Nederlands MediaNetwerk

De kans is reëel dat u een dezer dagen de Jan Smit Krant in de bus krijgt of misschien hééft u hem zelfs al gekregen. Bellen wij
Leon Hauzer van
LIV Media.
Dag Leon, hoe is het met je? 'Ronduit fantastisch, kan niet beter. En met jou dan?'
Ook tamelijk geweldig, dank je. Wat doet LIV Media? 'LIV Media is de uitgeverstak van LIV Groep en creëert op basis van de doelgroep van de cliënt passende communicatiemiddelen in de vorm van printmedia. Hier vallen de content gerelateerde huis-aan-huisspecials van Jan Smit, Bevrijdingspop 2008, Volkstheater Frans Boermans en verschillende uitgaven van regionale woonaanbod kranten onder. LIV Media beschikt over een eigen studio - LIV Creatie - en de juiste afzetkanalen, waardoor het gehele proces vanaf de invulling van een concept tot en met de verspreiding voor klanten wordt uitgevoerd.'
De Jan Smit Krant. Vertel alles! 'De Jan Smit Krant is door LIV Media in samenwerking met Volendam Music geïntroduceerd als marketingmiddel om het imago van Jan Smit te versterken. Het is de bedoeling om op deze manier meer bekendheid voor de
Jan Smit Komt Naar Je Toe Tour te verwerven op landelijk - Jan Smit komt met eigen krant! - en regionaal - info over de tour - niveau. Vanaf halverwege september 2009 worden er 1,3 miljoen Jan Smit kranten huis-aan-huis verspreid in de twaalf steden waar de
Jan Smit Komt Naar Je Toe Tour plaatsvindt. Elke plaats heeft zijn eigen editie, met up-to-date informatie over de tour, Jan Smits zijn actuele bezigheden, interviews met BN'ers over Jan, en leuke weetjes. Wij noemen het daarom ook geen huis-aan-huis krant meer, maar een huis-aan-huisspecial. De special is op deze manier een goed marketing instrument, en geeft een nieuwe dimensie aan de reeds bestaande huis-aan-huisbladen die vol staan met reclame-uitingen. De special biedt interessante mogelijkheden om op een gerichte en in verhouding goedkope wijze een specifieke doelgroep te bereiken. Doordat de special duidelijk communiceert over het thema, is de impact onder de doelgroep groot. LIV Media is op deze manier als eerste een unieke samenwerking aangegaan, die bewijst dat print media in de vorm van een huis-aan-huis special succesvol is om veel mensen te informeren en interesseren voor evenementen, festivals, concerten en andere producten en/of diensten. Jan Smit heeft deze kans als eerste Bekende Nederlander opgepakt op advies van LIV Media, en maakt gebruik van de mogelijkheden van de huis-aan-huis special tijdens zijn grootste promotiecampagne ooit.
Hoe kijk je naar de huidige financiële crisis? 'Niet echt iets om met plezier naar te kijken. Het rommelt behoorlijk. Rust bewaren en vooruit kijken. Tenslotte is mij altijd verteld dat beleggen een lange termijn bezigheid is en tenslotte schuilt er achter ieder probleem ook weer een nieuwe kans. '
Wat is het laatste nieuws? 'De eerste metingen aangaande de respons op de Jan Smit Krant hebben we ontvangen en deze zijn zeer positief.'
www.liv-groep.nl

Word voor het betere netwerkgebeuren lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Weergaven: 162

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Paul Römer namens VCR over gewenste vergunningsverlenging: "nood is hoog"

Net als andere sectoren heeft de radiosector een moeilijke tijd als gevolg van de coronacrisis. Nederlands MediaNetwerk sprak met Paul Römer, voorzitter van de VCR over de frequentieproblematiek en de toekomst

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone-clipboard uit? Hoe ziet de wereld eruit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden