Nederlands MediaNetwerk

De Zak van Sint: Nieuw Outdoor-medium om 50.000 kids te bereiken

De Zak van Sint is een nieuw outdoor-medium waarmee marketeers de moeilijk bereikbare doelgroep van kinderen tussen de 5 en de 12 jaar bereiken. De Zak van Sint helpt hiermee marketeers tijdens de aankomende Klaas-Kerst-periode en met name die marketeers die zich bezighouden met kidsmarketing. Kids oefenen grote invloed uit op het koopgedrag van ouders en zijn continu bezig met het ontwikkelen van merkvoorkeuren. Belangrijke aankopen waarop zij veel invloed uitoefenen zijn bijvoorbeeld snoep, tussendoortjes, drinks, games, kleding en dagjes uit. En deze zijn terug te vinden in de Zak van Sint. In de verspreidingsperiode van medio november tot en met begin december delen Zwarte Pieten de Zak van Sint landelijk uit bij locale Sinterklaas-intochten, Sintmiddagen in winkelcentra en andere kids events. De 50.000 zakjes worden 1-op1 en face-to-face uitgedeeld aan de kids. De Zak van Sint vindt de anders niet zo gemakkelijk te bereiken groep van kinderen tussen 5 en 12 jaar in een oplage van 50.000 stuks. Een flink bereik dus en door de opzet van meerdere merken, die gezamenlijk de kosten delen, blijven de kosten per contact relatief laag. Deelnemers kunnen meedoen met samples, gadgets, waardebonnen of bijvoorbeeld een gesponsorde kleurplaat. De Zak van Sint is een initiatief van Fieldmarketingbureau Monsterscore. Monsterscore is specialist op het gebied van Outdoor en Instore Sampling en al jaren een sterke partner voor vele A-merken. Het bureau telt landelijk zo’n 750 medewerkers, waarvan het grootste deel in het veld.
www.dezakvansint.nl
www.monsterscore.nl

Weergaven: 51

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden