Nederlands MediaNetwerk

Communicatienieuws publiceert een serie interviews met bureaus buiten de Randstad. Vandaag bellen wij Otto van de Sanden, directeur van Attacom in Tilburg.
Dag Otto, hoe is met je? 'Met mij is het prima. En met Attacom ook. Lekker druk. We hebben sinds een paar maanden een nieuwe website met een leuk,
eigen filmpje. We hebben net een pitch gewonnen van een grote overheidsorganisatie. Er liggen allerlei offerte aanvragen. Van organisaties in de techniekbranche tot grote financiële instellingen. Kortom: het gaat goed!'
Wat voor bureau is Attacom? 'We zijn gespecialiseerd in jongerencommunicatie. Jongeren staan de hele dag door bloot aan tal van prikkelingen. Via MSN, mobiele telefoon, e-mail, internet, SMS, Youtube en TMF. De belevingswereld van jongeren verandert snel. Attacom zorgt er voor dat de boodschap van een organisatie tóch tussen hun oren komt. Dat doen we door ze zelf uitgebreid te laten meedenken en doen. Zowel in de conceptfase als bij de uitwerking van communicatiemiddelen.'
Hoe ziet het zakelijke landschap er in Tilburg en omstreken uit? 'Heel divers. Tilburg is van oudsher een industriestad, het Rotterdam van het Zuiden. Maar dat beeld verandert. Het is ook een studentenstad. De stad van De Pont en Popcentrum 013. De stad bruist van het creatieve en slimme talent. De gemeente gaat daar goed in mee. Er kan hier veel. Een goed voorbeeld daarvan is Villamedia. Dat is het pand waar wij met zo’n vijfentwintig andere bedrijven gevestigd zijn. Stuk voor stuk professionele clubs op het gebied van communicatie en multimedia. We werken veel en vaak met elkaar samen.'
Wie zijn de grootse adverteerders in de regio en wie zijn jullie belangrijkste klanten? 'Al onze klanten zijn belangrijk. We zijn actief in Tilburg, maar doen vooral veel voor regionale en landelijke overheidsorganisaties. Denk aan ministeries, provincies, scholen en onderwijsinstellingen. Ook arbeidsmarktcommunicatie richting jongeren beslaat een groot deel van het werk. De grotere bedrijven in Tilburg zijn Fuji, Interpolis en Borstlap. Ons zusterbedrijf
Textuur werkt veel voor financiële dienstverleners als Interpolis en Achmea, het ministerie LNV en bouwconcern Heijmans.'
Wat is het laatste nieuws? 'We ontwikkelen op dit moment verschillende grote communicatieconcepten. Het zijn landelijke en langdurige projecten waarin we helemaal ons ei kwijt kunnen. Daar kan ik nu nog niet te veel over vertellen. Bel binnenkort eens terug, zou ik zeggen!'
www.attacom.nl

Weergaven: 343

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Sonja Barentsen over het festival Film by the Sea

Als eerste grote filmfestival sinds de uitbraak van het coronavirus start Film by the Sea vanaf 11 september 2020. We spraken met Sonja Barendse, hoofd communicatie bij Film by the Sea

[Interview] Georgette Schlick over drama maken in coronatijd, de functie van publiek en meer

Georgette Schlick is CEO van tv-productiebedrijf Fremantle in Nederland en België. Ze vertelt onder meer over het maken van televisieshows in coronatijd en de rol van publiek bij de opnames

[Interview] Ton Rozestraten over Ad Alliance

Per 1 januari 2020 zijn de salesactiviteiten van Adfactor, BrandDeli, RTL en Triade Media ondergebracht in Ad Alliance. CEO is Ton Rozestraten. Het eerste interview over Ad Alliance geeft hij aan Nederlands MediaNetwerk

[Marketing Report Radio] Dave Minneboo en Robert Bernink over 15 jaar Qmusic en radio bij corona

Dave Minneboo is programmadirecteur van Qmusic en Robert Bernink is directeur entertainment bij DPG Media. De twee kwamen bij Marketing Report Radio vertellen over het aankomende jubileum en werken in coronatijd

[Interview] Joost Geurtsen (Insight TV): ‘Wij nemen de kijkers mee op avontuur’

Joost Geurtsen is Head of Global Brand Partnerships bij Insight TV, de online televisiezender met een breed aanbod voor onder meer millennials. We spreken hem over zijn bedrijf

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Het internet gaat ten onder, maar we kunnen eraan verdienen!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Analyse your competitors content

This is so obvious and simple, yet actually never done by anybody. General benchmark, give or take, about 50 percent of your www traffic comes from SEO. Or should come from SEO

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: First Saturdays van NRMA

Iedereen herkent de beelden van vorig jaar met de bosbranden in Australië, en ook recenter aan de westkust van de Verenigde Staten; miljarden dieren ontheemd en gestorven, huizen en wijken vernietigd en grote groepen mensen die geen onderkomen meer hebben of zelfs het leven hebben gelaten

[Column] Joris van Lierop: Het blijft toch je kind, of niet dan?

Het is alweer een tijd geleden dat ik mijn laatste bijdrage schreef op deze plek. En hoewel ik het schrijven met veel plezier doe, was er toch een drempel die me een tijdje van de typemachine weghield

Jeroen Verkroost: The future is going to be weird. Featuring: Tesla, Neurochips, Robots, Cookies, TikTok, Satelliet

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden