Nederlands MediaNetwerk

Blog van Bas Vlugt – Archief December 2010 (6)

Marco Mok over direct mail in 2011

In 2011 gaat de papieren direct mail weer helemaal terugkomen. Dat zegt DM Creatieve Communicatie in Haarlem. Bellen wij directeur Marco Mok.



Dag Marco, hoe is het met je?

'Uitstekend, aan het begin van het jaar maakten we onze grote zorgen om de economie. Klanten hielden de knip dicht en er waren nauwelijks…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 29 December 2010 op 14.30 — Geen reacties

Gijsbregt Brouwer (Sport28) over Sport en Media

http://www.sportknowhowxl.nl/siteimages/main/pasfotos/GijsbregtBrouwer175_2.jpg Gijsbregt Brouwer is winnaar van de Adwards. Grijpen wij de telefoon.



Dag Gijsbregt. Gefeliciteerd! Dit is niet je eerste prijs. Begrijp ik goed dat je meervoudig Nederlands Kampioen Cross Country Skiing bent?

'Dat heb je goed begrepen. Ik heb 10 jaar in de Nederlandse langlaufselectie gezeten en de hele wereld over gereisd voor toernooien. In die tijd ben ik ook met regelmaat Nederlands Kampioen geworden.'



Hoe blij…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 20 December 2010 op 16.00 — Geen reacties

Norbert Cappetti over Heineken e-app

Heineken lanceert de Heineken e-app. Bellen wij Norbert Cappetti, senior communicatie adviseur bij Heineken Nederland en verantwoordelijk voor de PR van Heineken en Amstel.



Dag Norbert, hoe is het met je? En hoe gaat het met Heineken?

'Met mij gaat het prima, dank je. Zo…

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 16 December 2010 op 16.30 — Geen reacties

Meer nieuws.

Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 9 December 2010 op 11.00 — Geen reacties

Klaas Weima (Energize) over de The Network Challenge van KPN



KPN gaat de kwaliteit van social networks testen met

The Network Challenge. Dit als onderdeel van de introductie van de

iPhone 4. Een van de betrokken partijen is

Energize. Bellen wij managing director

Klaas Weima.

Dag Klaas, hoe gaat het met je? 'Goed, ik ben net getrouwd en mijn meisje is zwanger. Verder heb… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 4 December 2010 op 14.00 — Geen reacties

Jan Knaap over 100 Jaar Reclameklassiekers

Van 18 december tot en met 27 februari wordt in de Beurs van Berlage in Amsterdam de tentoonstelling

100 Jaar Reclameklassiekers gehouden. Een van de driijvende krachten achter dit initiatief van

Het ReclameArsenaal is

Jan Knaap. Grijpen wij de telefoon!

Dag Jan, hoe is het met je? 'Vol verwachting!'

Waarom deze… Doorgaan

Toegevoegd door Bas Vlugt op 1 December 2010 op 9.00 — Geen reacties

Interviews

[Startup Interview] Myron Leskiv, CEO, Atama.AI, Netherlands

Atama A.I is a Netherlands startup that develops Artificial Intelligence-based trading algorithms for financial markets informed by years of research and development. It uses over 170 technical indicators and trained and back-tested millions of times to predict where the markets will go.

[Interview] Sjoerd van der Meijden over de verbrede scope van [M]media

Sjoerd van der Meijden is Director Sales & Business Development bij [M]media, voorheen Mannenmedia. Waar het bedrijf zich eerst alleen op de doelgroep mannen richtte, is daar verandering in gekomen

[Interview] Sonja Barentsen over het festival Film by the Sea

Als eerste grote filmfestival sinds de uitbraak van het coronavirus start Film by the Sea vanaf 11 september 2020. We spraken met Sonja Barendse, hoofd communicatie bij Film by the Sea

[Interview] Georgette Schlick over Fremantle, drama maken in coronatijd en de functie van publiek

Georgette Schlick is CEO van tv-productiebedrijf Fremantle in Nederland en België. Ze vertelt onder meer over het maken van televisieshows in coronatijd en de rol van publiek bij de opnames

[Interview] Ton Rozestraten over Ad Alliance

Per 1 januari 2020 zijn de salesactiviteiten van Adfactor, BrandDeli, RTL en Triade Media ondergebracht in Ad Alliance. CEO is Ton Rozestraten. Het eerste interview over Ad Alliance geeft hij aan Nederlands MediaNetwerk

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Het internet gaat ten onder, maar we kunnen eraan verdienen!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Analyse your competitors content

This is so obvious and simple, yet actually never done by anybody. General benchmark, give or take, about 50 percent of your www traffic comes from SEO. Or should come from SEO

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: First Saturdays van NRMA

Iedereen herkent de beelden van vorig jaar met de bosbranden in Australië, en ook recenter aan de westkust van de Verenigde Staten; miljarden dieren ontheemd en gestorven, huizen en wijken vernietigd en grote groepen mensen die geen onderkomen meer hebben of zelfs het leven hebben gelaten

[Column] Joris van Lierop: Het blijft toch je kind, of niet dan?

Het is alweer een tijd geleden dat ik mijn laatste bijdrage schreef op deze plek. En hoewel ik het schrijven met veel plezier doe, was er toch een drempel die me een tijdje van de typemachine weghield

Jeroen Verkroost: The future is going to be weird. Featuring: Tesla, Neurochips, Robots, Cookies, TikTok, Satelliet

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden