Nederlands MediaNetwerk

De blog van Xaviera Ringeling (5)

Voorspel mee voor 2010, stuur je video in

We gaan weer richting het einde van het jaar. De tijd is snel gegaan en er zijn weer allerlei spannende dingen gebeurd. Vorig jaar heb ik aan het einde van het jaar een groot voorspellingsdocument gemaakt samen met mijn collega’s. Erg leuk om terug te zien. Dit jaar willen we weer iets leuks doen, maar dit keer willen we jou uitnodigen om mee te doen.



Wat zijn we van plan?

We willen graag samen met jou een co-created… Doorgaan

Toegevoegd door Xaviera Ringeling op 10 November 2009 op 22.30 — Geen reacties

Bloggen voor Newbies

Natuurlijk heb jij allang een blog. Dit artikel is dan ook niks voor jou. Gewoon overslaan. Maar voor de mensen die nog niet bloggen, heb ik wat blogtips op een rijtje gezet. En wie weet, als doorgewinterd blogger heb je misschien ook nog wel wat aan mijn tips.

Lees verder

Toegevoegd door Xaviera Ringeling op 1 November 2008 op 10.59 — Geen reacties

Virtuele warmte

Virtuele warmte. De eerste keer dat ik de term voorbij hoorde gaan, dacht ik Getverrr wat is dat voor een natte wind. Inmiddels ben ik om. Virtuele warmte is helemaal hot (pardon the pun). Maar wat is virtuele warmte eigenlijk en hoe kan je er vandaag nog voor zorgen dat jouw site warm aandoet?



Bij de bakker

Het is zaterdagmorgen. Je hebt nog niet ontbeten want er was geen kruimel brood meer te vinden thuis. Met je zaterdagkloffie aan en een beetje verwaaid hoofd loop je even… Doorgaan

Toegevoegd door Xaviera Ringeling op 21 Oktober 2008 op 13.05 — Geen reacties

Weg met de webredacteur

Ja, weg met de webredacteur. Want wat doet de webredacteur nou eigenlijk? Dat teksten compact en helder moeten zijn, dat er met tussenkopjes moet worden gewerkt en opsommingen, dat de lezer moet worden geboeid en verleid tot een bepaalde actie (het kopen van een product, het afnemen van een dienst), staat vast. Maar geldt dat feitelijk niet voor elk soort tekst en voor elk type medium?



Lees verder op… Doorgaan

Toegevoegd door Xaviera Ringeling op 20 Oktober 2008 op 23.51 — 1 commentaar

Rare ontwerpregels

Zelf ben ik een belabberde ontwerper. Wel een eerlijke zoals je ziet, maar daar koop je weinig voor. Maar als ik eenmaal aan het ontwerpen sla, dan gelden er strikte regels.

Lees verder op Contentgirls

Toegevoegd door Xaviera Ringeling op 20 Oktober 2008 op 23.40 — Geen reacties

Interviews

[Startup Competitie] Tim van der Bilt over Maze-One

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Tim van der Bilt van Maze-One

[Startup Competitie] Rens Plandsoen over We All Ride

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Rens Plandsoen van We All Ride

[Interview] Anke van Diejen en Noortje van de Sande over Picl

Picl is een online filmhuis, een streamingdienst waarbij mensen thuis filmhuisfilms kunnen bekijken. Nederlands MediaNetwerk spreekt met oprichters Anke van Diejen en Noortje van de Sande

[Startup Competitie] Ronald van Proosdij over Studenten Film Crew

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Ronald van Proosdij van Studenten Film Crew

[Cross Media Vrouw] Dolly van den Akker (MPG.): Ons hoofddoel is engagement van consumenten met merken

Dolly van den Akker is de Managing Director MPG.Group en CEO van MPG. Nederland. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Redt streaming de muziekbusiness? Wil de consument Netflix, Disney, Prime én HBO?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Machiel Verkuyl: Is reclame zinloos?

Als een voorbijganger roept dat reclame zinloos is, zet dat Machiel Verkuyl aan het denken. Heeft die man gelijk?

[Column] Femke Leemeijer: Het merk LINDA.

Lang geleden heb ik me al eens verbaasd over de rek die er in het merk LINDA. bleek te zitten: van trendy stijlicoon tot (sorry) burgerlijke kneuterigheid en van taboedoorbreker tot comédienne - niets was te gek

Jeroen Verkroost: Hoe gaat Amazon Nederland veroveren? Hoe werken kijkcijfers? Wie wint het nieuws?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Vue begrijpt het niet, Basic-Fit wel en Swiss Sense hoopt op wonderen

In plaats van lokaal x actueel x content x kort kiest Vue Cinemas voor breed x branchebreed x zenden x lang. Gaap

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden