Nederlands MediaNetwerk

Begin deze week werd de
OLA Tussendoortjesvergelijker voor de iPhone gelanceerd. Het concept kwam van
The Gardeners. Bellen wij directeur
Daan van Kuijeren.
Dag Daan, hoe is het met je? 'Heel goed! We zijn met The Gardeners op het moment behoorlijk druk en bezig met allerhande leuke online publiciteitscampagnes voor diverse mooie klanten.'
Wie zijn The Gardeners? 'The Gardeners zijn gespecialiseerd in alle facetten van online publiciteit en social media, zoals online PR, virale marketing, seeding, strategisch media-advies, creative consultancy, online monitoring en het geven van social media workshops en trainingen. The Gardeners is een initiatief van mij en mijn zakenpartner
Maira Evers. En mede mogelijk gemaakt door reclamebureau
Being There en PR bureau
exPRtease, onze aandeelhouders. Dus indien nodig kunnen we gebruik maken van elkaars kennis en kunde. Dat is voor zowel ons als onze klanten natuurlijk een meerwaarde.'
Hoe hebben jullie het concept voor de Tussendoortjesvergelijker voor de iPhone verzonnen. Vertel alles! 'De
OLA Tussendoortjesvergelijker is vorig jaar bedacht en ontwikkeld door Being There. De aanleiding hiervoor was dat uit onderzoek bleek dat Nederlanders calorieën van ijsjes vaak te hoog inschatten. De Tussendoortjesvergelijker laat zien dat het best meevalt met calorieën in ijsjes. OLA vroeg ons onlangs om eens na te denken over de vraag hoe we de Tussendoortjesvergelijker voor een nog groter publiek toegankelijk konden maken en tegelijkertijd weer even de aandacht vestigen op de Tussendoortjesvergelijker, zo tegen het eind van zomer. Aan de hand van deze vraag bedachten wij het concept voor de Tussendoortjesvergelijker iPhone app. En tot nu toe kunnen we spreken van een succes! De app staat in de top 20 van meest gedownloade apps en de lancering leverde online en offline ook flink wat mooie publiciteit op.'
Heb je zelf een iPhone? 'Het antwoord is wellicht verrassend: nee, ik bezit zelf een
Sony Ericsson X1. Een hele bewuste keuze, want die synchroniseert stukken handiger met
Outlook. Dat is zakelijk dus wat handiger. Maar ik kijk regelmatig jaloers naar collega’s die wel een
iPhone hebben vol met leuke en nuttige apps, waaronder nu dus ook de OLA Tussendoortjesvergelijker.'
Wat is het laatste nieuws? 'We zijn blij dat we kunnen melden dat ons bedrijf onlangs versterkt is met een nieuwe collega,
Charlotte Krijger. Zij gaat ons op verschillende gebieden ondersteunen en zal zich onder andere richten op het geven van social media trainingen en workshops aan bedrijven en particulieren die hun kennisniveau op dit gebied op willen krikken.'
www.thegardeners.nl

Bas belde ook met:
Martijn van Opstal
Aernoud Bourdrez
Arno Kantelberg
Ocky Wiemeyer
Erwin van der Zande
Philip Dröge
Olivier Wegloop
Eugène Roorda
Richard Plugge
Hans van Linschoten
Joep Zijp
Daniël Ropers
Michiel Frackers
Roland en Rogier van Kralingen
Henk-Jan Winkeldermaat
Bas de Vos
Bert Dijkshoorn
Jan-Willem Borsboom
Sjoerd Keijser
Annika Welschen
Wilfred Genee
Koen Verhagen
Klaas Jan Hoeve
Job Franken
Peter van Zijp en Rob Mol

Weergaven: 285

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

[Interview] Lonneke Martens (Initiative): Ik daag klanten uit om verder te denken

Lonneke Martens is Strategy Director bij Initiative, een onderdeel van IPG Mediabrands. Na zeven jaar bij Mindshare gaat ze zich nu richten op innovatie bij haar nieuwe werkgever. We spreken haar over de overstap

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] David de Jong: een plus of min voor Disney+ ?

Disney+ gaat bij ons van start op 12 november 2019. Nederland is tamelijk onverwacht het enige Europese land waar deze dienst gelanceerd wordt

[Column] Femke Leemeijer: Old boys club

Hoe kan het toch dat - zeker in een branche die het vooral moet hebben van vrouwelijke klanten - gelijkheid zo moeizaam te realiseren is? Vandaag hoorde ik een voorbeeld van hoe mannen elkaar in het zadel houden en dat is volgens mij het precies datgene wat het zo lastig maakt

[Column] Bob Goulooze: Terug naar citymarketing

Waar vroeger de lokale VVV’s de USP’s van een stad, dorp of regio verspreidden als het evangelie, ligt dat werk in veel plaatsen nu in handen van een gemeentelijke marketingafdeling. Dat gaat vaak mis, simpelweg omdat overheden niet denken in termen van marketing

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Gangnam Style gone bad

De reclame van Shopee verdient een aparte review van Bart Vijlbrief. Het wordt nu al gezien als een van de slechtste commercials ooit en sterspeler Christiano Ronaldo speelt de hoofdrol

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Telfort-miljonair bij KPN, Allsecur en Charlie Temple

Deze keer duikt Machiel Verkuyl in de wereld van het omnummeren, het omstickeren, het fuseren. Goede merken zijn buigzaam, maar waar begint het kraken

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden