Nederlands MediaNetwerk

DVD VENcE " Perverted Playground" is uit.

VENcE, Raspberry Animation en Cineversity.TV hebben dit samenwerkings project gerealiseerd.

Na de positief ontvangen EP "The Beggar's Butler" , die bijna drie weken op nummer 1 stond van de Lowlands top 25,en later tot

nummer zes steeg op de charts van Musicfrom.NL, is nu in mei 2009 de dvd klaar.
Daarop staan live tracks van de presentatie van die EP, aangevuld met delen van een optreden dat VENcE niet lang daarna gaf op

verschillende locaties.
Raspberry Animation is o.a. bekend van hun animatiewerk voor TMF en MTV, en daarnaast de winnaar van het New York/ Los

Angeles International Independent Filmmakers festival en vonden de muziek inspirerend genoeg om daar animaties bij te maken.
Cineversity TV (www.cineversity.tv) heeft de opnames op diverse locaties gemaakt en in samenspraak met VENcE hieruit een aantal

tracks geselecteerd.
Raspberry Animation (www.raspberry-animation.com) heeft de personages uit de artwork van de EP cover tot leven gebracht en een

3D context gegeven. Het verhaal van de liedjes en de daarop geassocieerde animaties vertellen het verhaal van VENcE en hun visie

op de wereld.
Als luisteraar wordt je meegenomen in het huis van VENcE, waar ze in elke kamer van het huis een lied ten gehore brengen, de

teksten zijn kritisch naar de huidige maatschappij maar verliezen het persxoonlijke aspect niet uit het oog. Vermeldenswaard is dat de

titel zekere connecties heeft naar de situatie zoals die zich nu afspeelt in de wereld.

M.v.gr
Pi-Qui Baltink en Jos de Vries

http://www.vence.nu
http://www.cineversity.tv
http://www.raspberry-animation.com/

Weergaven: 43

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Jeroen Huijsdens: Bioscoop heeft bewezen iets te bieden wat anderen niet in huis hebben

Jeroen Huijsdens is hoofdredacteur van Holland Film Nieuws – HFM – en Filmdepot.nl en is eigenaar van Filmtaal. En sinds kort mede-uitgever van Alles is film

[Interview] Nick Kalse: Gebruikers zijn het zat om storende advertentieformaten te zien

Nick Kalse is Managing Director van Outbrain. Zijn advertentieplatform werkt met uitgevers van over de hele wereld. We spreken hem over de activiteiten van Outbrain en zijn visie op de markt

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Een kerstreview zónder supermarkten

Het is december. De warme deken van clichématige 90-secondenspots spoelt weer over je heen en je weet waar het tijd voor is: een review! Dit keer niet over de supermarkten, omdat PLUS daar zó hard domineert dat ik dat een oneerlijk vergelijk zou vinden

[Column] Deniz Alkaç: Een gezondere branche begint bij een beter verhaal

Het zijn turbulente tijden. Het vak verandert snel en dat is op veel plekken te merken. Wie de afgelopen week zijn LinkedIn opende, zag waarschijnlijk de speech van Victor Knaap voorbijkomen. Op het DeMedia100 Diner schetste hij een ietwat ongezellig toekomstbeeld van onze markt

[Column] Bas Vlugt: Welkom in het duopolie van Christian & John

Consolidatie in de Nederlandse media is niet nieuw, maar de overname van Sanoma door DPG Media is wel een heel groot hoofdstuk in dit verhaal en legt de machtsverhoudingen bloot

[Column] Michiel Rotteveel: Een pleidooi voor de mens achter de data

Ik merk dat we soms vergeten dat de data afkomstig zijn van echte mensen. Het gevaar bestaat dat we ons te veel laten leiden door de cijfers en daarmee de menselijke maat uit het oog verliezen

Jeroen Verkroost: hoe word je futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards?

Hoe word je Futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards? Luistert jouw telefoon je af? Heeft TV nog toekomst? Podcasts, is Doornroosje ontwaakt? Hoe shopt de jeugd? Wordt Alexa empathischer

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden