Nederlands MediaNetwerk

Jeroen van Inkel organiseert met ingang van
15 november
Hart-Stikke-Leuk, een tamelijk fenomenale manier voor 30-plussers om de zaterdag avond door te brengen. Grijpen wij onmiddellijk naar de telefoon.
Dag Jeroen, hoe is het met je? 'Het gaat uitstekend met mij.'
Hoe hakt de economische crisis erin bij de radiobestedingen van adverteerdeers en bij Van Inkel thuis? 'Mijn stelling is dat je vandaag de dag beter geen geld kunt hebben, dan heb je er ook een stuk minder last van. Wat betreft de radio bestedingen is het nog niet zichtbaar want dat speelt zich meer af op de lange termijn. Vast en zeker dat we het daar ook gaan merken.'
Wat is Hart-Stikke-Leuk? Vertel alles! 'Ik heb heel erg het idee dat er een hoop mensen zijn van rond de dertig en ouder die best nog wel eens een keer willen stappen maar niet zo goed weten waar ze heen kunnen. Je voelt je al snel out of place. Althans dat gevoel bekruipt mij wel eens als ik ga stappen. Met dat in het achterhoofd dacht ik dat het leuk zou zijn als ik zelf eens een keer wat zou organiseren, sowieso heb ik in mijn omgeving een hoop mensen die graag zo'n avond zouden willen meemaken. Hart-Stikke-Leuk is een nieuw concept voor iedereen die geniet van goede 80's en 90's muziek, maar muzikaal niet stil is blijven staan en ook de dingen van nu oppikt. Met als basisingrediënten een hoop muzikale herkenning, organisch verweven met nieuwe tracks, korte live optredens en hapjes en drankjes is Hart-Stikke-Leuk de hotspot voor mensen boven de 30 jaar om op een geweldige, stijlvolle locatie ouderwets te feesten. Hart-Stikke-Leuk brengt ook een letterlijke draai aan suggesties voor muziek, met de Muziek Bingo. Bezoekers kunnen vooraf hun favoriete muziek per mail doorgeven via
jeroenvaninkel@gmail.com, waarna op de avond een draai aan de bingomolen bepaalt welke muzikale wending aan het feest wordt gegeven.'
Hoe verhoudt deze clubavond zich met wat je doet voor Q-Music? 'Q-music heeft hier niets mee te maken, dit is een persoonlijk initiatief. Ik doe de organisatie zelf. Heb in het verleden dat wel vaker gedaan met onder meer vier keer de
Mega Music Dance Expierence in de Jaarbeurs Hallen - 21.000 mensen. Dit is gelukkig wat klein schaliger want de intimiteit spreekt mij meer aan.'
Wat is het laatste nieuws? 'De kaartverkoop is vandaag begonnen en loopt als een tierelier.'
www.hart-stikke-leuk.nl

Weergaven: 65

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Paul Römer namens VCR over gewenste vergunningsverlenging: "nood is hoog"

Net als andere sectoren heeft de radiosector een moeilijke tijd als gevolg van de coronacrisis. Nederlands MediaNetwerk sprak met Paul Römer, voorzitter van de VCR over de frequentieproblematiek en de toekomst

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone-clipboard uit? Hoe ziet de wereld eruit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden