Nederlands MediaNetwerk

Nadat Arno Kantelberg er met
Esquire vandoor ging, heeft hij nu ook
FHM van
TTG overgenomen. Grijpen wij naar de telefoon!
Dag Arno, hoe is het met je? 'Dat vraag je elke week. Verzin 's een andere openingsvraag.'
Dat heet format, stuk sjachrijn. Nou goed, toch gefeliciteerd met het binnenhalen van FHM. Was het duur? Of juist heel goedkoop? 'Dat is een kwestie van perspectief. Voor grote-uitgeverij-begrippen is het ongetwijfeld een habbekrats, maar voor Esquire is het een stevige acquisitie.'
Wat zijn de plannen met Esquire en FHM? Synergy en zo? En wat zijn jouw uitgeefambities voor de toekomst? 'Die twee titels passen geweldig bij elkaar. Man, ik kan niet wachten om daar de meerwaarde van uit te gaan munten. En wat betreft die uitgeefambities: Esquire heeft inmiddels een aantal podia waarop ze de doelgroep bereikt, zowel in print, online, via de nieuwsbrief, als op evenementen. Zo'n breed aanbod aan platformen gaan we ook voor FHM optuigen. Ben ik wel even zoet mee, maar als er zich een mooie kans voordoet op uitbreiding, ben ik best bereid om 'm in te koppen. Moet er wel een goeie voorzet komen, want ik ga niet achter kansloze ballen aanrennen. Ik ben geen Edward Linskens.'
Hoe slecht is de advertentiemarkt? Hoe lang gaan we dit nog volhouden? Hoe haal jij in deze barre tijden adverteerders binnen? 'Voor Esquire ziet het er gelukkig nog opgewekt uit. Het voordeel voor een adverteerder is: als jij de hoger opgeleide man die wat centen heeft om stuk te slaan, wil bereiken, heb ik de podia waarop je dat kunt doen. Met garantie op succes.'
Wat is het laatste nieuws? 'Een Vlaamse krant.'
www.esquire.nl

Weergaven: 419

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Paul Römer namens VCR over gewenste vergunningsverlenging: "nood is hoog"

Net als andere sectoren heeft de radiosector een moeilijke tijd als gevolg van de coronacrisis. Nederlands MediaNetwerk sprak met Paul Römer, voorzitter van de VCR over de frequentieproblematiek en de toekomst

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone-clipboard uit? Hoe ziet de wereld eruit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden