Nederlands MediaNetwerk


Tia Maria, de stijlvolle donkere likeur met een vleugje Jamaicaanse rum, een aangename vanillegeur en de allerbeste koffie-extracten, zet nu de grote stap naar een nieuw merkimago. Een weloverwogen terugkeer naar de roots van het merk om de kracht van een totaal unieke persoonlijkheid te benadrukken.
     Door een slimme, nieuwe verpakking verkrijgt dit topproduct, dat in meer dan 60 landen over de hele wereld wordt verkocht, een verfrissend en eigentijds uiterlijk. Het nieuwe ontwerp draagt verder bij aan de geraffineerde puurheid van deze exquise, overheerlijke likeur.

Een pakkend label met rijke, robijnrode tonen en het officiële wapen dat nog meer mysterie en charme toevoegt, zijn de elementen die de remodelling van Tia Maria gestalte geven. Het is een indrukwekkende mix waarin de nieuwe verpakking volledig aansluit bij de onovertroffen kwaliteit van de likeur en er net dat extra beetje klasse en fascinerende aantrekkelijkheid aan verleent.

De fantastische smaak en de nieuwe look onderstrepen de exclusieve topkwaliteit van Tia Maria. En dat is een nieuwe zege voor Illva Saronno, die altijd aanwezig is in de beste bars over de hele wereld.

MEER OVER TIA MARIA
De legende van TIA MARIA gaat terug op het midden van de 17de eeuw toen een mooie en jonge aristocratische Spaanse vrouw de Koloniale Oorlogen ontvluchtte die toen net waren overgeslagen naar Jamaica. Haar dienstmeid slaagde erin een familieschat te redden, een juwelendoosje met oorringen, afgezet met zwarte parels; er zat een manuscript bij waarin een recept stond voor een mysterieuze likeur. Het recept kreeg de naam van deze moedige vrouw: TIA MARIA. Het recept werd in de jaren ’50 van de 20e eeuw teruggevonden door Dr. Kenneth Leigh Evans, die de likeur in productie nam en op de markt bracht. ILLVA Saronno maakt TIA MARIA nog steeds volgens het oorspronkelijke recept en exporteert het product naar meer dan 60 landen. TIA MARIA is een exotische infusie van natuurlijke vanille en de beste, perfect gebrande verse koffie. Het geheel wordt gecompleteerd met een vleugje Jamaicaanse rum. De rijke koperen en gouden amberkleurige tonen gaan over in een betoverend boeket en maken TIA MARIA tot een ideaal mixdrankje voor exotische cocktails.

Weergaven: 202

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

[Interview] Lonneke Martens (Initiative): Ik daag klanten uit om verder te denken

Lonneke Martens is Strategy Director bij Initiative, een onderdeel van IPG Mediabrands. Na zeven jaar bij Mindshare gaat ze zich nu richten op innovatie bij haar nieuwe werkgever. We spreken haar over de overstap

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Femke Leemeijer: Old boys club

Hoe kan het toch dat - zeker in een branche die het vooral moet hebben van vrouwelijke klanten - gelijkheid zo moeizaam te realiseren is? Vandaag hoorde ik een voorbeeld van hoe mannen elkaar in het zadel houden en dat is volgens mij het precies datgene wat het zo lastig maakt

[Column] Bob Goulooze: Terug naar citymarketing

Waar vroeger de lokale VVV’s de USP’s van een stad, dorp of regio verspreidden als het evangelie, ligt dat werk in veel plaatsen nu in handen van een gemeentelijke marketingafdeling. Dat gaat vaak mis, simpelweg omdat overheden niet denken in termen van marketing

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Gangnam Style gone bad

De reclame van Shopee verdient een aparte review van Bart Vijlbrief. Het wordt nu al gezien als een van de slechtste commercials ooit en sterspeler Christiano Ronaldo speelt de hoofdrol

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Telfort-miljonair bij KPN, Allsecur en Charlie Temple

Deze keer duikt Machiel Verkuyl in de wereld van het omnummeren, het omstickeren, het fuseren. Goede merken zijn buigzaam, maar waar begint het kraken

[Column] Niels Bruinsma: Nieuwe radiocijfers & deepdive op Frank Dane en Wilfred Genee

De radiocijfers van mei-juni zijn er! De laatste periode voor de zomer sluit toch vaak het eerste halfjaar af. Tijd om eens naar de bepalende factoren achter de luisterdichtheid te kijken

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden