Nederlands MediaNetwerk

Vanaf vandaag start Disney XD met de Phineas and Ferb Kettingreactie. De creatieve stiefbroertjes Phineas Flynn en Ferb Fletcher zoeken de coolste kettingreactie van Nederland. Kids kunnen hun eigen parcours bouwen, filmen en deze via disneyxd.nl uploaden. Uit alle ingezonden video’s selecteert een jury de twintig beste, leukste, snelste en mooiste video’s die mooie prijzen winnen.

Bij een aantal winkels, waaronder Blokker en CoolCat, en in het Disney XD Magazine zijn gratis minimagazines beschikbaar waarin Phineas en Ferb handige tips geven voor het bouwen van een parcours. Daarnaast staan er in het magazine uitknipfiguren die natuurlijk niet mogen ontbreken in een echte Phineas and Ferb Kettingreactie. Vanaf 18 november zijn de winnende kettingreacties terug te vinden op de site. Kids kunnen vanaf deze datum de jury helpen bij het bepalen van de winnaar door op hun favoriete video te stemmen. Ook door te stemmen maken kids kans op coole Phineas and Ferb prijzen.

Op 15 oktober om 19.00 uur op Disney Channel en 16 oktober om 15.30 uur op Disney XD wordt de speciale Phineas and Ferb-aflevering De zomer is van jou uitgezonden. In deze extra lange aflevering reizen Phineas en Ferb op de langste dag van het jaar de zon achterna. Het belooft een dag vol avontuur te worden op alle continenten. Naast deze speciale aflevering wordt de populaire serie iedere schooldag om 07.25 uur, 12.30 uur, 15.25 uur en in het weekend om 08.20 uur uitgezonden op Disney XD.

www.disneyxd.nl
www.disney.com

Weergaven: 1097

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Stefan Havik over Smartloading: het nieuwe adverteren bij Sanoma | SBS

Met de in-huis ontwikkelde nieuwe technologie Smartloading, komt Sanoma | SBS tegemoet aan de toenemende vraag vanuit adverteerders naar kwalitatieve inventory. We spreken Stefan Havik, Director Marketing & Advertising, over de werking van Smartloading

[Interview] Mirjam van den Broeke over 30 jaar Quote

Quote is jarig. Het brutale magazine over de zakenwereld en alle roddels die daarbij komen kijken, bestaat dertig jaar. Wij spreken met hoofdredacteur Mirjam van den Broeke over het jubileumjaar, Jort en het regelmatig kapotschrijven van adverteerders

[Interview] Jason Zada of MediaMonks talks about his VR experience for Toyota

We asked Emmy-award winner Jason Zada of MediaMonks about his latest VR experience project for the Toyota Prius Prime

[Interview] Giels Brouwer over scale-up SciSports en Silicon Valley

De scale-up SciSports van Giels Brouwer was een van de achttien Europese ondernemingen die waren geselecteerd voor Startup Europe Comes to Silicon Valley (SEC2SV). Hij is net terug en wij spreken hem over zijn tijd in de Verenigde Staten

[Startup] Wim Korevaar over DOT.world en het ordenen van online chaos

Met het leveren van platformen die het publiek, experts en organisaties bij elkaar brengen, hoopt Wim Korevaar met DOT.world een klein beetje orde te scheppen op het wereldwijde web. Door communities op een bepaald onderwerp te faciliteren, moeten mensen gemakkelijker relevante informatie vinden. Wij spreken hem over zijn startup.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Vincent Andriessen: Leren van Trump

Homer Simpson heeft een duidelijke mening over feiten: "Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true. Facts schmacts"

[Column] Erwin Fisser: Rijk worden zonder te investeren in LEGO Star Wars

In Vrij Nederland stond een mooi interview met Sam Wilkin, econoom aan Oxford en auteur van het boek Wealth Secrets of the One Percent: A Modern Manual to Getting Marvelously, Obscenely Rich. De eerste les van dat boek is dan ook dat het bedenken van een fatsoenlijke titel nog best een specialisme is

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Heineken, Mentos, Galaxy Note7

Heineken heeft een campagne gemaakt die het merk als werkgever op een spectaculaire manier op de kaart zet

[Column] Anne Boermans: Prinsjesdag met Astrid Kersseboom

Er bestaan theorieën over hoe televisiepresentatie werkt. De beeltenis van iemand zou vooral bepalend zijn. Gevolgd door de stem. Met helemaal achteraan de inhoud, je verhaal. De werkelijkheid blijkt ingewikkelder

[Column] Pieter Voogt: Adverteerders, bereid je voor om nóg relevanter te zijn

Daar zit je dan, in 2030. Op de A2 tussen Den Bosch en Amsterdam. Je wordt gereden door een zelfrijdende auto, dus je bent op een digitaal scherm bezig met van alles en nog wat.

Badge

Bezig met laden...

© 2016   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden