Nederlands MediaNetwerk

Beursdeelname en Relatiegeschenken........

Neemt u deel aan een beurs? Bent u aanwezig op een evenement?

Een algemene regel voor Reclameartikelen en Relatiegeschenken tijdens evenementen en op beurzen is: zorg ervoor dat gasten of bezoekers uw bedrijfsnaam zullen herinneren, en nog beter, wat uw bedrijf voor product /dienst levert. Een relatiegeschenk of weggever zal deze doelstelling alleen kunnen vervullen als het een geschenk is wat de ontvanger makkelijk mee naar huis kan nemen en waar de gebruiker wat aan heeft.

Originele Ideeën zijn vaak alledaagse ideeën

Schakel eventueel een relatiegeschenken distributeur in. Zij kunnen je helpen met originele ideeën en speciale relatiegeschenken toegesneden op uw marktsegment! De kracht in een goede keuze is een kruising tussen een origineel en alledaags geschenk. Als de ontvanger het thuis kan gebruiken en het is nieuw en verfrissend, heeft u beet.

Dus voordat je je standaard pen gaat weggeven, denk na hoe het anders kan.

Beurzen

Er is een zee van stands op beurzen, meestal concurrenten. Hoe val je op? Wees origineel, geef een draai aan jouw giveaway voor een erg leuk item waar anderen over zullen praten. Zorg er bovendien voor dat jouw geschenk of relatiegeschenk het leven van jouw klant zal verbeteren.

Tijdens de beurs zou je een trolley tas (van dik karton) kunnen geven zodat jouw klant alle catalogi en folders tijdens de beurs netjes mee kan dragen. Of geef ze een gekoeld flesje water mee (met uw boodschap). Cadeautjes voor na de beurs of evenement zijn vooral voor de lange termijn effectief. Een muismat met een jaarkalender erop blijft op een bureau liggen. Een koeltas om iets koel te houden, een briefopener om brieven effectiever te openen zijn slechts enkele voorbeelden van geschenken die iemands leven verbeteren (al zijn het maar kleine dingen). Vertel de boodschap van het geschenk als je het weggeeft. Niets is zo dodelijk als geschenken op een grote stapel vooraan de stand. Vertel waarom dit geschenk het leven van je klant zal verbeteren en koppel dit aan de boodschap van het bedrijf. Bingo!

Weergaven: 40

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden