Nederlands MediaNetwerk

Blog van Richard otto – Archief December 2012 (4)

Mobile Marketing verwachtingen en trends 2013

De afgelopen dagen geven veel websites een terugblik op 2012. In dit artikel kijk ik alvast vooruit wat we op gebied van Mobile Marketing  in 2013 kunnen verwachten.

 
Mobile Commerce gaat eindelijk los
Bij KLM komt al 5% van de omzet via het mobiele kanaal, Wehkamp doet 15%,  Center Parcs zo'n 10% en Bol.com reeds enkele procenten. Ook het mobiel bankieren is groeiende. Zo gebruiken 1,2 miljoen ING klanten  inmiddels de verschillende apps…
Doorgaan

Toegevoegd door Richard otto op 29 December 2012 op 12.00 — Geen reacties

mypassbook.nl rolt Apple’s Passbook verder uit in Nederland



Vorige maand is het nieuwe Passbook initiatief mypassbook.nl gestart. In nog geen twee weken tijd werd de website 25.000 maal bezocht, zijn er meer dan 10.000 Passbook coupons gedownload en is het momenteel het snelst groeiende coupon plaform van Nederland.  Nieuwe klanten, maar ook nieuwe features volgen.

Meer dan…

Doorgaan

Toegevoegd door Richard otto op 20 December 2012 op 13.25 — Geen reacties

Onderzoek: ‘58% van de mobiele bureaus is zelf niet mobiel’

[PERSBERICHT] 

MobileMarketing.nl heeft 200 mobiele bureaus onder de loep genomen en gekeken of zij zij zelf wel een mobiele website of in ieder geval een voor mobiel geoptimaliseerde website hebben.



Richard Otto (oprichter van MobileMarketing.nl) “Ik geloof in het ‘Eat your own dog food’-principe. Het is eigenlijk bizar dat veel…

Doorgaan

Toegevoegd door Richard otto op 17 December 2012 op 10.07 — Geen reacties

mypassbook.nl lanceert eerste passbook coupon platform van Nederland



Vandaag is het passbook-initiatief mypassbook.nl gelanceerd. mypassbook.nl is het eerste consumentenplatform in Nederland waar alle passbook coupons op een plek te vinden zijn.  Het biedt passbook kortingen bij oa ANWB, Kijkshop, Hunkemöller, Scheer en Foppen,  Marlies Dekkers, maar ook lokale winkels zijn op mypassbook.nl te vinden. Bestaande Passbook kortingscoupons…

Doorgaan

Toegevoegd door Richard otto op 3 December 2012 op 13.28 — Geen reacties

Interviews

[Interview] Paul Römer namens VCR over gewenste vergunningsverlenging: "nood is hoog"

Net als andere sectoren heeft de radiosector een moeilijke tijd als gevolg van de coronacrisis. Nederlands MediaNetwerk sprak met Paul Römer, voorzitter van de VCR over de frequentieproblematiek en de toekomst

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone-clipboard uit? Hoe ziet de wereld eruit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden