Nederlands MediaNetwerk

BNN: Ledenwerfcampagne Koop Dit, Word Lid van start

BNN wil doorgroeien! BNN heeft meer ideeën en wil meer programma’s maken dan op dit moment als B-omroep mogelijk is. Daarom zet BNN zichzelf vanaf vandaag te koop. Met de ledenwerfcampagne ‘Koop Dit, Word Lid’ kan iedereen, door lid te worden voor € 5,73 per jaar, een stukje van BNN en haar programma’s kopen.

In de ledenwerfcampagne verkoopt Sophie zichzelf, Filemon zijn nier, Eddy zijn gastvrijheid en verkopen Dennis en Nicolette BNN-pillen. BNN-voorzitter Patrick Lodiers zet zelfs zijn bloedeigen moeder in de verkoop. “Met deze overdrachtelijke cadeaus willen we laten zien hoe ver we willen gaan voor nieuwe leden; we verkopen onze ziel en zaligheid. En dat is nodig: we zitten aan ons plafond. Er is voor BNN te weinig ruimte om te vernieuwen of om grenzen te verleggen. En dat is juist waar we goed in zijn en waar behoefte aan is,” aldus Patrick Lodiers. “Bovendien zijn jongeren in het huidige publieke bestel nog steeds zwaar ondervertegenwoordigd. BNN is de enige publieke omroep die zich exclusief op jongeren richt, op radio, TV en internet. Alle andere omroepen doen het ‘erbij’ en richten zich eigenlijk op 40+. Daar moet verandering in komen. Als er meer evenwicht in de programmering van de publieke omroep komt, zullen ook meer jongeren de weg naar de publieke omroep weten te vinden.”

Natuurlijk kunnen nieuwe leden ook een heleboel échte BNN-cadeaus in de wacht slepen. Op bnntekoop.nl is van alles te koop voor € 5,73: van BNN-vloerbedekking met echtheidscertificaat tot Lama-DVD’s. En van een origineel Spuiten en Slikken T-shirt tot Try Before You Die condooms.

BNN haalt de komende weken werkelijk alles uit de kast om heel Nederland te bereiken. Naast posters, banners, advertenties en radio- en TV-spots, trekt BNN met de BNN Winkelwagen het land in, wordt er een eigen winkel in de fashion factory outlet Batavia Stad geopend en is het Veronica Magazine gekaapt. In dit nummer bepalen de BNN’ers de inhoud van het blad. Tijdens de campagne staan er iedere week weer ludieke acties op stapel, waarbij de BNN-site een belangrijke rol speelt.

BNN is op dit moment met 226.000 leden een B-omroep en heeft 50% van de zendtijd en middelen die een A-omroep heeft. Op 6 september aanstaande bestaat BNN 10 jaar.

www.bnn.nl

Weergaven: 39

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Paul Römer namens VCR over gewenste vergunningsverlenging: "nood is hoog"

Net als andere sectoren heeft de radiosector een moeilijke tijd als gevolg van de coronacrisis. Nederlands MediaNetwerk sprak met Paul Römer, voorzitter van de VCR over de frequentieproblematiek en de toekomst

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone-clipboard uit? Hoe ziet de wereld eruit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden