Nederlands MediaNetwerk

Vanaf vandaag start Disney XD met de Phineas and Ferb Kettingreactie. De creatieve stiefbroertjes Phineas Flynn en Ferb Fletcher zoeken de coolste kettingreactie van Nederland. Kids kunnen hun eigen parcours bouwen, filmen en deze via disneyxd.nl uploaden. Uit alle ingezonden video’s selecteert een jury de twintig beste, leukste, snelste en mooiste video’s die mooie prijzen winnen.

Bij een aantal winkels, waaronder Blokker en CoolCat, en in het Disney XD Magazine zijn gratis minimagazines beschikbaar waarin Phineas en Ferb handige tips geven voor het bouwen van een parcours. Daarnaast staan er in het magazine uitknipfiguren die natuurlijk niet mogen ontbreken in een echte Phineas and Ferb Kettingreactie. Vanaf 18 november zijn de winnende kettingreacties terug te vinden op de site. Kids kunnen vanaf deze datum de jury helpen bij het bepalen van de winnaar door op hun favoriete video te stemmen. Ook door te stemmen maken kids kans op coole Phineas and Ferb prijzen.

Op 15 oktober om 19.00 uur op Disney Channel en 16 oktober om 15.30 uur op Disney XD wordt de speciale Phineas and Ferb-aflevering De zomer is van jou uitgezonden. In deze extra lange aflevering reizen Phineas en Ferb op de langste dag van het jaar de zon achterna. Het belooft een dag vol avontuur te worden op alle continenten. Naast deze speciale aflevering wordt de populaire serie iedere schooldag om 07.25 uur, 12.30 uur, 15.25 uur en in het weekend om 08.20 uur uitgezonden op Disney XD.

www.disneyxd.nl
www.disney.com

Weergaven: 943

Tags: Blokker, CoolCat, De zomer is van jou, Disney XD, Kettingreactie, Phineas and Ferb

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Communicatienieuws

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Andrew Groeneveld: Tevreden voor de buis]

Het Commissariaat voor de Media (CvdM) publiceerde deze maand een lezenswaardig docu-ment: de Mediamonitor 2013-2014 met veel aandacht voor het kijkgedrag van de consument.

Bob van der Burg: Waar wacht u op?]

Schrijven is de op één na lekkerste bezigheid die geen geld kost en misschien wel de allerfijnste. Je kunt je ei erin kwijt en de bevrediging is groot, helemaal als het lukt. En voor sommigen ligt eeuwigdurende roem in het verschiet.

Wim Danhof: Journalistiek, voor mensen met een linker én een rechter hersenhelft!]

Door de toenemende dominantie van de factor technologie ontstaat snel behoefte aan nieuwe skills binnen mediabedrijven, en eigenlijk binnen alle bedrijven. Bedrijven zouden volgens iemand als Mark van Rijmenam zelfs ‘Big Data Scientists’ moeten aannemen.

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: HP Sprout, Beter Horen, Anderzorg]

De commercial begint met een ode aan onze handen. En terecht. Want door onze handen onderscheiden wij ons van alle andere dieren. Charles Darwin schreef meer dan een eeuw geleden dat “Man could not have attained

Rupert Parker Brady: De strategie van Peter de Mönnink]

Het is alweer een jaar geleden dat Sanoma Media Netherlands een reorganisatie en een strategische heroriëntatie aankondigde. Onder leiding van ceo Peter de Mönnink zijn er binnen een jaar 32 titels verkocht of geïntegreerd.

Badge

Bezig met laden...

© 2014   Gemaakt door Bas Vlugt.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden