Nederlands MediaNetwerk


Conclusion verlengde onlangs het sponsorcontract met
North Sea Jazz. Bellen wij
Erik Hallers, oprichter van Conclusion.
Dag Erik, hoe gaat het met je? 'Uitstekend, ik heb erg veel zin in North Sea Jazz. Juni en juli zijn geweldige maanden bij Conclusion, we hebben net een eigen golftoernooi achter de rug en we waren aanwezig bij Jazz-a-Palooza, een gezellig jazzfestival in de Utrechtse ‘Wijk C’.'
Opgericht in 1997 is Conclusion een nog relatief jong bedrijf. Waarop onderscheidt Conclusion zich van andere spelers? 'Wij geloven dat oplossingen die in samenhang worden ontworpen beter zijn. Je hebt meerdere invalshoeken nodig. Vanuit de ruim 30 werkmaatschappijen vormen zich gemakkelijk multidisciplinaire teams, gericht op een specifiek oplossing. We werken in de gebieden Communicatie, HR, Technologie en Organisatie. De oplossingen worden beter omdat er verbanden worden gelegd en sneller kan worden geschakeld met meer overzicht.'

Naast North Sea Jazz is Conclusion ook sponsor van The Friday Move van BNR. Hoe belangrijk is sponsoring voor de communicatie van Conclusion? Vertel alles! 'Sponsoring is voor Conclusion het verenigen van het nuttige met het aangename. Het zijn goede evenementen om te sponsoren en ze passen ook heel goed bij Conclusion en zorgen voor zowel exposure als de nodige diepgang en contact met de klanten en prospects. The Friday Move wordt bij ons uitgezonden eenmaal per maand. Boven, op de 22ste verdieping, met uitzicht over Utrecht. Een super beleving voor klanten en medewerkers. Het is meer dan sponsoren. Het is beleven.'
Het verhaal gaat dat je zelf graag jazz luistert. Wie zijn jouw jazzhelden? 'Ja, ik luister graag naar jazz inderdaad. Ik kijk daarom ook ontzettend uit naar North Sea Jazz: Stevie Wonder, Al Green en Herbie Hancock zie ik als mijn helden. Jazz in de breedste zin van het woord. Een voorbeeld van creativiteit en samenwerken.'
Wat is het laatste nieuws? 'We hebben deze week een belang van 50% genomen in een verzelfstandigde ict managed service afdeling. De kerncompetentie is SAP, dit onder de naam maXways. Een uitbreiding van onze diensten.'
www.conclusion.nl

Weergaven: 800

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden