Nederlands MediaNetwerk

De Financiële Telegraaf helpt beleggers met het maken van keuzes

Vanaf vandaag biedt DFT.nl, de website van De Financiële Telegraaf, beleggers hulpmiddelen aan die kunnen helpen bij het maken van beleggingskeuzes. Telegraaf Media Nederland stelt hiermee als eerste uitgever in Nederland zulke professionele tools voor een breed publiek ter beschikking. Een aantal van de tools zijn gratis. Beleggers die meer willen, kunnen tegen een gereduceerd maandtarief van vijf tot zestien Euro extra tools afnemen

DFT.nl heeft beleggers veel te bieden, waaronder streaming koersen, financieel nieuws, online seminars en bijdragen van beleggingsexperts. De tools vormen hier een logische aanvulling op. De tools worden aangeboden in samenwerking met Finodex. Finodex bedenkt en bouwt Smart Investment Tools, waarmee aandelen- en optiebeleggers betere beleggingsbeslissingen kunnen nemen.

De tools bieden voor elk wat wils en zijn zeker niet alleen bedoeld voor actieve beleggers. Wie zich beperkt tot enkele aandelentransacties per jaar, heeft met de gratis dividend- en volatiliteitscreeners eenvoudige maar nuttige hulpmiddelen in handen, zo maakt directeur Herbert Robijn van Finodex duidelijk. “Met een druk op de knop krijg je een actueel en gesorteerd overzicht van de dividendrendementen van alle AEX- of Midkapfondsen. Of van de bewegelijkheid van de koersen van de grote en middelgrote Nederlandse beursfondsen.”

Verder stelt mede-directeur Maurice Tordoir dat de tools voor DFT.nl zeer gebruiksvriendelijk zijn. “Beleggers krijgen met één klik een goed gerangschikt overzicht, met veelal ook extra informatie zoals technische analyse van het betreffende aandeel. Bovendien gaan we beleggers via online seminars meer begrip proberen bij te brengen. Gebruikers kunnen alle tools twee weken gratis testen en online vragen stellen.”

Dick Hussaarts, coördinator van DFT.nl voegt hier aan toe. ”Ik denk dat we hiermee aan een behoefte van onze bezoekers, vaak actieve beleggers, voldoen. Vooral bij zulke heftige bewegingen op de markten kunnen beleggers hun posities bijvoorbeeld beschermen met optieconstructie. En, afhankelijk van welke visie je hebt, kun je met de tools berekenen welke constructies het best passen bij jouw visie."

www.dft.nl
www.finodex.com

Weergaven: 102

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Aldo Breed over zijn deelname aan de Media Rally 2018

Op vrijdag 26 oktober wordt de eerste editie van de Media Rally verreden. Aldo Breed rijdt mee met het Kiesjefolders.nl team. Wij spreken hem

[Interview] Martin van Epen over de Media Rally

Op vrijdag 26 oktober wordt de eerste editie van de Media Rally verreden. Martin van Epen neemt deel met het Windowsketch team. Wij bellen hem

[Interview] Jelle Kolleman over zijn deelname aan de Media Rally 2018

Op vrijdag 26 oktober wordt de eerste editie van de Media Rally verreden. Jelle Kolleman rijdt mee met het MADE.FOR.DIGITAL team. Wij bellen hem

[Interview] Jan Slagter: De publieke omroep is er niet alleen voor de grachtengordel

Na 16 jaar MAX is omroepdirecteur Jan Slagter gepokt en gemazeld in het bereiken van de Nederlandse ouderen, maar ook in het incasseren van plan-na-plan van een grillige overheid. Het leverde hem de 45e plek op in DeMedia100 2018

[Interview] Gerrit Reinders over de deelname aan de Media Rally 2018

Op vrijdag 26 oktober wordt de eerste editie van de Media Rally verreden. Gerrit Reinders neemt deel met het Adcombi team. Wij bellen hem

Dag Gerrit, kun jij Adcombi introduceren?

Adcombi maakt local advertising schaalbaar, dynamisch en zorgt op die manier…

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2018   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden