Nederlands MediaNetwerk

In deze barre tijden zijn er helden die hun baas gedag zeggen en gewoon snoeihard voor zichzelf beginnen. Een van deze helden is
Annika Welschen. Grijpen wij de telefoon!
Dag Annika, gaat het met je? 'Uitstekend. Ik ben na een inspirerende vakantieperiode weer helemaal opgeladen en aan het werk.'
Bij welk bedrijf kom je vandaan? 'Mijn laatste werkgever was The house of Performance Improvement. Ik was daar Account Manager Events. In die functie ontwikkelde ik concepten voor diverse events en communicatietrajecten, vervolgens produceerde ik het gehele project.'
Waarom besloot je om voor jezelf te beginnen? 'Ik heb ruim 10 jaar ervaring in het ontwikkelen van creatieve event- en communicatieconcepten, eventmanagement en entertainmentadvies voor nationale en internationale A-merken, heb kennis van de markt, locaties en entertainment en beschik over een uitgebreid netwerk van creatieve partners. Ik merkte dat er bij zowel organisatiebureaus als klanten behoefte was en is aan ervaren mensen die op projectbasis werken, dat sterkte mij in mijn keuze om zelfstandig te worden. Door het oprichten van Wahoo projects kan ik als ZZP-er het werk doen waar ik gelukkig van word, op een manier die het beste bij mij past.'
Hoe heet jouw eigen bedrijf en wat doet dat bedrijf precies? Vertel alles! 'Mijn bedrijf heet Wahoo projects en is in te huren voor advies, conceptontwikkeling en projectmanagement voor campagnes en events. De doelstelling en wensen van de opdrachtgever zijn voor Wahoo projects uitgangspunten voor een goed advies, conceptontwikkeling, projectmanagement, regie en productie van het project. Mijn kennis en ervaring zet ik graag in voor de creatie en realisatie van: communicatietrajecten voor, tijdens en na het event, brand en corporate events, brainstormsessies, kick off events, product introducties, special events, modeshows, en entertainmentadvies. Wahoo projects verzorgt met net zoveel liefde een onderdeel of het geheel.
Hoe is de start geweest? 'Goed, ik krijg veel positieve reacties. Wahoo projects bestaat op 31 maart pas 2 weken en staat nu al in Communicatienieuws!'
Wat is het laatste nieuws? 'Sinds de oprichting heb ik al een aantal gesprekken gehad met potentiële opdrachtgevers en vanuit mijn eigen netwerk komt er ook van alles op me af. Op dit moment ben ik druk met sales activiteiten voor mijn bedrijf en leg ik de laatste hand aan mijn website, de belangrijkste informatie staat er al op. Het voelt goed om zelf de beslissingen te kunnen nemen. Laat de opdrachten maar komen, ik ben er klaar voor!'
www.wahooprojects.nl

Weergaven: 193

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Anke van Diejen en Noortje van de Sande over Picl

Picl is een online filmhuis, een streamingdienst waarbij mensen thuis filmhuisfilms kunnen bekijken. Nederlands MediaNetwerk spreekt met oprichters Anke van Diejen en Noortje van de Sande

[Startup Competitie] Ronald van Proosdij over Studenten Film Crew

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Ronald van Proosdij van Studenten Film Crew

[Cross Media Vrouw] Dolly van den Akker (MPG.): Ons hoofddoel is engagement van consumenten met merken

Dolly van den Akker is de Managing Director MPG.Group en CEO van MPG. Nederland. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Startup Competitie] Joachim Klein Molekamp over Reqruut

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Joachim Klein Molekamp van Reqruut

[Startup Competitie] Steven Pieneman over Admanager

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Steven Pieneman van Admanager

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Redt streaming de muziekbusiness? Wil de consument Netflix, Disney, Prime én HBO?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Machiel Verkuyl: Is reclame zinloos?

Als een voorbijganger roept dat reclame zinloos is, zet dat Machiel Verkuyl aan het denken. Heeft die man gelijk?

[Column] Femke Leemeijer: Het merk LINDA.

Lang geleden heb ik me al eens verbaasd over de rek die er in het merk LINDA. bleek te zitten: van trendy stijlicoon tot (sorry) burgerlijke kneuterigheid en van taboedoorbreker tot comédienne - niets was te gek

Jeroen Verkroost: Hoe gaat Amazon Nederland veroveren? Hoe werken kijkcijfers? Wie wint het nieuws?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Vue begrijpt het niet, Basic-Fit wel en Swiss Sense hoopt op wonderen

In plaats van lokaal x actueel x content x kort kiest Vue Cinemas voor breed x branchebreed x zenden x lang. Gaap

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden