Nederlands MediaNetwerk

Begin deze week werd de
OLA Tussendoortjesvergelijker voor de iPhone gelanceerd. Het concept kwam van
The Gardeners. Bellen wij directeur
Daan van Kuijeren.
Dag Daan, hoe is het met je? 'Heel goed! We zijn met The Gardeners op het moment behoorlijk druk en bezig met allerhande leuke online publiciteitscampagnes voor diverse mooie klanten.'
Wie zijn The Gardeners? 'The Gardeners zijn gespecialiseerd in alle facetten van online publiciteit en social media, zoals online PR, virale marketing, seeding, strategisch media-advies, creative consultancy, online monitoring en het geven van social media workshops en trainingen. The Gardeners is een initiatief van mij en mijn zakenpartner
Maira Evers. En mede mogelijk gemaakt door reclamebureau
Being There en PR bureau
exPRtease, onze aandeelhouders. Dus indien nodig kunnen we gebruik maken van elkaars kennis en kunde. Dat is voor zowel ons als onze klanten natuurlijk een meerwaarde.'
Hoe hebben jullie het concept voor de Tussendoortjesvergelijker voor de iPhone verzonnen. Vertel alles! 'De
OLA Tussendoortjesvergelijker is vorig jaar bedacht en ontwikkeld door Being There. De aanleiding hiervoor was dat uit onderzoek bleek dat Nederlanders calorieën van ijsjes vaak te hoog inschatten. De Tussendoortjesvergelijker laat zien dat het best meevalt met calorieën in ijsjes. OLA vroeg ons onlangs om eens na te denken over de vraag hoe we de Tussendoortjesvergelijker voor een nog groter publiek toegankelijk konden maken en tegelijkertijd weer even de aandacht vestigen op de Tussendoortjesvergelijker, zo tegen het eind van zomer. Aan de hand van deze vraag bedachten wij het concept voor de Tussendoortjesvergelijker iPhone app. En tot nu toe kunnen we spreken van een succes! De app staat in de top 20 van meest gedownloade apps en de lancering leverde online en offline ook flink wat mooie publiciteit op.'
Heb je zelf een iPhone? 'Het antwoord is wellicht verrassend: nee, ik bezit zelf een
Sony Ericsson X1. Een hele bewuste keuze, want die synchroniseert stukken handiger met
Outlook. Dat is zakelijk dus wat handiger. Maar ik kijk regelmatig jaloers naar collega’s die wel een
iPhone hebben vol met leuke en nuttige apps, waaronder nu dus ook de OLA Tussendoortjesvergelijker.'
Wat is het laatste nieuws? 'We zijn blij dat we kunnen melden dat ons bedrijf onlangs versterkt is met een nieuwe collega,
Charlotte Krijger. Zij gaat ons op verschillende gebieden ondersteunen en zal zich onder andere richten op het geven van social media trainingen en workshops aan bedrijven en particulieren die hun kennisniveau op dit gebied op willen krikken.'
www.thegardeners.nl

Bas belde ook met:
Martijn van Opstal
Aernoud Bourdrez
Arno Kantelberg
Ocky Wiemeyer
Erwin van der Zande
Philip Dröge
Olivier Wegloop
Eugène Roorda
Richard Plugge
Hans van Linschoten
Joep Zijp
Daniël Ropers
Michiel Frackers
Roland en Rogier van Kralingen
Henk-Jan Winkeldermaat
Bas de Vos
Bert Dijkshoorn
Jan-Willem Borsboom
Sjoerd Keijser
Annika Welschen
Wilfred Genee
Koen Verhagen
Klaas Jan Hoeve
Job Franken
Peter van Zijp en Rob Mol

Weergaven: 322

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] John Olivieira over de Publieke Omroep Amsterdam, orde op zake stellen en klaar zijn voor de toekomst

John Olivieira is zelfstandig strategic business consultant. Eerder was hij onder meer algemeen directeur van de Publieke Omroep Amsterdam. Op de bank bij Bas Vlugt vertelt hij over zijn werk voor de Publieke Omroep Amsterdam en andere uitdagingen

[Interview] Henk Jan van Neerbos over opening Kinepolis-bioscoop in Haarlem Schalkwijk

Kinepolis heeft op 8 oktober 2020 een bioscoop geopend in de Haarlemse wijk Schalkwijk, waar het winkelcentrum wordt herontwikkeld. We spraken met Henk Jan van Neerbos, theatermanager van Kinepolis Haarlem

[Interview] Hanna Verboom: Spreading great stories is de missie van Cinetree

Het on-demandfilmplatform Cinetree bestaat zes jaar. Opgezet vanuit een passie voor het willen brengen van mooie verhalen via films, heeft Hanna Verboom haar droom werkelijkheid gemaakt. We spraken met deze oprichtster van het platform

[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest

Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame

[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolf Weverink over taalgebruik in pitches, trainingen en tegengif

Dolf Weverink is uitgever, tekstschrijver, columnist en schrijfcoach. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over taal, zijn uitgeverij en de medische thriller Antidotum

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Journalistiek, iPhones, Hype Cycle, Release je eigen Muziek en Test Jezelf!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Erwin Fisser: Wat er mankeert aan alleen samen

Bij de lancering van de meest besproken app sinds Pokémon Go, de Coronamelder, zag ik dat de volgende pay-off Alleen samen krijgen we corona onder controle nog steeds wordt gebruikt

Jeroen Verkroost: Over platencontracten, Facebook en Crocs

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: What big brands can learn from a small retailer

Aim to make the best better and invite your customer in your process. How a local retail shop thrives in a very competitive market

[Column] Machiel Verkuyl: Breek uit je eigen bubbel!

Veel mensen in mijn omgeving hebben The social dilemma gekeken, de documentaire op Netflix over social media. Het was voor mij geen onthulling van Bijbelse proporties, veel van de conclusies kennen we wel. Herkenbaar was het zeker. Ik miste in de documentaire een tegenwoord, een ander perspectief

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden