Nederlands MediaNetwerk

The voice of Holland-kijker wordt zelf coach dankzij nieuwe app

Vandaag lanceert Vodafone Nederland in samenwerking met RTL Digital, Talpa Digital en IceMobile The voice of Holland ThuisCoach, een gratis app voor iPhone en Android. De ThuisCoach app is vanaf vandaag te downloaden. Vanuit de huiskamer kunnen spelers hun kwaliteiten als coach bewijzen. Voorafgaand en zelfs tijdens de uitzendingen van The Blind Auditions, The Battle en The voice of Holland LIVE kunnen spelers laten zien dat ze de beste ThuisCoach van Nederland zijn en kans maken op twee jaar gratis mobiel bellen en internetten met Vodafone.

Voorafgaand aan elke uitzending van The Blind Auditions voorspellen de spelers welke talenten doorgaan naar The Battle. Men krijgt elke week al vóór de uitzending een aantal fragmenten te horen van de talenten. Na deze geluisterd te hebben, moet de speler per fragment besluiten om de I WANT YOU knop te gebruiken en hiermee voorspellen of het betreffende talent doorgaat.

Net zoals de coaches in The voice of Holland krijgen ook de spelers de talenten natuurlijk niet te zien, en kan de keuze achteraf niet veranderd worden. Hoe beter de voorspelling, hoe meer punten er dus gescoord worden. Ook tijdens de uitzendingen kan er live meegespeeld worden. Elke week moeten spelers van The voice of Holland Thuiscoach raden in welk team het talent terecht komt. Zullen Nick en Simon drukken, Angela, VanVelzen, Marco Borsato, of draait er misschien geen enkele stoel om? Bij elke goede keuze krijgt de speler extra punten. Ook met The Battle en The voice of Holland LIVE kan er voor- en tijdens de uitzending meegespeeld worden. Welke games er dan gespeeld kunnen worden, wordt in de komende weken bekend gemaakt.

Voor alle ThuisCoach-spelers heeft Vodafone een aantal prijzen ter beschikking gesteld. Er is een hoofdprijs van twee jaar lang gratis mobiel bellen en internetten met Vodafone inclusief een Samsung Galaxy S II. Ook maken spelers kans op 20 keer 2 tickets voor The voice of Holland LIVE, 4 keer een Galaxy Tab 10.1, 4 keer een Galaxy S II en 5 keer een Galaxy Y.

www.vodafone.nl

www.rtl.nl

Weergaven: 130

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] John Olivieira over de Publieke Omroep Amsterdam, orde op zake stellen en klaar zijn voor de toekomst

John Olivieira is zelfstandig strategic business consultant. Eerder was hij onder meer algemeen directeur van de Publieke Omroep Amsterdam. Op de bank bij Bas Vlugt vertelt hij over zijn werk voor de Publieke Omroep Amsterdam en andere uitdagingen

[Interview] Henk Jan van Neerbos over opening Kinepolis-bioscoop in Haarlem Schalkwijk

Kinepolis heeft op 8 oktober 2020 een bioscoop geopend in de Haarlemse wijk Schalkwijk, waar het winkelcentrum wordt herontwikkeld. We spraken met Henk Jan van Neerbos, theatermanager van Kinepolis Haarlem

[Interview] Hanna Verboom: Spreading great stories is de missie van Cinetree

Het on-demandfilmplatform Cinetree bestaat zes jaar. Opgezet vanuit een passie voor het willen brengen van mooie verhalen via films, heeft Hanna Verboom haar droom werkelijkheid gemaakt. We spraken met deze oprichtster van het platform

[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest

Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame

[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolf Weverink over taalgebruik in pitches, trainingen en tegengif

Dolf Weverink is uitgever, tekstschrijver, columnist en schrijfcoach. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over taal, zijn uitgeverij en de medische thriller Antidotum

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Dom en dommer

In de steeds zichtbaardere strijd tegen nepnieuws en taps toelopende informatiefuiken is een initiatief van D66, de partij van ja zeggen maar nee doen, en twijfelpartij CDA gelanceerd

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Help content for hot leads and short sales

Help content claims your leadership par excellence. If you show-and-tell your pride and passion for what you do, and know how to do this in an informative and functional way, you proof that know what you are doing. And that’s (part of) being a leader

[Column] Paola Cassone: Wat ons blij maakt tijdens de coronacrisis

Alle beetjes helpen in deze sombere tijden: daarom heb ik het Ipsos Global Happiness 2020 onderzoek gelezen, waarin voor het eerst Nederland ook wordt gemeten, samen met 26 andere landen

[Column] Dolly van den Akker: Contentmarketing begint nooit met content

Merken zien steeds beter in dat relevante content het verschil maakt in het leggen van echt en langdurig contact met consumenten. Zeker nu consumenten earned media en owned kanalen als betrouwbaarder ervaren dan paid media

Jeroen Verkroost: Among Us, Netflix, Formule 1, Guidinc, Fabeltjesfuik en Mario Kart Home

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden