Nederlands MediaNetwerk

Communicatienieuws publiceert een serie interviews met bureaus buiten de Randstad. Vandaag bellen wij Barry Porsius, directeur van
Ons Hoofdkwartier in
Lelystad.
Dag Barry, hoe is met je? 'Met mij, en het bureau gaat het goed. We staan gevoelsmatig op het gebied van strategie, creatie en klanten aan de vooravond van een doorbraak naar een hoger niveau. Een en ander zijn we al lange tijd mee bezig en hebben er alle schijn van de juiste kant op te gaan vallen.'
Wat voor bureau is Ons Hoofdkwartier? 'Een specialist op het gebied van challangermarketing. Qua mentaliteit; Wij zijn vernieuwend, een perfectionist, relativerende humor, eerlijk, man een man woord een woord, polderse nuchterheid en net als ingenieur Lely rebels. Qua werk; Less is more, eenvoud tot de kern, resultaatgericht, verrassend, slim en gespecialiseerd in het creëren van (veel) impact met een relatief beperkt budget. We trekken je merk uit de klei - spreekwoordelijk.'
Hoe ziet het zakelijke landschap er in Lelystad en omstreken eruit? 'Vanuit Lelystad ligt er een heel groot gebied binnen handbereik - ongeveer een uurtje rijden. Als je echt kijkt binnen Lelystad, dan is de conclusie dat de stad zich zakelijk positief ontwikkelt met onder andere nieuwe bedrijfterreinen, ontwikkeling van de kust, Airport Lelystad en een groot logistiek overslag centrum.'
Wie zijn de grootse adverteerders in de regio en wie zijn jullie belangrijkste klanten? 'Adverteerders zou ik niet weten, vind ik vanuit Ons Hoofdkwartier ook niet belangrijk om te weten. Onze kwaliteiten en toegevoegde waarde uiten zich op andere manier bij onze klanten. Al onze klanten zijn belangrijk voor ons, en dat is geen commercieel bullshitpraatje. De deur staat altijd open voor bedrijven welke opzoek zijn naar een nieuw bureau. Maar we zijn selectief voor wie we ook echt aan het werk gaan. Maar als we gaan, gaan we ook met het hele bedrijf vol gas, en dat levert de klant vaak veel op! Daar moet je tegen kunnen.'
Wat is het laatste nieuws? 'We zitten midden in een aantal interessante pitches. Daar kan ik je wellicht snel meer over vertellen.'
www.onshoofdkwartier.nl Bureaus buiten de Randstad melden zich voor deze rubriek aan bij
Bas Vlugt

Weergaven: 418

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] John Olivieira over de Publieke Omroep Amsterdam, orde op zake stellen en klaar zijn voor de toekomst

John Olivieira is zelfstandig strategic business consultant. Eerder was hij onder meer algemeen directeur van de Publieke Omroep Amsterdam. Op de bank bij Bas Vlugt vertelt hij over zijn werk voor de Publieke Omroep Amsterdam en andere uitdagingen

[Interview] Henk Jan van Neerbos over opening Kinepolis-bioscoop in Haarlem Schalkwijk

Kinepolis heeft op 8 oktober 2020 een bioscoop geopend in de Haarlemse wijk Schalkwijk, waar het winkelcentrum wordt herontwikkeld. We spraken met Henk Jan van Neerbos, theatermanager van Kinepolis Haarlem

[Interview] Hanna Verboom: Spreading great stories is de missie van Cinetree

Het on-demandfilmplatform Cinetree bestaat zes jaar. Opgezet vanuit een passie voor het willen brengen van mooie verhalen via films, heeft Hanna Verboom haar droom werkelijkheid gemaakt. We spraken met deze oprichtster van het platform

[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest

Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame

[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolf Weverink over taalgebruik in pitches, trainingen en tegengif

Dolf Weverink is uitgever, tekstschrijver, columnist en schrijfcoach. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over taal, zijn uitgeverij en de medische thriller Antidotum

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Journalistiek, iPhones, Hype Cycle, Release je eigen Muziek en Test Jezelf!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Erwin Fisser: Wat er mankeert aan alleen samen

Bij de lancering van de meest besproken app sinds Pokémon Go, de Coronamelder, zag ik dat de volgende pay-off Alleen samen krijgen we corona onder controle nog steeds wordt gebruikt

Jeroen Verkroost: Over platencontracten, Facebook en Crocs

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: What big brands can learn from a small retailer

Aim to make the best better and invite your customer in your process. How a local retail shop thrives in a very competitive market

[Column] Machiel Verkuyl: Breek uit je eigen bubbel!

Veel mensen in mijn omgeving hebben The social dilemma gekeken, de documentaire op Netflix over social media. Het was voor mij geen onthulling van Bijbelse proporties, veel van de conclusies kennen we wel. Herkenbaar was het zeker. Ik miste in de documentaire een tegenwoord, een ander perspectief

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden