Nederlands MediaNetwerk

5 jaar Cineversity.tv..doe mee aan het hipste tv station van Nederland

Voor leden van het nederlands medianetwerk....
Het volgende:

Vanwege ons vijfjarig bestaan hebben we een actie lopen voor onze media collega's in Nederland.

Over ons:

Vijf jaar terug hebben we dit TV Radio station opgericht uit onvrede met het huidige aanbod op reguliere media.
Sinds de oprichting is het bezoek op onze website explosief gegroeid. Het mooie is dat elke bezoeker ook steeds langer blijft, van geniddeld twee minuten in het eerste jaar naar
24 minuten per unieke bezoeker nu.
Cineversity.TV is bedoeld als lifestyle media station van de toekomst. Ons bezoek bestaat voor meer dan de helft uit jongeren, studenten en mensen van middelbare leeftijd tot zo'n 55 jaar.
We filmden o.a. festivals zoals Roskilde, MELT, Folkwoods, Noorderslag, Noorderzon, Oerol, doen concert registraties( o.a. Max Pashm Lowlands 2008), Moke, C-mon&Kypski, Pete
Philly Perquisite, Krause, Noisia BOTS om wat bekende bands uit Nederland te noemen.
Intussen is Cineversity.TV het online alternatieve TV Radio station van Europa voor alternatieve muziek, films, 3D-animaties, documentaires, films art/design aan het worden.
En zij wordt intussen breed ondersteund vanuit verschillende communities myspace youtube hyves, en door ruim 800 kunstenaars.

http://www.cineversity.tv/c-tv/NL/home

Voordeel internet TV

De opmars van internet-tv heeft nu al een aardverschuiving teweeg-gebracht in Hilversum. Er zijn duidelijke aanwijzingen dat mensen nu
fundamenteel anders tv kijken: steeds meer mensen gaan nu online kijken en op zoek naar nieuwe content..
Met grote veranderingen voor de gevestigde orde van tv-netten en omroepen.
Hoewel nog niet onbeperkt is het aanbod vanaf de verschillende websites aanzienlijk.
Bovendien zijn deze op elk gewenst moment opvraagbaar en bij ons het gehele jaar zichtbaar.

De soorten banners:

Cineversity.tv advertentie prijslijst tot 30 April 2010


Advertentie vormen:
1.A: banner afmeting 300br 125 hoog
duur 30 seconden Cineversity.TV Radio button
per jaar
(excl.19% BTW)... € 100,-.

voorbeeld:

http://www.cineversity.tv/c-tv/NL/radio/netherlands/Blaudzun

2. banner afmeting
728br 90 hoog
duur 30 seconden Cineversity.TV TV button
per jaar
(excl.19% BTW)...€ 200,-.

voorbeeld:

http://www.cineversity.tv/c-tv/NL/tv/Belgium/Alexis_Van_der_Haeghe


3. flash-video

afmeting
512br 384 hoog
duur 20 seconden Cineversity.TV TV
(excl.19% BTW)...€ 250,-.

voorbeeld:

http://www.cineversity.tv/c-tv/NL/tv/denmark/Efterklang

Hoe werkt het:

de banners komen in onze database te staan en worden random gegenereerd op cineversity.tv/nl/be. Dus op drie sirtes van ons. Daar kan geen affiliate tegenop.
klik maar op een pagina en doe control f5 op je toetsenbord, dan verschijnt er elke keer een nieuwe banner.
de banners worden door onze flash generator gegenereerd, als je meer banners koopt zetten we bijvoorneeld 5 banners in de database, waardoor
je bedrijf vaker te zien is. De flash generator komt deze banner dan namelijk vaker tegen.

Zelf geen banner?:

Wij kunnen al een flash-banner advertentie voor je bouwen vanaf €100,- excl.19% BTW. Hoe complexer, hoe hoger de prijs.

verdere informatie:

P.W Baltink
Cineversity.TV/NL/BE.
Cineversity (CTV) Productions
Barmaheerd 50
9737 MH Groningen
The Netherlands
Pi-Qui@cineversity.tv
Tel.nr: +31(0)50-7851824
Mobile: +31(0)6-29606015

Giro: 4905159
KvK : 02097568

Weergaven: 104

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Jeroen Huijsdens: Bioscoop heeft bewezen iets te bieden wat anderen niet in huis hebben

Jeroen Huijsdens is hoofdredacteur van Holland Film Nieuws – HFM – en Filmdepot.nl en is eigenaar van Filmtaal. En sinds kort mede-uitgever van Alles is film

[Interview] Nick Kalse: Gebruikers zijn het zat om storende advertentieformaten te zien

Nick Kalse is Managing Director van Outbrain. Zijn advertentieplatform werkt met uitgevers van over de hele wereld. We spreken hem over de activiteiten van Outbrain en zijn visie op de markt

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Een kerstreview zónder supermarkten

Het is december. De warme deken van clichématige 90-secondenspots spoelt weer over je heen en je weet waar het tijd voor is: een review! Dit keer niet over de supermarkten, omdat PLUS daar zó hard domineert dat ik dat een oneerlijk vergelijk zou vinden

[Column] Deniz Alkaç: Een gezondere branche begint bij een beter verhaal

Het zijn turbulente tijden. Het vak verandert snel en dat is op veel plekken te merken. Wie de afgelopen week zijn LinkedIn opende, zag waarschijnlijk de speech van Victor Knaap voorbijkomen. Op het DeMedia100 Diner schetste hij een ietwat ongezellig toekomstbeeld van onze markt

[Column] Bas Vlugt: Welkom in het duopolie van Christian & John

Consolidatie in de Nederlandse media is niet nieuw, maar de overname van Sanoma door DPG Media is wel een heel groot hoofdstuk in dit verhaal en legt de machtsverhoudingen bloot

[Column] Michiel Rotteveel: Een pleidooi voor de mens achter de data

Ik merk dat we soms vergeten dat de data afkomstig zijn van echte mensen. Het gevaar bestaat dat we ons te veel laten leiden door de cijfers en daarmee de menselijke maat uit het oog verliezen

Jeroen Verkroost: hoe word je futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards?

Hoe word je Futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards? Luistert jouw telefoon je af? Heeft TV nog toekomst? Podcasts, is Doornroosje ontwaakt? Hoe shopt de jeugd? Wordt Alexa empathischer

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden