Nederlands MediaNetwerk

Benjamin Herman in Johnnie Walker Walk with Giants-campagne

Benjamin Herman prijkt vanaf vandaag officieel op de internationale
giant list van
Johnnie Walker opgesteld in het kader van de
Walk With Giants- campagne. Onderdeel van de campagne zijn ook de vandaag gelanceerde Facebook-fanpagina
facebook.com/JohnnieWalkerNederland en de
Walk with Giants Studio, waarbij Nederlanders kans maken op een persoonlijke ontmoeting met Benjamin. Benjamin is, na
Rutger Hauer, de tweede Nederlander die is gevraagd voor de fameuze lijst met onder andere
Sir Richard Branson, Ranulph Fiennes, Robert Carlyle en
Lewis Hamilton. Geheel in de geest van het merk Johnnie Walker gunnen bekende persoonlijkheden in de campagne ons een kijkje in hun leven en bespreken zij wat voor hen persoonlijke vooruitgang betekent. Benjamin Herman weet als geen ander wat
Keep Walking, de merkovertuiging van Johnnie Walker, inhoudt. Startend op zijn dertiende, weet hij binnen een paar jaar al de wereld te veroveren en tot op de dag van vandaag in zijn greep te houden. Een authentieke jazz-muzikant met een ongekende passie om jazz in al haar kleuren te ontdekken en eigen te maken, “zonder regeltjes” zoals hij zelf zegt, met daarbij altijd de toekomst in het vizier houdend. Al bijna 200 jaar is Keep Walking het motto en is mensen motiveren tot vooruitgang het credo van Johnnie Walker. Sinds vorig jaar inspireert het whiskymerk met de Walk with Giants-campagne, door middel van verhalen van grote persoonlijkheden, zoals triatleet
Marc Herremans, topkok
Sergio Herman, marathonloper
Haile Gebrselassie, F1 coureur en huidig wereldkampioen
Jenson Button en golfer
Greg Norman. Met filmpjes en interviews gunnen zij ons een blik in hun leven en vertellen ze over hun passies, wat hen motiveert en hoe ze zijn gekomen waar ze nu zijn. Dit jaar vertelt Benjamin Herman over het pad dat hij heeft bewandeld om te bereiken waar hij nu is. Benjamin Herman is prominent aanwezig in de internationale jazz-scene en is één van de meest originele en productieve jazz-musici in Nederland, als een pionier op het gebied van de hedendaagse jazz. Zijn gepassioneerde instelling én authentieke benadering van jazz hebben hem tot een zeer succesvol saxofonist gemaakt. Op zijn twaalfde kreeg hij een saxofoon, waarmee hij een jaar later al in het professionele clubcircuit optrad. Hij bracht een nieuw concept tot leven door zijn open en progressieve houding ten opzichte van jazz. Deze houding vormde de basis voor zijn unieke repertoire dat verschillende muzikale invloeden, zoals surf-, punkmuziek en traditionele muziek uit alle windstreken in zich heeft. Benjamins publiek bestaat uit pure jazz-fanaten, maar ook muziekliefhebbers van allerlei andere genres.
Kijk hier naar de video die eind september is opgenomen in de Amsterdamse binnenstad. “Benjamin Herman is voor ons een echte giant omdat hij al van jongs af aan constant de juiste focus op zijn persoonlijke doelen heeft gehad en daarbij eerlijk tegenover zichzelf en zijn ambitie is gebleven,” aldus
An Martel, Senior Brand Manager bij Johnnie Walker Noord-Europa. “Het is ons doel om met het levensverhaal van Benjamin vele mensen te inspireren hun eigen weg te gaan en niet stil te zitten. Wij geven consumenten de gelegenheid om Benjamin persoonlijk te ontmoeten en te leren van zijn persoonlijke ervaringen. Benjamin’s carriere is volop in beweging en dat is precies wat wij willen meegeven en uitdragen met onze campagne: Keep Walking”. Vanaf januari worden Facebook-gebruikers opgeroepen om hun eigen vooruitstrevende toekomst idee te delen in de vorm van foto’s of video’s. Uit de geposte bijdragen bepalen eerst Facebook-gebruikers en vervolgens Benjamin zelf in samenwerking met Johnnie Walker wie de winnaar is. De winnaars worden op een unieke plek in Amsterdam uitgenodigd en krijgen een persoonlijke mentorsessie, waarbij ze de Benjamin Herman persoonlijk ontmoeten en door hem worden gecoacht.
www.facebook.com/JohnnieWalkerNederland
www.johnniewalker.nl

Weergaven: 314

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Dolly van den Akker: Consumenten vinden purpose steeds belangrijker, merken moeten toegevoegde waarde bieden

Het zijn avontuurlijke jaren geweest voor MPG Group. CEO Dolly van den Akker vertelt over de afgelopen 14 maanden en kijkt vooruit naar 202

[Interview] Paul Römer | Talpa Network: Radio en televisie leven anno 2020 meer dan ooit

Net als andere media-exploitanten heeft Talpa Network een jaar achter de rug vol dynamiek. Een reorganisatie betekende dat een aantal mensen het bedrijf heeft moeten verlaten. De coronacrisis maakte het vak van programmamaker er niet makkelijker op, maar leidde ook tot ongekende innovatie

[Interview] Patrick van Hooy: 2021 is het jaar waarin we Value Zipper Digital op de kaart gaan zetten

Wow Patrick, twéé keer Value Zipper in de top 3 van het Adformatie Kerstrapport. Wat een weelde! Nummer 1 in online en nummer 1 in print... dat is nog eens het jaar afsluiten met een hoogtepunt!

[Interview] David Hanemaayer kijkt uit naar 100 jaar Tuschinski in 2021

Pathé Tuschinski is uitgeroepen tot mooiste klassieke filmtheater van Europa, het midden-Oosten en Afrika. 2020 was een bijzonder jaar voor het bijna 100-jarige bekendste Amsterdamse filmtheater. We spraken met David Hanemaayer, theatermanager Pathé Tuschinski Amsterdam

[Interview] Jeroen Koopman | NewBe: Vanaf dag één van de lockdown kozen we voor een creatief optimistische blik

In aanloop naar de bekendmaking van DeProducenten50 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met producenten. Vandaag spreken we Jeroen Koopman, oprichter en eigenaar van NewBe

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Wie is de baas over social media? Waarom keken we niet meer tv? Waarom bestorm je het Capitool?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Jeroen Verkroost: Reuters Trends, Substack-impact, het probleem van de Autoriteit Persoonsgegevens

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Voorspellen

Aan het begin van deze eeuw moest ik een nieuwjaarskaart bedenken voor het bedrijf waar ik aan het communicatie roer stond. De kaart, een fraai vuurwerk in de kleur van het bedrijf, met daaroverheen een quote van de Britse filosoof Francis Bacon

[Column] Henri Lessing: Waarom we denken dat YouTube de nummer één zal worden op het gebied van muziekstreaming

YouTube is altijd een integraal onderdeel geweest van de muziekbusiness. Het platform tilt de concurrentiestrijd rond het streamen van muziek echter naar een hoger niveau en probeert een uniek muziekuniversum op te bouwen waar concurrenten als Spotify en Apple Music geen deel van kunnen uitmaken

[Column] Paola Cassone: Imagine

Veertig jaar geleden, op 8 december 1980, is John Lennon door een ex-fan vermoord. Zijn culturele bijdrage aan onze maatschappij is volgens mij enorm, maar ik ben een hardcore fan en daardoor ben ik bevooroordeeld

Badge

Bezig met laden...

© 2021   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden