Nederlands MediaNetwerk

Vernieuwde Speurders.nl met zoekturbo gaat helpen met vinden

Vandaag introduceert Speurders.nl haar nieuwe site. Dankzij innovatieve zoektechnieken ontwikkelt Speurders.nl zich tot een zoekassistent. Mensen kunnen nu makkelijker precies vinden wat ze zoeken in het groeiende aanbod van tweedehands en nieuwe producten. De nieuwe ZoekTurbo springt hierbij het meest in het oog. Als een product niet wordt aangeboden, dan blijft deze zoekassistent voor je verder zoeken.

Speurders.nl neemt afstand van de traditionele vraag- en aanbodsites die zich alléén richten op de grootte van het aanbod. Bezoekers kunnen op de nieuwe site makkelijker vinden wat ze zoeken in het groeiende aanbod. Op basis van specifieke kenmerken kan de bezoeker zijn zoekopdracht gedetailleerd plaatsen, waarna de zoektocht kan beginnen.

De vernieuwde site is gebruiksvriendelijker geworden, waarin het vinden voorop staat. Het is bijvoorbeeld mogelijk voor een gebruiker om alleen advertenties van particulieren te bekijken en de zakelijke advertenties buiten beschouwing te laten. Advertenties kunnen door gebruikers worden bewaard waarna deze vervolgens kunnen worden vergeleken. Dit wordt ook makkelijker door het gebruik van meer en grotere foto’s op de site, maar er zijn nog meer handige hulpmiddelen om het zoekproces te vereenvoudigen.

De ZoekTurbo, de nieuwe tool van Speurders.nl, blijft het gehele aanbod van Speurders.nl doorzoeken ook als de gebruiker op dat moment niet op de site is. Als een advertentie is geplaatst die voldoet aan de zoekopdracht waarschuwt de Zoekturbo de gebruiker meteen, waardoor een gebruiker nooit meer een advertentie hoeft te missen. Dit vergroot dus de kans dat een gebruiker ook echt vindt wat hij zoekt.

Om de gebruiker een zo compleet mogelijk aanbod te bieden, is het vanaf nu mogelijk voor webwinkeliers en andere grote aanbieders een koppeling te maken met Speurders.nl. Hierdoor krijgt de gebruiker toegang tot een zo compleet mogelijk aanbod van gebruikte én nieuwe artikelen.

“Door de toename van webwinkels op het internet is het aanbod explosief gegroeid. Maar dat leidt niet automatisch tot sneller succes”, legt Leon Kramer, directeur Speurders.nl uit. “Mensen een miljoen zoekresultaten geven is niet moeilijk, maar wij willen net een stapje verder gaan. Wij geven je er liever maar één, maar dan wel precies dat wat je zoekt en liever nog iets beter.”

Het plaatsen van advertenties is binnen de vernieuwde website ook makkelijker geworden en is nog steeds in alle rubrieken gratis. “Het is belangrijk dat kopers en verkopers elkaar weten te vinden. Dat is precies de rol voor Speurders.nl, want vinden is ons vak.” aldus Kramer.

beta.speurders.nl

Weergaven: 105

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Paul Römer namens VCR over gewenste vergunningsverlenging: "nood is hoog"

Net als andere sectoren heeft de radiosector een moeilijke tijd als gevolg van de coronacrisis. Nederlands MediaNetwerk sprak met Paul Römer, voorzitter van de VCR over de frequentieproblematiek en de toekomst

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone-clipboard uit? Hoe ziet de wereld eruit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden