Nederlands MediaNetwerk

Chantal Evers, oprichter van interimbureau four months, wordt per 1 maart de nieuwe eigenaar van de Communicatiewinkel. De Communicatiewinkel is een landelijk kwaliteitsnetwerk van ruim 60 zelfstandig communicatieprofessionals. Vraag naar en aanbod van kennis, ervaring en expertise op communicatievakgebied komen er bij elkaar. Huidige eigenaar en oprichter Mascha Damen blijft als adviseur betrokken bij de Communicatiewinkel.

De Communicatiewinkel heeft als doel het persoonlijk vakmanschap van zelfstandige communicatieprofessionals beter zichtbaar te maken in de communicatiemarkt. Daarnaast is de Communicatiewinkel voor bedrijven dé speciaalzaak voor het vinden van de juiste vakspecialist voor hulp bij communicatieactiviteiten en -vraagstukken. De ruim 60 aangesloten communicatieprofessionals vormen, dankzij hun bewezen staat van dienst, een stevig kwaliteitsnetwerk van vakgenoten. Zij schakelen elkaar in voor aanvullende expertise, bij bijvoorbeeld ziekte of als klankbord om ervaringen uit te wisselen. De Communicatiewinkel is het grootste professionele netwerk van zelfstandige vakgenoten in Nederland binnen de communicatiebranche.

Mascha Damen, die de Communicatiewinkel in 2003 opzette en met succes uitbouwde, verkoopt de Communicatiewinkel omdat ze toe is aan een nieuwe uitdaging: “De komende 2 jaar zal ik nog als adviseur betrokken zijn bij de Communicatiewinkel. Maar door de verkoop en overdracht van de directeurs- en (dagelijkse) bestuurstaken ontstaat er voor mij ruimte om een nieuwe weg in te slaan. Chantal Evers is mede door haar achtergrond in het vakgebied – voordat ze ondernemer werd was ze communicatiemanager bij RTL Nederland - en haar bedrijf four months bekend met de markt, klanten en leveranciers. Een uitstekende partij dus om de Communicatiewinkel nieuwe impulsen te geven en verder uit te bouwen tot hét communicatiebureau van de toekomst”.

Evers wil met de koop van de Communicatiewinkel synergievoordelen met four months realiseren en bovendien een nog specifieker antwoord bieden op de vraag van opdrachtgevers: “Zeker binnen ons vakgebied is strategische personeelsplanning en het hebben van een flexibele schil van groot belang. Organisaties moeten meebewegen met de economie en trends in de markt en toch de juiste mensen aan zich weten te binden om de kwaliteit van hun communicatiebeleid en de implementatie ervan te waarborgen. Dat geldt zowel voor zwangerschapsvervanging (four months) als voor het inzetten van tijdelijke expertise (Communicatiewinkel) voor hele specifieke vraagstukken. De Communicatiewinkel is een kwaliteitsnetwerk van ervaren communicatiespecialisten die bedrijven expertise op elk gewenst moment en binnen elke communicatiediscipline kan bieden.”  

www.communicatiewinkel.nl 

Weergaven: 62

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Jildou van der Bijl over WE Fashion X LINDA.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Remco Klöters: Lookalike-race met Max Verstappen (3) vs Katja Schuurman (2) vs Michiel Muller (1)

Max Verstappen lag comfortabel op winst toen hij Picnic via de Rechtbank Amsterdam tot een schadevergoeding van 150.000 euro aan gederfde reclame-inkomsten dwong. Het Hof Amsterdam zet hier deze week een streep door

[Column] Paola Cassone: Fear of Going Out

Eindelijk is het zover! We kunnen op het terras, in een restaurant en wie weet zelfs naar de sportschool. Zijn we blij? Nou, niet echt als we een Amerikaans onderzoek van technetwerk Blind moeten geloven

Jeroen Verkroost: Wat wil Trump écht - en Zuck niet? Waarom storten Amerikaanse universiteiten in?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Game over

Deze coronatijd, die gelukkig bijna voorbij is, doet een groot beroep op velen. Op hun uithoudings- en doorzettingsvermogen. En op de creatieve capaciteiten. Op social media ontstaan dan ook steeds meer zelfbedachte spelletjes

[Column] Maartje Blijleven: Waarom sales webinars niet werken (en wat je wél kunt doen om nieuwe klanten aan te trekken)

Dit had ik natuurlijk nooit verwacht, toen ik begin 2020 op het podium stond van Koffiedik Kijken en mijn voorspelling voor 2020 deed. Voor een zaal vol vakgenoten, toen dat nog kon. (Oh wat mis ik die tijd!)

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden