Nederlands MediaNetwerk

Armin van Buuren lanceert eigen Mentos kauwgum

DJ Armin van Buuren presenteert in Utrecht zijn eigen Mentos kauwgum tijdens de bekendmaking van A State of Trance 650 – New Horizons tour. Uit alle Mentos kauwgum varianten heeft Armin zelf zijn favoriete kauwgum geselecteerd met een frisse en milde mint smaak.

Armin en Mentos zetten de samenwerking voort na het succes van vorig jaar. Dit is echter de eerste keer dat de DJ een kauwgum lanceert. Na een uitgebreide tasting heeft Armin zijn favoriete smaak gekozen en zo is de speciale Armin & Mentos kauwgum ontstaan, met de naam ‘Fresh Noise’.
Mentos verwacht dat de interesse voor de Armin-kauwgum groot is: ”Komend jaar zullen er allemaal leuke activaties worden ingezet rondom de introductie van dit nieuwe product, we verwachten dat het aanslaat, want wie wil er nu geen Armin-kauwgum van Mentos?” aldus Carla Smeets, Group brandmanager Mentos & Mentos Gum. Een pakje kost € 1,09 en is verkrijgbaar vanaf 7 oktober 2013.

Over Mentos
Mentos® is de nummer één in zoetwaren met frismakers en kauwgum. Perfetti Van Melle is een zoetwarenconcern dat beroemde zoetwaren- en kauwgummerken produceert en verkoopt in meer dan 155 landen. Perfetti Van Melle is actief in de Pacific, Azië, Europa, het Midden-Oosten, Afrika en Noord- en Zuid-Amerika.
In de top 10 van suikerverwerkende bedrijven bezet Perfetti Van Melle wereldwijd de derde en in Europa de tweede plaats met sterke merken zoals Mentos®, Smint®, Fruittella®, Klene®, Look-O-Look®, Chupa Chups® en Frisk®. Met de zeer recente innovaties in kauwgum heeft Mentos kauwgum zich in de top 3 van kauwgum merken weten te vestigen.


A State of Trance
A State of Trance is Armin’s wekelijkse radio show, wekelijks beluisterd door gemiddeld 20 miljoen muziekliefhebbers uit meer dan 50 verschillende landen. In februari 2014 bereikt de show haar 650ste episode en dus 13de verjaardag, en dit wordt gevierd met een wereldtour groter dan Armin ooit heeft gedaan.
__________________________________________________________________________
Noot voor de redactie, niet voor publicatie:
Hoge resolutiebeelden vind u op www.dijksmancommunicatie.nl/mentos
En voor meer informatie neemt u contact op met:

Dijksman Communicatie
Karin Dijksman
karin@dijksmancommunicatie.nl
020 - 337 60 76 / 06-31 00 68 80

Weergaven: 1419

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Paul Römer namens VCR over gewenste vergunningsverlenging: "Nood is hoog"

Net als andere sectoren heeft de radiosector een moeilijke tijd als gevolg van de coronacrisis. Nederlands MediaNetwerk sprak met Paul Römer, voorzitter van de VCR over de frequentieproblematiek en de toekomst

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone-clipboard uit? Hoe ziet de wereld eruit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden