Nederlands MediaNetwerk

WEKA Uitgeverij heeft de Cedeo-certificering Open Bedrijfsopleidingen gekregen. Maar liefst 90 procent van de cursisten is tevreden tot zeer tevreden over de bij HRpraktijk Seminars en HR Academy gevolgde trainingen. Onder meer de deskundigheid en praktijkgerichtheid van de docenten springen in het oog.

Deze 9 voor tevredenheid over het opleidingsprogramma, is gebaseerd op verschillende ijkpunten. Zo waren de opdrachtgevers erg te spreken over de uitvoering van de trainingen, waarbij vooral de grote hoeveelheid informatie die tijdens de opleidingen wordt geboden en het interactieve karakter hiervan als buitengewoon prettig worden ervaren.

Ook de opleiders en het trainingsmateriaal van HRpraktijk Seminars en HR Academy kunnen zich verheugen in een zeer positieve beoordeling van de cursisten. Over de opleiders waren zij van mening dat ze deskundig zijn en goed inspelen op de groep, en het trainingsmateriaal vonden ze onder meer praktisch, uitgebreid en interessant.

Maar ook zaken als het natraject, waarbij cursisten aangaven dat er goed naar de feedback wordt geluisterd, en de prijs-kwaliteitverhouding scoren goed. “Het is best een intensief traject. Je krijgt waar voor je geld”, zei één van hen. Het eindoordeel over de open opleidingen van WEKA was dan ook unaniem positief. Uitgever HR Sabine Wernars is blij en trots met dit eindoordeel en de Cedeo-erkenning. “Het is fantastisch dat de weg die we zijn ingeslagen, met maatwerk en kleinschalige, diepgaande leergangen, ook enthousiasme bij onze deelnemers genereert.”

Wernars vindt de erkenning een grote stimulans om door te gaan in de verdere ontwikkeling van het aanbod en denkt daarbij ook aan andere manieren van kennisoverdracht. Neem bijvoorbeeld de ontwikkeling van blended learning. “Een eerste webinar heeft inmiddels plaatsgevonden en dat kan een prachtige uitbreiding zijn van bijvoorbeeld de leergangen die wij met de HRpraktijk Seminars en de HR Academy aanbieden.” Daarbij wil de uitgever benadrukken dat WEKA Uitgeverij de erkenning mede te danken heeft aan haar compagnons. Wernars: “We hebben dit enkel kunnen bereiken dankzij de samenwerking met onze partners.”

www.weka.nl
www.cedeo.nl

Weergaven: 24

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Cor Hospes over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

Nederlands MediaNetwerk interviewde Cor Hospes van Merkjournalisten die een boek geschreven heeft over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

[Interview] Jip Samhoud over GVR Fright Night

Maandag 28 oktober organiseerde het GVR, het Genootschap voor Reclame, een zogeheten Fright Night. Het GVR organiseert enkele keren per jaar evenementen voor haar leden, alleen op uitnodiging

[Interview] Marco Louwerens: SBS6 staat midden in het Nederland van nu

Marco Louwerens is sinds een half jaar directeur televisie bij Talpa Network. Hij is verantwoordelijk voor de programmering van onder meer SBS6, Veronica en SBS9. We spreken hem over de Gouden Televizier-Ring voor Chateau Meiland

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: de TimTom-campagne van Allsecur, een geduldig Carhartt en Zalando weet het niet meer

Ein-de-lijk gaan ze weg: Tim en Tom! Dat was zo’n beetje mijn eerste reactie na het zien van de commercial waarin wordt aangekondigd dat het merk Allsecur ophoudt te bestaan. Want eerlijk is eerlijk, de commercials met de broertjes Coronel waren niet het toppunt van creativiteit

Jeroen Verkroost: Jeff Bezos, Uber kijkt niet uit, Twitter haat hem, neonazi’s, NextDNS, 60 seconds

Met het nieuws dat Amazon naar Nederland komt in januari is het des te relevanter om je nog eens te verdiepen in wat de visie van Jeff op de wereld is en wat hij wil bereiken met zijn bedrijf

[Commercial Review] Folkert Langeveld: Bold moves van Samsung en T-Mobile, KIA uit de comfortzone en de P van KLM en Unox

De ambitie van het House of no limits-project van Samsung en T-Mobile maakt het voor mij al direct een opvallende en spannende gebeurtenis. Een film? Op YouTube? Met al deze bekende namen? Fred Teeven? Het bevat alle elementen die YouTube en social leuk maken

Jeroen Verkroost: feedback, TikTok, Britney Spears, redders van de journalistiek en meer

Als onderdeel van mijn werk coach ik een aantal mensen. Tenminste, van mijn vrouw mag ik het geen coaching noemen, want ik geef advies. En dat is niet hetzelfde, vindt zij, geaccrediteerd coach

[Column] Paola Cassone: Het Peter Pan-complex

Heb je ooit stilgestaan bij het aantal stereotypen en vooroordelen dat in ons culturele DNA is ingebed? Er is één die er vaak uitspringt: de 50-plusser

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden