Nederlands MediaNetwerk

In deze barre tijden zijn er helden die hun baas gedag zeggen en gewoon snoeihard voor zichzelf beginnen. Een van deze helden is
Annika Welschen. Grijpen wij de telefoon!
Dag Annika, gaat het met je? 'Uitstekend. Ik ben na een inspirerende vakantieperiode weer helemaal opgeladen en aan het werk.'
Bij welk bedrijf kom je vandaan? 'Mijn laatste werkgever was The house of Performance Improvement. Ik was daar Account Manager Events. In die functie ontwikkelde ik concepten voor diverse events en communicatietrajecten, vervolgens produceerde ik het gehele project.'
Waarom besloot je om voor jezelf te beginnen? 'Ik heb ruim 10 jaar ervaring in het ontwikkelen van creatieve event- en communicatieconcepten, eventmanagement en entertainmentadvies voor nationale en internationale A-merken, heb kennis van de markt, locaties en entertainment en beschik over een uitgebreid netwerk van creatieve partners. Ik merkte dat er bij zowel organisatiebureaus als klanten behoefte was en is aan ervaren mensen die op projectbasis werken, dat sterkte mij in mijn keuze om zelfstandig te worden. Door het oprichten van Wahoo projects kan ik als ZZP-er het werk doen waar ik gelukkig van word, op een manier die het beste bij mij past.'
Hoe heet jouw eigen bedrijf en wat doet dat bedrijf precies? Vertel alles! 'Mijn bedrijf heet Wahoo projects en is in te huren voor advies, conceptontwikkeling en projectmanagement voor campagnes en events. De doelstelling en wensen van de opdrachtgever zijn voor Wahoo projects uitgangspunten voor een goed advies, conceptontwikkeling, projectmanagement, regie en productie van het project. Mijn kennis en ervaring zet ik graag in voor de creatie en realisatie van: communicatietrajecten voor, tijdens en na het event, brand en corporate events, brainstormsessies, kick off events, product introducties, special events, modeshows, en entertainmentadvies. Wahoo projects verzorgt met net zoveel liefde een onderdeel of het geheel.
Hoe is de start geweest? 'Goed, ik krijg veel positieve reacties. Wahoo projects bestaat op 31 maart pas 2 weken en staat nu al in Communicatienieuws!'
Wat is het laatste nieuws? 'Sinds de oprichting heb ik al een aantal gesprekken gehad met potentiële opdrachtgevers en vanuit mijn eigen netwerk komt er ook van alles op me af. Op dit moment ben ik druk met sales activiteiten voor mijn bedrijf en leg ik de laatste hand aan mijn website, de belangrijkste informatie staat er al op. Het voelt goed om zelf de beslissingen te kunnen nemen. Laat de opdrachten maar komen, ik ben er klaar voor!'
www.wahooprojects.nl

Weergaven: 172

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Gerrit Reinders: Adcombi slaat een brug tussen lokale communicatiedoelen en landelijke advertentieplatforms

Adcombi breidt local-advertisingtechnologie uit met video. Wij spreken met Gerrit Reinders, oprichter van Adcombi

[Interview] Roland Sars: Wij weten precies wat er in een video gebeurt

Roland Sars is ondernemer en CEO van Media Distillery. Het bedrijf gebruikt kunstmatige intelligentie op allerlei vlakken rondom video. We spreken hem over het inzetten van AI en andere recente ontwikkelingen

[Interview] Daan Zoetmulder: Als je de klant centraal stelt, behaal je successen

Wayne Parker Kent won de Content Marketing Award voor het Beste Multiyear Contentprogramma met het platform Android & You, ontwikkeld voor Samsung en Google. We spreken met met Daan Zoetmulder, Managing Director

[Interview] Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

Bert van der Veer is programmamaker, oud-programmadirecteur, schrijver en mediadeskundige. Nederlands MediaNetwerk sprak Bert van der Veer over de biografie van Mister Veronica, Rob Out

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Michiel Rotteveel: 10 tips voor geloofwaardige interne communicatie

Onlangs heeft Mediatest op een congres een succesvolle sessie verzorgd over geloofwaardige interne communicatie. Geloofwaardige interne communicatie is namelijk cruciaal voor een goede reputatie onder de medewerkers

[Column] Jerome Kuijken: De publieke omroep reclamevrij: moeten we dat wel willen?

Alle superirritante (“Ja, maar het werkt toch?”) commercials hebben ervoor gezorgd dat mensen het beu zijn. Ik denk dat we daarom de mening van het volk moeten accepteren. Heel erg jammer voor adverteerders en bureaus die wel hun best doen om iets moois en waardevols te maken voor hun doelgroep

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Nieuwe reclamestroming geboren

Laten we in tijden van deep fake-video’s eens een keer het goede voorbeeld geven. Als de roep om eerlijke en bewuste producten toeneemt, moet dat ook gelden voor reclame

[Column] Kenny de Vilder: Communicatieve kater?

Precies op het moment dat Heineken aankondigt de inmiddels klassieke slogan "Biertje?!” weer af te stoffen, waren er nog twee interessante communicatiecases rondom alcohol in het nieuws. Met, het moet gezegd, zeer verschillende reacties van de betrokkenen en hun werkgevers

[Column] Jeroen Verkroost: Wat is een E-Girl? Door locatiedata veroordeeld voor moord? Live AI die fake news produceert?

Uit onderzoek blijkt dat Instagram-influencers steeds minder effectief worden. De engagement rates dalen en er ontstaat een soort esthetische tegencultuur onder jongeren, die genoeg hebben van al die gefilterde, gefacetunede en bovenmatig kleurverzadigde influencers

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden