Nederlands MediaNetwerk

Begin deze week werd de
OLA Tussendoortjesvergelijker voor de iPhone gelanceerd. Het concept kwam van
The Gardeners. Bellen wij directeur
Daan van Kuijeren.
Dag Daan, hoe is het met je? 'Heel goed! We zijn met The Gardeners op het moment behoorlijk druk en bezig met allerhande leuke online publiciteitscampagnes voor diverse mooie klanten.'
Wie zijn The Gardeners? 'The Gardeners zijn gespecialiseerd in alle facetten van online publiciteit en social media, zoals online PR, virale marketing, seeding, strategisch media-advies, creative consultancy, online monitoring en het geven van social media workshops en trainingen. The Gardeners is een initiatief van mij en mijn zakenpartner
Maira Evers. En mede mogelijk gemaakt door reclamebureau
Being There en PR bureau
exPRtease, onze aandeelhouders. Dus indien nodig kunnen we gebruik maken van elkaars kennis en kunde. Dat is voor zowel ons als onze klanten natuurlijk een meerwaarde.'
Hoe hebben jullie het concept voor de Tussendoortjesvergelijker voor de iPhone verzonnen. Vertel alles! 'De
OLA Tussendoortjesvergelijker is vorig jaar bedacht en ontwikkeld door Being There. De aanleiding hiervoor was dat uit onderzoek bleek dat Nederlanders calorieën van ijsjes vaak te hoog inschatten. De Tussendoortjesvergelijker laat zien dat het best meevalt met calorieën in ijsjes. OLA vroeg ons onlangs om eens na te denken over de vraag hoe we de Tussendoortjesvergelijker voor een nog groter publiek toegankelijk konden maken en tegelijkertijd weer even de aandacht vestigen op de Tussendoortjesvergelijker, zo tegen het eind van zomer. Aan de hand van deze vraag bedachten wij het concept voor de Tussendoortjesvergelijker iPhone app. En tot nu toe kunnen we spreken van een succes! De app staat in de top 20 van meest gedownloade apps en de lancering leverde online en offline ook flink wat mooie publiciteit op.'
Heb je zelf een iPhone? 'Het antwoord is wellicht verrassend: nee, ik bezit zelf een
Sony Ericsson X1. Een hele bewuste keuze, want die synchroniseert stukken handiger met
Outlook. Dat is zakelijk dus wat handiger. Maar ik kijk regelmatig jaloers naar collega’s die wel een
iPhone hebben vol met leuke en nuttige apps, waaronder nu dus ook de OLA Tussendoortjesvergelijker.'
Wat is het laatste nieuws? 'We zijn blij dat we kunnen melden dat ons bedrijf onlangs versterkt is met een nieuwe collega,
Charlotte Krijger. Zij gaat ons op verschillende gebieden ondersteunen en zal zich onder andere richten op het geven van social media trainingen en workshops aan bedrijven en particulieren die hun kennisniveau op dit gebied op willen krikken.'
www.thegardeners.nl

Bas belde ook met:
Martijn van Opstal
Aernoud Bourdrez
Arno Kantelberg
Ocky Wiemeyer
Erwin van der Zande
Philip Dröge
Olivier Wegloop
Eugène Roorda
Richard Plugge
Hans van Linschoten
Joep Zijp
Daniël Ropers
Michiel Frackers
Roland en Rogier van Kralingen
Henk-Jan Winkeldermaat
Bas de Vos
Bert Dijkshoorn
Jan-Willem Borsboom
Sjoerd Keijser
Annika Welschen
Wilfred Genee
Koen Verhagen
Klaas Jan Hoeve
Job Franken
Peter van Zijp en Rob Mol

Weergaven: 280

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] René Huiberts (Value Zipper): Het umfeld van een redactie is heilig

Sinds maart 2019 versterkt René Huiberts het team van Value Zipper waar hij voor verschillende klanten branded content opzet binnen het portfolio van Value Zipper. Een mooie gelegenheid om hem te vragen naar zijn plannen en zijn visie op branded content

[Interview] Thijs Jaski: Impact maak je door verhalen te vertellen die alleen bij jouw merk passen

Thijs Jaski verruilde begin 2019 ING voor creatief bureau Yune. Hij werd er Chief Brand Publishing. We spreken hem over zijn visie op merken en content

[Nederlands MediaNetwerk TV] Jasper Dijkstra over Eventbrite

Jasper Dijkstra is commercieel directeur van Eventbrite Benelux, de tool om kaartverkoop voor evenementen te realiseren. Hij praat ons bij over wat er speelt in de markt voor kaartverkoop

[Interview] Jouke Tjeerdsma en Sjoerd van der Meijden: Mannen kun je in specifieke hokjes plaatsen

Via meer dan vijftig verschillende websites en apps bereikt Mannenmedia maandelijks ruim zeven miljoen mannen. Wij spreken met Managing Director Jouke Tjeerdsma en Director Sales & Business Development Sjoerd van der Meijden

[Interview] Arun Maljaars (Insight TV): We geven millennials een platform om hun passie uit te breiden

Insight TV is sinds september 2018 actief in Nederland. Director of Content & Channels Arun Maljaars bereikt millennials via uiteenlopende avontuurlijke content. We spreken hem over zijn visie op verhalen vertellen en de content van de toekomst

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: LinkedOut

Social media zijn er niet om te discussiëren over al dan niet belangrijke onderwerpen. Twitter, Facebook, ach als één opmerking bij iemand verkeerd valt, ben je zomaar een inwoner van Mongolië, een racist, een communist, een rechtse bal of een gestoorde

[Column] Niels Bruinsma: Folder in de ban in Utrecht

Vanaf 1 januari 2020 ontvangen de bewoners van Utrecht geen folders meer, tenzij ze een JA/JA-sticker hebben geplakt. Na Amsterdam is Utrecht de tweede gemeente die deze maatregel invoert

[Column] Jerome Kuijken: Consistente content

Slechts 2 procent van de content van organisaties slaagt erin om op de socials van hun consumenten te verschijnen. Ik wist dat de sociale algoritmes meedogenloos zijn, maar 2 procent is wel echt minimaal. Daar doe je dan al die moeite voor

[Column] Joris van Heukelom: De mens meer mens maken

Kun jij soms ook met jaloezie naar mensen kijken die veel mening en een beetje inhoud op hoge snelheid de socials op donderen? Ik ben daar te lui voor

[Column] Paola Cassone: Wat eten we vandaag?

Ik voorspelde drie jaar geleden dat gezond eten binnen vijf jaar een revolutionaire impact op marketing en communicatie zou hebben en dit jaar is dat al uitgekomen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden