Nederlands MediaNetwerk

Vanaf vandaag start Disney XD met de Phineas and Ferb Kettingreactie. De creatieve stiefbroertjes Phineas Flynn en Ferb Fletcher zoeken de coolste kettingreactie van Nederland. Kids kunnen hun eigen parcours bouwen, filmen en deze via disneyxd.nl uploaden. Uit alle ingezonden video’s selecteert een jury de twintig beste, leukste, snelste en mooiste video’s die mooie prijzen winnen.

Bij een aantal winkels, waaronder Blokker en CoolCat, en in het Disney XD Magazine zijn gratis minimagazines beschikbaar waarin Phineas en Ferb handige tips geven voor het bouwen van een parcours. Daarnaast staan er in het magazine uitknipfiguren die natuurlijk niet mogen ontbreken in een echte Phineas and Ferb Kettingreactie. Vanaf 18 november zijn de winnende kettingreacties terug te vinden op de site. Kids kunnen vanaf deze datum de jury helpen bij het bepalen van de winnaar door op hun favoriete video te stemmen. Ook door te stemmen maken kids kans op coole Phineas and Ferb prijzen.

Op 15 oktober om 19.00 uur op Disney Channel en 16 oktober om 15.30 uur op Disney XD wordt de speciale Phineas and Ferb-aflevering De zomer is van jou uitgezonden. In deze extra lange aflevering reizen Phineas en Ferb op de langste dag van het jaar de zon achterna. Het belooft een dag vol avontuur te worden op alle continenten. Naast deze speciale aflevering wordt de populaire serie iedere schooldag om 07.25 uur, 12.30 uur, 15.25 uur en in het weekend om 08.20 uur uitgezonden op Disney XD.

www.disneyxd.nl
www.disney.com

Weergaven: 986

Tags: Blokker, CoolCat, De zomer is van jou, Disney XD, Kettingreactie, Phineas and Ferb

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

[Forum] Digitalisering buitenreclame

BasVanDenHoogen-Posterscope
Bas van den Hoogen
 – Posterscope
: “Dit is niet zo 123 te beantwoorden want dit is een hele brede vraag en wel wat gecompliceerder dan het hebben over afrekenen op basis van CPM tarieven... lees verder

180-GuyGrimmelt-ExterionMedia

Guy GrimmeltExterion Media: “In Nederland is er mijns inziens geen enkele dynamiek op DOOH en voorlopig is dat ook nog niet vreemd omdat de locaties er niet zijn, het verdienmodel lastig blijkt en de markt dus nog onvoldoende volwassen is... lees verder

OlivierSlot-Centercom

Olivier Slot –  Centercom:  “De digitalisering in Outdoor biedt adverteerders een compleet scala aan nieuwe mogelijkheden.  De bewegende beelden van in HD opgemaakte animatie en video, zijn zo opvallend dat passanten hun blik onmogelijk hieraan kunnen ontrekken... lees verder

Radjen van Wilsem - CS Digital Media

Radjen van WilsemCS Digital Media: “Inzet op een enkel media type is inmiddels minder effectief om consumenten te bereiken, doordat het mediagebruik van de consument steeds meer, vaker en sneller veranderd. Hierdoor ontstaat bij de adverteerder de behoefte om het budget gerichter in te kunnen zetten... lees verder


Communicatienieuws

[Interview] Lodewijk Varossieau over de campagne van SuperRebel en Yuki

Yuki is de nieuwste klant van reclamebureau SuperRebel. Wij spreken Lodewijk Varossieau, CEO van SuperRebel.com.

[Interview] Neil Persoon over Locals United en de lancering van Social Shopping

We spreken de oprichter van het online verkoop platform Locals United, Neil Persoon, over de lancering van Social Shopping.

[Interview] Robert Bernink over Q-music

Robert Bernink heeft Menno Koningsberger opgevolgd als algemeen directeur van Q-music. Wij spreken hem.

[Interview] Inge Fraters over de vernieuwde KIJK

Het populairwetenschappelijke magazine KIJK is vernieuwd. Met ingang van editie 7/2015 is het blad meer toegankelijk en eigentijds. We spreken Inge Fraters, hoofdredacteur van KIJK.

[Interview] Erik van Gruijthuijsen over de vernieuwing van de regionale bladen van de Persgroep

De 7 regionale kranten van Wegener, sinds kort eigendom van de Persgroep, zijn onlangs vernieuwd. Wij spreken Erik van Gruijthuijsen, directeur journalistiek van Persgroep Nederland.

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Herman Spinhof: Actiejournalistiek

Waarheidsvinding is een kwestie van ausdauer. Dat blijkt maar weer eens uit de afgelopen week vertoonde documentaire Waarom Srebrenica moest vallen van VPRO Argos. Twintig jaar nadat het drama zich in Srebrenica afspeelde, blijkt uit

[Column] Lodewijk van der Peet: Een nieuwe traditie?

Al meer dan 40 jaar geven David Milne en Marco Wempe iedere dinsdag, om 9.00 uur precies, elkaar een hand op hole één van de golfbaan in Purmerend. Ze zwerven dan zo’n 3 tot 4 uur over 18 holes zonder een woord te zeggen.

[Column] Jos Wolsing: Online advertising industrie vraagt om ad blockers en overheidsregulering

[Column] Jos Wolsing: Online advertising industrie vraagt om ad blockers en overheidsregulering

[Column] Remco Vroom: Nike trapt af met een Virtual Reality commercial op Youtube

Dat Nike altijd voorop wil lopen in alles wat zij doen zit waarschijnlijk in hun merk DNA. Ook met de nieuwe campagne voor hun Nike Hypervenom II voetbalschoen kijken ze niet alleen

[Column] Raymond de Jong: Hoe lineair TV kijken ook toekomstbestendig blijft?

De wereld van televisie maakt een grote verandering door. Dat is maar goed ook, want lineair tv kijken doen steeds minder mensen. En daarmee staat ook de tv-reclame onder druk. Een hele generatie groeit op zonder het kijken naar tv.

Badge

Bezig met laden...

© 2015   Gemaakt door Bas Vlugt.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden