Nederlands MediaNetwerk

Afgelopen weekend bereikte Disney Pixar Toy Story 3 een mooi record. Wereldwijd werd de 1 miljard dollar grens behaald. Hiermee is Disney de eerste studio ooit die in één jaar twee films maakt die zo succesvol zijn. Eerder dit jaar lukte het Alice in Wonderland namelijk ook om deze status te bereiken.

De eerste keer dat een film van Disney deze grens bereikte was in 2006 met Pirates of the Caribbean: Dead Man’s Chest. Maar dit is de eerste keer dat een animatiefilm dit niveau bereikt en wereldwijd de zevende titel die de magische grens van 1 miljard dollar overschrijdt. In Nederland en België is Toy Story 3 sinds 23 juni in de bioscopen te zien. Ruim 1 miljoen mensen uit de Benelux beleefden de nieuwe 3D-avonturen van Woody en Buzz in de bioscoop.

Sinds twee weken is ook het nieuwe Toy Story Playland in Disneyland Paris geopend. Dit is het nieuwste themaland gelegen in het Walt Disney Studios Park. Toy Story Playland is gebaseerd op de achtertuin van Andy, de jongen uit de Toy Story films. De aankleding en thematisering van het land geeft bezoekers het gevoel dat zij zélf zijn gekrompen tot de grootte van één van Andy’s speelgoedstukken zodra zij de “tuin” betreden: alle decoratie-elementen zijn vele malen groter dan de werkelijkheid. In Toy Story Playland bevinden zich maar liefst drie nieuwe attracties voor het hele gezin. Omringd door enorme grassprieten en uitvergroot speelgoed, kunnen bezoekers zich laten vallen tijdens een 27 meter hoge parachute-sprong, rondjes draaien op een rupsbaan en racen op een 25 meter hoge Hot Wheels® half-pipe aan boord van een echte speelgoedauto.

Dit najaar is de Disney Blu-Ray en DVD in Nederland en België verkrijgbaar en daarnaast is Toy Story 3 vanaf dat moment ook via VOD beschikbaar.

www.disney.com

Weergaven: 46

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Katie Blair (Xandr): Dankzij onze openheid kunnen uitgevers onbeperkt transacties afwikkelen met kopers

DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Wat doet dit bedrijf precies? We spreken met Katie Blair, directeur van Xandr in Noord-Europa.

[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.

[Interview] Shantia Farshidzad: Data-analyse helpt de motieven van de klant te doorgronden

Shantia Farshidzad is partner bij het in data-analyse gespecialiseerde bedrijf 4orange. We spreken hem over optimaliseren van de relatie met de eindklant en weten wat hem beweegt

[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials

[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Culturele misser: de Duitse spot over corona

Vorig week zat mijn mailbox vol met lovende artikelen over de recente coronacampagne van de Duitse overheid; een drietal televisiespotjes (of online video’s) met de hashtag #besondereHelden

[Column] Jennifer Feaster: Micro-influencers versus macro-influencers

Influencermarketing is een zinvolle investering voor merken gebleken: in een recente Twitter-enquête zei 49 procent van de respondenten dat ze vertrouwen op aanbevelingen van influencers bij het doen van aankopen

Jeroen Verkroost: Over John de Mol, Amazon, Xbox, Playstation en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Mike Hendrixen (Vertigo 6): De nieuwe generatie spelcomputers is een tikkeltje ouderwets

Wie gisteravond in de buurt was van de ADAM Toren moet gedacht hebben dat het GLOW-festival verhuisd was naar Amsterdam. Vanaf het gebouw werd een blauwe lichtshow de lucht ingeschoten. Dit was dé marketingstunt van Sony om de lancering van PlayStation5 te vieren

Jeroen Verkroost: MH17, Vloggers, Amazon, Microsoft en Google en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden