diner schetste hij een ietwat ongezellig toekomstbeeld van onze markt

[Column] Bas Vlugt: Welkom in het duopolie van Christian & John

Consolidatie in de Nederlandse media is niet nieuw, maar de overname van Sanoma door DPG Media is wel een heel groot hoofdstuk in dit verhaal en legt de machtsverhoudingen bloot

[Column] Michiel Rotteveel: Een pleidooi voor de mens achter de data

Ik merk dat we soms vergeten dat de data afkomstig zijn van echte mensen. Het gevaar bestaat dat we ons te veel laten leiden door de cijfers en daarmee de menselijke maat uit het oog verliezen

Jeroen Verkroost: hoe word je futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards?

Hoe word je Futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards? Luistert jouw telefoon je af? Heeft TV nog toekomst? Podcasts, is Doornroosje ontwaakt? Hoe shopt de jeugd? Wordt Alexa empathischer

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden