Nederlands MediaNetwerk


Tia Maria, de stijlvolle donkere likeur met een vleugje Jamaicaanse rum, een aangename vanillegeur en de allerbeste koffie-extracten, zet nu de grote stap naar een nieuw merkimago. Een weloverwogen terugkeer naar de roots van het merk om de kracht van een totaal unieke persoonlijkheid te benadrukken.
     Door een slimme, nieuwe verpakking verkrijgt dit topproduct, dat in meer dan 60 landen over de hele wereld wordt verkocht, een verfrissend en eigentijds uiterlijk. Het nieuwe ontwerp draagt verder bij aan de geraffineerde puurheid van deze exquise, overheerlijke likeur.

Een pakkend label met rijke, robijnrode tonen en het officiële wapen dat nog meer mysterie en charme toevoegt, zijn de elementen die de remodelling van Tia Maria gestalte geven. Het is een indrukwekkende mix waarin de nieuwe verpakking volledig aansluit bij de onovertroffen kwaliteit van de likeur en er net dat extra beetje klasse en fascinerende aantrekkelijkheid aan verleent.

De fantastische smaak en de nieuwe look onderstrepen de exclusieve topkwaliteit van Tia Maria. En dat is een nieuwe zege voor Illva Saronno, die altijd aanwezig is in de beste bars over de hele wereld.

MEER OVER TIA MARIA
De legende van TIA MARIA gaat terug op het midden van de 17de eeuw toen een mooie en jonge aristocratische Spaanse vrouw de Koloniale Oorlogen ontvluchtte die toen net waren overgeslagen naar Jamaica. Haar dienstmeid slaagde erin een familieschat te redden, een juwelendoosje met oorringen, afgezet met zwarte parels; er zat een manuscript bij waarin een recept stond voor een mysterieuze likeur. Het recept kreeg de naam van deze moedige vrouw: TIA MARIA. Het recept werd in de jaren ’50 van de 20e eeuw teruggevonden door Dr. Kenneth Leigh Evans, die de likeur in productie nam en op de markt bracht. ILLVA Saronno maakt TIA MARIA nog steeds volgens het oorspronkelijke recept en exporteert het product naar meer dan 60 landen. TIA MARIA is een exotische infusie van natuurlijke vanille en de beste, perfect gebrande verse koffie. Het geheel wordt gecompleteerd met een vleugje Jamaicaanse rum. De rijke koperen en gouden amberkleurige tonen gaan over in een betoverend boeket en maken TIA MARIA tot een ideaal mixdrankje voor exotische cocktails.

Weergaven: 213

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

[Interview] Martijn Standaart: Met Scoupy bereikt Sanoma doelgroepen nog beter

Sinds de zomer van 2018 maakt Scoupy deel uit van Sanoma FMCG dat zich met tal van mediamerken richt op FMCG-bedrijven. Martijn Standaart is op 1 oktober 2019 begonnen als directeur

[interview] Sebastiaan van Rijnsoever over Sublime

Sebastiaan van Rijnsoever is sinds november 2018 Managing Director van Sublime. Sublime is meer dan alleen de radiozender en is bezig zich het merk verder uit te bouwen. We spraken hem daarover

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Michiel Rotteveel: Een pleidooi voor de mens achter de data

Ik merk dat we soms vergeten dat de data afkomstig zijn van echte mensen. Het gevaar bestaat dat we ons te veel laten leiden door de cijfers en daarmee de menselijke maat uit het oog verliezen

Jeroen Verkroost: hoe word je futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards?

Hoe word je Futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards? Luistert jouw telefoon je af? Heeft TV nog toekomst? Podcasts, is Doornroosje ontwaakt? Hoe shopt de jeugd? Wordt Alexa empathischer

Jeroen Verkroost: Startup drama, Baby Yoda, Het einde van TMG, Memes zijn massamedia, pas op voor het ANP, Tools voor journalistiek, Who killed the Torrent?

Via de uitstekende Handpicked-nieuwsbrief las ik het verhaal van een mislukte Nederlandse startup: CRM-systeem Lily, een bedrijf dat werd opgericht door de mensen die eerder het bedrijf Voys oprichtte en zeer succesvol maakten. Hier vallen lessen te leren

[Commercial Review] Gijs van der Togt: 15 sec Bol.com, nét niet Samsung en lekker Amsterdamse Ace & Tate

In hoeverre beïnvloeden advertisingmechanismen die online goed werken, ook steeds meer televisiereclame? Bol.com koos vorig jaar voor het digitale bureau DEPT als haar nieuwe lead agency. En dat was na 12 jaar reclamebureau een best verrassende keuze

[Column] Erwin Fisser: Buurman & Buurman innovatiemanagement

Lezers willen zogenaamd niet betalen voor boekjes waarin citaten uit kinderboeken staan. Dat vond ik onzin en dat vind ik nog steeds. Mensen die van mening zijn dat ze geen belangrijke lessen uit kinderliteratuur kunnen halen, kun je niet serieus nemen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden