Nederlands MediaNetwerk

BrandMaker, de grootste aanbieder van Marketing Resource Management (MRM) systemen in Europa, heeft de Nederlandse supermarktketen C1000 als nieuwe gebruiker verworven. Tot de C1000 formule, met het hoofdkantoor in Amersfoort, behoren ongeveer 380 winkels, voornamelijk zelfstandige ondernemers. C1000 zal met de retailoplossing van BrandMaker het hele proces rond de creatie en productie van de wekelijkse C1000 actiematerialen, waaronder de folder, gaan uitvoeren.

Deze folder wordt wekelijks aan miljoenen huishoudens verstrekt. Ook de uitvoering van de wekelijkse reclamepakketten voor de 380 winkels zal in de toekomst met BrandMaker Retail worden afgehandeld. Zo zal met een van de aangeschafte modules C1000 de planning, de grafische vormgeving en de begeleiding en druk van de reclamefolders gaan uitvoeren.

C1000 koos voor BrandMaker na een uitvoerige selectieprocedure. Voor Han Sijl, Hoofd Actie Communicatie en Media- en Contractmanagement bij C1000, zijn de voordelen van BrandMaker duidelijk. "We kunnen met BrandMaker aanzienlijk tijdsbesparend werken bijvoorbeeld bij het samenstellen van de wekelijkse actiefolders. Naast een snellere time-to-market besparen we, door de standaardisering en automatisering van deelprocessen, ook aanzienlijk op reclame- en productiekosten. Daarnaast kunnen we met BrandMaker de complexiteit van het hele proces aanzienlijk verminderen."

Jan-Frederik Kobus, directeur van markt- en productontwikkelingadviesbureau 4 K Plus, begeleidde het selectieproces. "Brand Maker biedt in de basis al volledige ondersteuning voor nagenoeg alle marketingprocessen die voor C1000 relevant zijn. BrandMaker overtuigde ons daarnaast vanwege de sterke gebruiksvriendelijkheid en de zekerheid van continuïteit in de toekomst." Na een proeffase in het vierde kwartaal van 2010 zal het complete systeem begin 2011 volledig in gebruik worden genomen. BrandMaker zal haar retailoplossing ook integreren met de bij C1000 in gebruikzijnde middleware van Oracle.

www.brandmaker.com
www.c1000.nl

Weergaven: 177

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Niels Baas over NLZIET: Nederlandse tv online live, terug- of vooruitkijken

NLZIET bundelt het aanbod van NPO, RTL en SBS op hun online videoplatform. Een weerwoord tegen buitenlandse platforms als Netflix en YouTube

[Interview] Jasper Bronner over het identificeren van cultuur

Samen met Hofstede Insights zette MediaCom het onderzoek Cultural Connections op, een cultuurmarketingstudie uitgevoerd in 63 landen onder 60.000 consumenten. Wij spreken Jasper Bronner, Business Science Director van MediaCom, over de resultaten

[Interview] Julien Galand over Pepsi MAX®' LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL-campagne

Pepsi MAX® lanceerde onlangs de internationale 2018 LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL-campagne. In Nederland bestaat deze uit limited edition spelersverpakkingen en digitale content. Wij spreken met Julien Galand, marketingmanager

[Interview] Diana Matroos over BNR Beeldbepalers

Begin april is BNR Beeldbepalers van start gegaan; het wekelijkse radioprogramma waarin de rol van communicatie, media, creatie en marketing wordt geanalyseerd. Wij spreken met Diana Matroos, presentator van BNR Beeldbepalers

[Interview] Floris de Vries over de MediaTestDag

Het onderzoeksbureau MediaTest organiseert 15 mei de MediaTestDag: een dag waarop alle medewerkers van MediaTest gezamenlijk binnen 24 uur een onderzoek van begin tot eind zullen uitvoeren. Wij spreken met Floris de Vries van MediaTest

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Onze Lieve Google

Arjan Lubach vroeg zich af hoe het duivelse Facebook te beteugelen, of weer op het rechte pad te krijgen. Dat gaat niet lukken Arjan, want wij aanbidden allen Mammon, de geldduivel. Het is juist Mammon die het leven op aarde bepaalt

[Column] Marc Stubbé: Facebook en het vertrouwen in de media

Onder de grootgebruikers van persoonlijke data zijn de technologiegiganten Facebook en Google: hun businessmodel is gebouwd op de handel in persoonlijke data. Wij hebben menig schandaal met datalekken achter de rug

[Column] Frank Waals: Cursiefje

Sinds enkele jaren hebben we er een nieuw fenomeen bij: columns die nieuws worden omdat ze geplaatst worden. Denk aan de tirade van Youp van ’t Hek over de falende klantenservice van T-Mobile

[Column] Marianne van Soomeren: Ik ben geen trol!

Door social media verspreiden we vooral een mooi, succesvol beeld van onszelf, al dan niet een beetje opgepoetst. Juist al dat succes, al dat blije, maakt mensen onzeker. Want niet alles gaat natuurlijk altijd crescendo

[Column] Erwin Fisser: Oude mensen vs. het internet

Ongeveer vijf jaar geleden zag ik in een documentaire een Schotse socioloog commentaar leveren op de maatschappelijke - nadelige - gevolgen van internet. De documentairemakers lieten in de volgende scene Evgeny Morozov zien, die naar het fragment keek. Met een brede grijns gaf hij zijn commentaar: "That's what you get when old people start talking about the internet"

Badge

Bezig met laden...

© 2018   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden