Nederlands MediaNetwerk

Film1 bestaat 5 jaar, draait heel goed en gaat een aantal interessante stappen nemen. Bellen wij Casper Keller, directeur van Film1.

Dag Casper, hoe is het met je?
'Uitstekend, dank je.'

Is Film1 vandaag ook dat wat jullie 5 jaar geleden voor ogen hadden?
'Film1 is nu meer dan we ons hadden kunnen voorstellen, we hebben meer kanalen dan we in eerste instantie hadden gedacht, een grotere keuze in filmtitels en meer gemak voor de film1 abonnee.'

In het portfolio wordt gemuteerd met de merknamen en proposities. Wat gaat er precies gebeuren? Vertel alles!
'Vanaf 25 februari 06:30 uur worden  de Film1 zender namen en kanaal volgorde aangepast. Dit betekent dat het eerste kanaal Film1 Premiere, de tweede Film1 Action, de derde Film1 Family en het vierde kanaal Fillm1 Festival - met enkel prachtige arthouse titels - gaat heten. Deze aanpassing is de volgende stap in de thematische Film1 campagne Ongestoord genieten. Nieuwe zender benaming betekent betere heldere indeling van de zenders, verbetert de navigatie en maakt indeling voor kijkers overzichtelijk. Met deze keuze verstevigt Film1 ook verder het film aanbod met aankoop van (nog) meer films.'


Wat zijn de ambities voor 2011?
'We gaan in 2011 de keuze en kijk mogelijkheden nog verder uitbreiden, naast uitbreiding van ons - voor abonnees gratis - succesvolle On Demand-aanbod, zal in de eerste helft van het jaar wat wij noemen, start over, worden gelanceerd. De Film1 kijker heeft dan de mogelijkheid een film die al is begonnen gewoon opnieuw te starten.'

Wat is het laatste nieuws?
'Film1 staat aan de Rode Loper van de Oscars als sluitstuk van een open kijk weekend voor de digitale huishoudens in Nederland, de Rode Loper voor iedereen, ongestoord genieten.'

www.film1.nl

Weergaven: 339

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] John Olivieira over de Publieke Omroep Amsterdam, orde op zake stellen en klaar zijn voor de toekomst

John Olivieira is zelfstandig strategic business consultant. Eerder was hij onder meer algemeen directeur van de Publieke Omroep Amsterdam. Op de bank bij Bas Vlugt vertelt hij over zijn werk voor de Publieke Omroep Amsterdam en andere uitdagingen

[Interview] Henk Jan van Neerbos over opening Kinepolis-bioscoop in Haarlem Schalkwijk

Kinepolis heeft op 8 oktober 2020 een bioscoop geopend in de Haarlemse wijk Schalkwijk, waar het winkelcentrum wordt herontwikkeld. We spraken met Henk Jan van Neerbos, theatermanager van Kinepolis Haarlem

[Interview] Hanna Verboom: Spreading great stories is de missie van Cinetree

Het on-demandfilmplatform Cinetree bestaat zes jaar. Opgezet vanuit een passie voor het willen brengen van mooie verhalen via films, heeft Hanna Verboom haar droom werkelijkheid gemaakt. We spraken met deze oprichtster van het platform

[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest

Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame

[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolf Weverink over taalgebruik in pitches, trainingen en tegengif

Dolf Weverink is uitgever, tekstschrijver, columnist en schrijfcoach. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over taal, zijn uitgeverij en de medische thriller Antidotum

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Wat ons blij maakt tijdens de coronacrisis

Alle beetjes helpen in deze sombere tijden: daarom heb ik het Ipsos Global Happiness 2020 onderzoek gelezen, waarin voor het eerst Nederland ook wordt gemeten, samen met 26 andere landen

[Column] Dolly van den Akker: Contentmarketing begint nooit met content

Merken zien steeds beter in dat relevante content het verschil maakt in het leggen van echt en langdurig contact met consumenten. Zeker nu consumenten earned media en owned kanalen als betrouwbaarder ervaren dan paid media

Jeroen Verkroost: Among Us, Netflix, Formule 1, Guidinc, Fabeltjesfuik en Mario Kart Home

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Brand building on social

Knocking over the current beliefs on audience growth, engagement KPIs and micro-targeting

[Column] Niels Bruinsma: Wat doet corona met ons surf-, kijk- en luistergedrag?

Hoewel we gehoopt hadden deze tweede coronagolf te vermijden, zitten we er helaas toch middenin. Tijdens de eerste golf hebben we veelvuldig media-updates gemaakt, waarin met name de mediaconsumptie centraal stond

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden