Nederlands MediaNetwerk

Blog van Karin van Geelen – Archief September 2012 (1)

De dunne scheidslijn tussen integer en gezellig

Voor een journalist is er een duidelijke scheidslijn tussen journalistiek en commercie. Enerzijds de vrije nieuwsgaring, anderzijds de betaalde informatie. Voor een PR-professional is die scheiding er ook. Het doel van een integere PR-man of –vrouw is eerlijke informatie over een organisatie of bedrijf verspreiden. Soms kies je voor een advertentie, advertorial of een ingezonden artikel soms voorzie je een journalist van relevante informatie of gesprekspartner voor een artikel. Ik merk in de…

Doorgaan

Toegevoegd door Karin van Geelen op 6 September 2012 op 16.33 — Geen reacties

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden